מבצע שומר החומות בראייה אסטרולוגית

שוב ימים לא קלים עוברים על מדינתנו. רבים פונים אלי ושואלים מה קורה ולאן ממשיכים מכאן.
בפוסט זה ארצה לדבר קצת על מאורעות הימים האחרונים שהובילו ליציאה למבצע "שומר החומות". אתן את הפרספקטיבה שלי על סבב הלחימה הנוכחי והצפי להמשכו, ואשתדל לתת נימה אופטימית לגבי סיומו.

על אירועי הימים האחרונים בהשקפה אסטרולוגית

10.5 – יום ירושלים
בעקבות "מהומות הרמדאן" בגזרת הר הבית והמקומות הקדושים, הגענו ב-10.5 ל"יום ירושלים" טעון במיוחד. היה זה יום מכונן משום שהגביר והחצין את כל האמוציות רגע לפני מולד הירח בשור.
עליית המדרגה במהומות התרחשה ביום זה כשהפלסטינים שיגרו מטחי רקטות כבדות מרצועת עזה כשבנוסף לדרום גם הישר למרכז הארץ.
הירח שנקשר לצד הרגשי אך לגוף הפיזי באסכולה העתיקה, נצמד לאורנוס המעורר והמזעזע. כתוצאה מכך קיבלנו הפתעות לא נעימות של ירי מסיבי של רקטות הישר למרכז הארץ בלי הכנה מוקדמת. עניין זה גם קשור לזווית החיכוך בין שבתאי (המסגרת) לאורנוס (שבירה) ובכך החמאס שבר את המסגרת המוכרת של הסבבים הקודמים, והחל ישר לשגר טילים למרכז כחלק מאסטרטגיה חדשה. אורנוס נמצא בבית 7 שמסמל את האויבים הגלויים של המדינה ושבתאי בבית 4 שמסמל את העם – ואכן העם הוא זה שהותקף. בנוסף אורנוס היה בזווית מדוייקת למאדים המתגונן (כי ככה הוא מגיב כשהוא בסרטן) וגרם לחמאס להגיב מיידית מהבטן אולם הוא גם פגע בנו בבטן הרכה שלנו. לפעמים גם זוויות הרמוניות יכולות לגרום לדברים פחות חביבים – במיוחד שמדובר על כוכב בחולשה ועל רקע זווית נפיצה ומאתגרת אחרת בה נמצא אורנוס עם שבתאי.
בנוסף היה יופיטר בסוף מזל דלי אל מול מאדים שמצוי באריה במפת המדינה. היבט זה העלה חזק עוד יותר את ענייני האמונה בהם קשור יופיטר ועורר את מאדים להילחם חזק על האמונה הזאת. עם זווית המתח הזאת העם דורש ניצחון מוחץ ולא מוכן להתפשר על פחות. בטח לא עם מאדים הגאה באריה. זה היבט של המון אגו ויהירות ומכאן הדרך למלחמה קצרה… וזה בכלל לא חשוב מי התחיל, הפוטנציאל הודלק במפת המדינה.

11.5 – מולד הירח בשור
אז עם המטענים האלה הגענו ב-11.5 למולד הירח בשור שהיה ממש בצמידות לשמש במפת המדינה. הירח אסף עימו את כל ההיבטים שהוזכרו ובמולד הירח נצמד ללילית שנמצאת על השמש של מדינת ישראל בשור כעת. לילית היא הצד האפל של הירח, היא קשורה למאבקים פנימיים ונקשרת גם לצד הרגשי-נשי, אך יש בה גם את הצד הכוחני והחייתי.
יש לציין כי לילית אינה כוכב אלא נקודה גיאומטרית שנמדדת ביחס למרחקו הרב ביותר של הירח מכדה"א. בצמידות הירח ללילית הוא אוגר בתוכו את כל הצדדים האפלים והחייתיים, וכך ראינו זוועות של ממש שכללו פרעות כמו זריקות אבנים, ניסיונות דריסה ולינצ'ים באזרחים חפים מפשע.
שימו לב שממש על מולד הירח, הוכרז מבצע "שומר החומות". ואני שואל – שומר החומות או שובר החומות? נראה שכל הכללים מסבבי הלחימה הקודמים מובילים אותנו לשבירת הכללים על ההתחלה. ושוב מדובר בזווית המתחזקת בין שבתאי לאורנוס.
אולם הפעם בנוסף לכך מרגיש שמדובר על מלחמת הדת שחודרת עמוק לתוך המקומות הקדושים לכולנו (כמו בתי כנסת שמותקפים). מאדים נמצא בסרטן בבית התשיעי של המדינה שמסמל אמונה ודת. ואכן בסבב זה מורגש אף יותר מהסבבים הקודמים את מלחמת הדת שחודרת אלינו פנימה אל הערים המעורבות של יהודים וערבים. מאדים בסרטן מצביע על מלחמה עם הבית, עם המשפחה. וכן, היהודים והערבים אם נרצה בזה או לא, סוג של משפחה. במיוחד עם הערבים הישראלים.

14.5 – המפה הסולארית של המדינה (מפת היומהולדת)
נקודה אחרונה שארצה להתייחס אליה בהקשר הימים האחרונים הייתה בלילה שבין חמישי לשישי, ב-14.5. זהו יום חשוב ומכונן במיוחד במפת המדינה בגלל שביום הזה חלה היומולדת בתאריך הלועזי של המדינה, שזהו יום מאוד חשוב מבחינה אסטרולוגית משום שהשמש חוזרת למיקומה המדויק במפת המדינה, אך התנאים שונים. באופן מפתיע, דווקא יום זה היה יום מוצלח יחסית
בזכות ההטעייה המתוכננת של צה"ל.
דוברות צה"ל הוציאה הודעה לכלי התקשורת הזרים – "כוחות רגליים תוקפים ברצועה".
ואכן צה"ל העמיד טנקים ונגמשים על גדר הכניסה והיה נראה שעוד רגע תהיה אכן כניסה לעזה.
בזמן זה חמאס הכניס מאות מלוחמיו למנהרות התת-קרקעיות ואז עלו המטוסים לאוויר וביצעו תקיפה נרחבת במה שנדמה כאחת המכות החזקות של צה"ל על הרצועה.
וכאן יש לציין שמלבד חזרת השמש המשמעותית, לישראל הייתה לא מכבר חזרת מרקורי (שמצוי בתאומים במפה), וכמו כן גם הירח היה במזל תאומים לאחר צמידות עם מרקורי. היבט זה ילווה בשנה הקרובה את המדינה. מרקורי בתאומים הוא מבריק וביחד עם הירח שנמצא בצמידות אליו במפת חזרת השמש ניתן להצדיק את המשפט – "בתחבולות תעשה לעצמך מלחמה".

ומה צפוי לנו בהמשך?

בהמשך ישיר ליום ההולדת וחזרת השמש של המדינה ניתן לראות שהאופק במפה הסולארית הוא אופק סרטן ובקרבה לו נמצא מאדים החלש בסרטן. עניין זה כבר מעיד שזו שנה בה ישראל תרגיש צורך חזק להתגונן וגם שהמחלוקות מבית עלולות לקרוע את העם מבפנים. מגמה זאת מחוזקת ע"י הירח שמצוי בבית האוייבים הנסתרים של המדינה יחד עם מרקורי וונוס. מה שאומר שלפעמים שקיים חוסר ביטחון בסיסי גם בסביבה הקרובה לנו. בנוסף יש לציין שמרקורי בתאומים יהיה גם השליט של העם (בית 4 בבתולה) ביחד עם הירח, וזה עוד חיזוק למגמה שרוב המחלוקות עלולות להיות עם השכנים שלנו והסביבה הקרובה כמו בערים מעורבות.
את עניין המלחמה הדתית וחוסר ההבנה מחזקת הזווית הקשוחה (מרובעת) ליופיטר. יופיטר נמצא בבית התשיעי במפה הסולארית שנקשר גם לאמונה וגם לחו"ל, כך שמרבית הסכסוכים יהיו כנראה בנושאי האמונה ותגיע הרבה אי הבנה למצב הישראלית מחו"ל. לצערי גם המגמה האנטי-ישראלית ברחבי העולם תתחזק וימשיכו לגנות ותקוף אותנו. ייתכנו גם ניסיונות פגיעה בישראלים בחו"ל.

אם כן, בראייה קדימה כנראה שאיני איש בשורות לשנה הקרובה. כמו כן באשר לסבב הזה לפי הבנתי המגמה המלחמתית עשוייה להיגרר לחודש וחצי-חודשיים הקרובים בהם גם נעבור שני ליקויים מאוד משמעותיים – הראשון ב-26.5 והשני ב-10.6.
לצערנו בימים האחרונים היינו עדים גם לניסיונות חדירה מלבנון ושיגורים משטח סוריה לישראל אז הגזרה בהחלט חמה מאוד. אולם למרות זאת איני סבור שתתפתח מלחמה אזורית של ממש, אבל בהחלט עשויים להיות עוד אירועים נקודתיים שידליקו ויוסיפו שמן למדורה הגדולה גם ככה.

כאמור הסכסוך הדתי מקבל כעת דגש מיוחד עם מעבר יופיטר לדגים. מצד אחד אנחנו האסטרולוגים מברכים על מעבר יופיטר לדגים כי הוא במזל הבית שלו ויכול להעניק מטובו, אך מהצד השני – לא עם היבטים כאלה במפה הסולארית, ובמיוחד לא לנוכח הליקוי הקרוב ב-26.5. יופיטר יהיה אז בהיבט לוחץ (מרובע) לליקוי ועלול להוביל למצבים קיצוניים וגם חוסר סבלנות וסובלנות לאחר. הוא גם עלול להעצים את הסיטואציה המלחמתית בצורה מאוד מהירה. ולצערי הרב אני חושש שיהיו גם אבדות בנפש, בעיקר לנוכח העימותים הפנים ארציים…

בנוסף, רבים שואלים אותי על הנסיגה של מרקורי. אז חשוב לי לציין שאנחנו במרחק שבועיים מהנסיגה. אז כרגע דווקא אין צורך להאשים את מרקורי בסיפור הזה.
נסיגת מרקורי תחל רק ב-29.5 (3 ימים לאחר הליקוי). אולם כמה ימים לתוך הנסיגה אני בהחלט צופה הרבה דיס-אינפורמציה תקשורתית משני הצדדים, כמו גם נסיגה מכל מסמך הבנות שיחתם עד אז. בנוסף עלולים להיות אירועים מפתיעים, במיוחד בימים הראשונים של הנסיגה אז יהיה מרקורי על האורנוס מפת הלידה של המדינה. אילו הייתי יכול להזהיר את חיילי צה"ל מטעויות אנוש ו"אש כוחותינו על כוחותינו" – יהיו אלו הימים האלה.

עוד אירועים לא פשוטים עלולים להגיע לאחר הליקוי של ה-11.6. המפגש המדוייק הבא של שבתאי ואורנוס בזווית המרובעת יגיע ב-14.6, אז יהיו שני אלו אל מול פלוטו ושבתאי של מדינת ישראל וגם הירח במעבר יהיה שם. בנוסף גם השמש תגיע לאורנוס של המדינה. ייתכן ושם גם יהיה האירוע המכונן שעשוי לשנות את פני הדברים. זה עלול להיות אירוע דרמטי, זה עלול להגיע גם לכדי אבדות בנפש, אולם בעקבותיו עשוי לבוא השינוי.

לפי ראות עיניי הצפי לפתרון של סבב זה ושינוי הגישה יגיע רק בתחילת יולי (סביבות ה-6.7) אז יגיע אורנוס לראש הדרקון הלידתי של מדינת ישראל וידרוש פתרון אמיתי. שם ייתכן וגם תמונת הממשלה שתקום או לא תקום עד אז תשתנה לחלוטין ונלך לעוד סבב בחירות.

ובמגמה רחבה יותר על השנים הקרובות…

עם כל האמור לעיל, דווקא הדבר שממנו אני הכי מודאג בטווח הארוך זו מגמת ההתפוררות וההתפרקות של החברה הישראלית. את מגמת ההתפוררות בטווח הארוך מסמל פלוטו שנמצא כעת על יתד הבית הרביעי (המסמל את העם) במפה הלידתית של המדינה. זה תהליך שימשך לפחות בחמשת השנים הקרובות בגלל שפלוטו בהמשך גם יהיה אל מול הירח הלידתי של המדינה (שגם מסמל את העם). לצערי מלחמת אזרחים וקרע פנימי עמוק, זו בהחלט הסיטואציה שכעת אנחנו ניצבים מולה.
הטריגר הוא ללא ספק עניינים שנקשרים בדת ואמונה – ערבים נגד יהודים (והפוך), חרדים נגד חילונים (והפוך). ולא נשכח את האסון במירון ופתיחה מחדש של הפצע בין החרדים לחילונים.
יש לציין שבמפת המדינה עצמה גם קיים היבט נפיץ בהקשר לאמונה בין יופיטר בקשת בבית השלישי אל מול אורונס בתאומים בבית התשיעי – כך שישנם סכסוכים מתמידים סביב עניין האמונה שמובילים במקרים הקיצוניים לכדי התפרצויות אלימות של ממש.

מה אנחנו יכולים לעשות בזמנים האלה?

אני מזמין אתכם שלא להסכים להשתתף במשחק האלים הזה ולא לתת את הסיפוק למישהו להפחיד אותנו, לעצבן או להכעיס אותנו כדי שנצא משליטה. ושלא ניתן לאף אחד לעצור את החיים שלנו. להישמר ולהיזהר? בהחלט כן. להיות מופעלים רגשית מהגורמים החיצוניים? לא! זה הזמן לשמור עוד יותר חזק על התדר שלנו.
חשוב שלא להגרר לשיח מרעיל ברשתות החברתיות ולהימנע מויכוחים, קללות, השמצות ונאצות.
בנוסף, אלו הזמנים בהם אנחנו נקראים יותר מכל לשחרר שיפוטיות והאשמה של אחרים. זה הזמן בו אנחנו צריכים לראות את האדם בצד השני, מעבר להשקפות או לאידיאולוגיות שאיתם אנחנו לא מסכימים. כמו שנאמר "איש איש באמונתו יחיה". חשוב להסתכל על האנשים בצד השני כבני אדם, לכבד אותם ולשלוח גם להם וגם לעצמנו הרבה אהבה, חמלה ואור.
נשמע הזוי? אבל בסופו של דבר אנחנו שני צדדים של אותו מטבע. מגיע לכולנו לחיות חיים טובים ושלווים. השינוי האמיתי יכול וצריך להתחיל רק בנו. לקראת שבועות עשו לעצמכם ניקיון פנימי, הסתכלו במראה והיו שלמים עם מי שאתם ותשמחו שלא איבדתם צלם אנוש.
השתדלו להיות עם האנשים שעושים לכם טוב ולעסוק בדברים שמרימים לכם את המצב-רוח ולא מורידים אותו. זה בסדר גמור להתעדכן במה שקורה בטלוויזיה, אבל למצוא את האיזון בתוך היום גם להתנתק משם. ולהשתדל למרות הכל להישאר אופטימיים ולהאמין בטוב.

למרות המצב אני בהחלט רוצה לאחל לכולנו חג שבועות שמח! ואני מבטיח להמשיך ולהפיץ את האור גם בזמנים קשים…

 

***הערה: את הפוסט מיקדתי במפת מדינת ישראל אותה אני בוחן ע"פ ההכרזה של בן גוריון בשעה 16:00 בצהריים (אופק מאזניים, מעלה 23), בנוסף התמקדתי במפה הסולארית ובמעברים.
המיקוד הוא על החודשים הקרובים עם פרספקטיבה שנתית בעיקר.

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה