יום השיוויון האביבי – התחלה חדשה וסגירת מעגל

השמש עברה היום (ה-20.3.21) למזל טלה ובכך החל יום השיוויון האביבי שהגיע מוקדם למחוזותנו.
ביום זה שעות היממה והחשיכה משתוות, וכך יודעים שמגיע האביב לאחר תקופת החורף הכבדה.

החורף שלנו אמנם לא היה כל כך סוער וגשום (למעט איזה חצי יום) אבל מבחינת האירועים שפקדו אותנו בחורף זה בהחלט הרגיש חורף חשוך מאוד. כעת כשהשמש מתעוררת ונכנסת למזל טלה, יש גם משהו בתודעה שלנו שמתעורר. טלה הוא מזל האש הראשון, אש חזקה שמתפרצת ובכך יוצרת דרך חדשה. הטלה מסמל התחלה חדשה, התחדשות, מוטיבציה, ערנות, אנרגיה, התפקחות, צעירות, רעננות וזו פשוט השמש במיטבה! לא סתם השמש נחשבת למתעלה במזל זה. השמש יכולה להגשים את היעוד שלה בצורה מיטבית בכך שהיא מעוררת ונותנת חיים לאחר חורף רדום. יש לגיטימציה לפריחה וזריחה של יום חדש.

שמדברים על מזל טלה חשוב להזכיר כי שליט טלה הוא מאדים. מאדים נמצא בזמנים אלו במזל תאומים. גם תאומים נחשב למזל המתקשר לצעירות ונעורים.
אך תאומים מסמל בעיקר תקשורת והעברת מידע. מחזק מגמה זו הירח שנמצא גם הוא בתאומים.
שליט מזל תאומים הוא מרקורי הנמצא כעת במזל דגים. זהו מזל בו מרקורי חש כמו טובע באוקיינוס של פרטים, מבולבל, לא מבין ועלול להיות מנותק מהמציאות. בתוך כך עלול מרקורי להמציא מידע אלטרנטיבי (ואף להאמין בו). החלק המעניין בכל זה הוא שמרקורי ימצא בימים הקרובים בריבוע למאדים (בו הוא שולט).
לכן הפוקוס בימים אלו הוא על איזה מידע לסמוך ועל איזה לא, דיעות מול עובדות, ויכוחים וחיכוכים, מסחר לא הוגן, תאונות בכביש ועוד…
לעניינים אלה יתווסף האסטרואיד כירון, אותו פצע פנימי ולא תמיד ברור אך ההכרה בו יכולה להוות עבורנו מקור חזק לריפוי. כשהשמש תצמד לכירון בעוד קצת יותר משבוע אנחנו עשויים לקבל חיזוק לעניינים הללו.

מה נוכל אנחנו לעשות בזמנים אלה?
להשהות תגובות, פחות להכנס לוויכוחים (גם אם אנחנו יודעים שאנחנו צודקים), לא לקבל שום מידע כאמת ניצחת (לא מהתקשורת הממוסדת ולא ממקורות אלטרנטיביים). והכי חשוב, להתחיל להכיר במקומות הרגישים שלנו דרך התחברות לילד הקטן והפצוע שבנו, שאותו כירון בטלה מסמל. אורה החזק והמטיב של השמש בטלה יאפשר לנו להכיר ולטפל באותם פצעים ואולי אף לרפא אותם דרך ההבנה וההכרה בהם.
בנוסף, זה זמן נהדר להתחיל פרויקטים חדשים, ללמוד מיומנויות חדשות ולקבל בברכה את השינויים שמגיעים כעת…

בסה"כ הכל מדובר בתקופה חדשה ומרעננת שמכניסה אלינו הרבה יותר אופטימיות ותקווה. ולא.. אני לא מדבר על הבחירות, אלא על תהליכים גדולים יותר עשויים לעבור על האנושות כעת. למעשה חודש הטלה טומן בחובו אור גדול של ידע (בעיקר נוכח שליטו מאדים שבתאומים), ובנוסף הוא סמן של פני הדברים להמשך השנה הקרובה. אם שנה שעברה הקורונה הגיחה לחיינו בצורה מובהקת עם הסגר הראשון בחודשים מרץ-אפריל, אז השנה חודשים אלה עשויים להוות מעיין סגירת מעגל שכזאת עם שנה שעברה.
בחלק זה של המאמר אנסה לפרט כמה מגמות שאני סבור שיתחילו להראות סביב החודש הקרוב ויחשפו יותר ויותר בהמשך השנה:

1) ממשל ובחירות – זיופים בהקשר של בחירות, הן בארץ והן בחו"ל עשויים להיות במוקד כשמרקורי ימצא בזווית מרובעת למאדים. כאמור על הבחירות שלנו עצמן אני לא אדבר, אבל אני סבור שאנחנו נלך מהר מאוד לסבב נוסף.
עניין שחשוב לציין זה שכעת שקרים של פוליטיקאים לא יתקבלו עוד בסלחנות כבעבר. כל זאת יתווסף לזווית שעוד מופעלת של אורנוס במרובע לשבתאי. טלטלות במערכת הפוליטית, אי יציבויות, קשיים בהרכבת קואליציה או גיבוש חוקים חדשים צפויים להתקל בקשיים.

2) כספים, כלכלה, בנקים ובורסה – כאמור, הזווית בין אורנוס לשבתאי עדיין מופעלת. אורנוס במזל שור נקשר בכסף כאשר שבתאי הוא המבנה. אולי לא מייד, אבל אני מעריך שנתחיל לראות שינויים מבניים שקורים בבנקים וכתוצאה מכך בכספים שלנו.
ואם כבר בנוגע לכספים החודש – מרקורי הוא הסוחר ובמזל דגים הוא כאמור טובע במים ומתבלבל ועוד במרובע למאדים – אנחנו עשויים לראות נפילות החודש בבורסות. גם ונוס נקשרת לכספים ועוברת גם היא למזל טלה בעוד יומיים. ונוס בטלה גם מתפקדת בחולשה כאשר היא בעיקר בזבזנית, אימפולסיבית וקפריזית. על כן מומלץ לכל מי שמעוניין בהשקעה בבורסה להמתין עוד קצת…

3) ילדים – גם כאן אני רואה במרקורי קשר לילדים וצעירות, בחיזוק השמש בטלה שקשורה גם היא בצעירות וראשוניות. השמש בעוד כשבוע תעבור על כירון ובכך עשוייה לחשוף מקרים שקשורים באלימות כנגד ילדים, התעללויות ופצעים (ולצערי כבר השבוע שמענו על אב שהרג את בנו הצעיר לאחר התקף פסיכוטי). תחזיקו חזק יקרים, אנחנו עלולים להתקל בעוד מקרים כאלה החודש, במיוחד לנוכח המרובע בין מרקורי בדגים למאדים בתאומים שיכול להעיד על ניצול והתעללות מנטלית ונפשית בילדים.

4) הקורונה – סיפורים סביב מקור הנגיף עשויים להתחיל להחשף. חלקנו כבר קרא ושמע במקורות אלטרנטיביים לא מעט אודות העניין, אולם כעת יש מצב שגם המדיה המרכזית תתחיל לחשוף חלקים מהסיפור. אין זה אומר שנדע הכל אודות מקור הנגיף, אך האמת תתחיל להראות פנייה אט אט.

בתחזית הקודמת שלי הערכתי כי התאריכים הבולטים בהם יהיו חשיפות משמעותיות עשויים להיות בין ה-25-27.3.21, אולם אין זה אומר שכל מה שציינתי יחשף בימים אלה, אך בהחלט יהיו אלה ימים שאמליץ לפקוח בהם את העיניים והאוזניים…

יחד עם כל זה תמיד חשוב לזכור לחזק את המרכז והבסיס הנפשי והרגשי שלנו ואת צ'אקרת הסולאר פלקסוס. ומהו אותו מרכז חזק אם לא השמש עצמה?
צאו לשמש, תנו לה להאיר ולחמם אתכם באורה. ואם אתם קמים מספיק מוקדם (בסביבות הזריחה ברבע לשש) אמליץ לכם אפילו להסתכל שניות אחדות עליה, בבהייה מהירה שכזאת, ורק עד רבע לשבע בבוקר. כן, זה בסדר ולא יהרוס לכם את העיניים בזמן קצר ואפילו יכול לחבר אתכם חזק לעצמכם.
התחילו ב-10 שניות וכל יום במהלך החודש תעלו בעוד 10 שניות. היו עקביים אם התחלתם בכך. כמו כן חשוב להיות יחפים על האדמה שתהווה הארקה (כמו בחשמל) עבורכם. למעוניינים בכך אוסיף מאמר בתגובות מאמר מעניין אודות עניין הבהייה בשמש.

מאחל לכולם יום שיוויון ויום אסטרולוגיה מופלא, חג אביב מרנין ופסח שמח וכשר לשומרים!

תוכלו ליצור קשר איתי כאן:
https://matan-astrostar.com/contact/

לינק למאמר אודות הבהייה בשמש:
https://www.emetaheret.org.il/2009/10/11/בהייה-שמשית-כוח-ריפוי-השמש-הירה-ראטן/

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה