הקורונה בתיאום מושלם עם גרמי השמיים

ימים קשים עוברים עלינו כאינדיבידואלים, כמדינה וכעולם. אקדיש את הפוסט הזה למעבר של שבתאי לדלי ביחס למשבר הנוכחי, לא לפני סקירה קצרה על מעלליו בגדי מתחילת שנת 2020.

התגלגלות הנגיף

עם פגישתו של שבתאי – מורה הקארמה הקשוח, בפלוטו – כוכב האפלה והשאול, ניסו אסטרולוגים רבים וטובים להבין את מהות המפגש הקטלני. עלו המון תחזיות, אבל אף אחד לא חשב אז על אותי וירוס מיקרוסקופי שהתפרץ והתחיל לזרוע הרס וחורבן.

ראשית אתגר הוירוס את הממשל בסין שבתחילה ניסה להסתיר את מספר המתים אצלו. אבל כשהמספר עלה ועלה והגיע כבר לכמה מאות ולאחר שהתפשט למדינות השכנות, המשטר כבר לא יכל לשקר יותר. מאז הספיק הוירוס לאתגר משטר טוטאליטרי נוסף – אירן. וגם שם כבר היה קשה להסתיר את כמות הקורבנות, במיוחד כשהגיע ממש קרוב לאנשי השלטון (ואני מאמין שאנחנו עדיין לא יודעים את מספר המתים האמיתי). משם קפץ הוירוס למערב, בתחילה לאיטליה ואז התפשט לשאר חלקי אירופה, ארה"ב וכמובן לא פסח על מדינה קטנה בשם ישראל. בעקבות כך הממשלות התחילו להצר את צעדי האזרחים בצורה קשה.

בתיבולו של יופיטר בגדי הועצם המשבר וכך הופץ הוירוס לכל עבר. יופיטר נתן את אותותיו גם עם סגירת הגבולות והובילו לירידות שערים גדולות בבורסות, לצערנו עם הכסף של כולנו… וכן! זה יופיטר! כוכב השפע וההזדמנויות, כוכב המזל והאמונה! מה קרה לו? הוא נכנס לגדי ולכן הוא מושפע השנה משבתאי הכבד וחמור הסבר, המורה הקשוח שנוגד את כל מה שיופיטר מאמין בו. במקום התרחבות ושפע יש לנו הגבלות וצמצום. במקום אופטימיות יש לנו דיכאון.

כעת מרגיש שהעולם לקח צעד גדול לאחור, לתקופות אפלות בהיסטוריה של מגיפות ושליטה אבסולוטית של הממשלות על חיי האזרחים.

השנה עושה רושם שכדי לקבל את המתנות של יופיטר, נצטרך קודם לציית לחוקים הקשוחים של שבתאי. אז מה איתו באמת?

 

שבתאי בגדי

שבתאי נמצא מדצמבר 2017 במזל גדי. שבתאי בגדי הוא שבתאי "קלאסי" שמאמין בעבודה קשה ומאמץ שלעיתים מרגיש סזיפי. מאמין בסגר, גבולות, חוק וסמכות. כשהוא נוגע בנקודות אישיות במפה שלנו הוא מלווה פעמים רבות בהרגשת כבדות שיכולה להוביל לדכדוך ודיכאון. זה מאוד מובן עכשיו לנוכח ההגבלות החדשות שמגיעות אלינו כל יום והבידוד שאנחנו נמצאים בו כרגע.

ריכוז הכוכבים הגדול במזל גדי הם הסיבות והתוצאות של משבר הקורונה. כמו כן, שימו לב שהנפגעים העיקריים מהמשבר הם המבוגרים. בדגש על שבתאי, זו כנראה אחת מהסיבות שהקורונה פוגעת בעיקר בהם. זה המקום שלנו לראות אותם. להתקשר ולשאול אם אפשר לעזור להם בדרך כלשהי, אפילו רק להתקשר ולדבר איתם. הם זקוקים לנו יותר מכל כרגע. אמא, אבא, סבא, סבתא. אם יש שיעור חשוב שאפשר לקחת מהמשבר זה חיזוק הקשר איתם (ולו מרחוק).

 

מעבר שבתאי לדלי

החדשות הטובות שהחל מיום ראשון (ה-22.3.20) שבתאי עובר למזל דלי! (לפניו גם השמש עוברת למזל טלה אבל זה לפוסט אחר.) מעבר שבתאי לדלי זה "וואחד" מעבר לשנתיים וחצי הקרובות (אמנם עם נסיגה קלה לגדי מיולי עד דצמבר, אבל כנראה שהיא תעזור ליישב הרבה מהנושאים שקורים כעת בזירה הפוליטית).

המעבר לדלי משמח אותי באופן אישי כי הוא יצביע על שינוי משמעותי באנרגיות הקולקטיביות. שבתאי בדלי ירגיש לנו הרבה יותר מאוורר מהכבדות שלו בגדי. בדלי הוא מונע מתוך הערכים הדלאיים הגבוהים של אידיאליזם גבוה, סיוע לאנושות וחשיבה "מחוץ לקופסה".

שלא תבינו לא נכון, הוא עדיין נוקשה ויכול להיות מאוד רדיקאלי, אבל הוא מגיע ממקום גבוה שרואה את התמונה הרחבה גם לעתיד ולא רק את מה שקורה כאן ועכשיו.

באקלים האוורירי של מזל דלי, שבתאי מפנה את מבטו האיטי כלפי חוץ, מסדר מחדש את כל המערכת כדי ליצור קשרים, להפיץ מידע מהימן ולפתח חידושים. כמו כן, הפוקס עובר מהממשלות (גדי) אלינו האזרחים (דלי) ועל איך אנחנו לוקחים את "הלימון" והופכים אותו ללימונדה. איך אנחנו יכולים להתאחד (אפילו דרך הרשתות החברתיות) ולהוביל לשינוי בינאישי? זה המקום של הערבות ההדדית. המקום של לדאוג לחלשים בחברה, למוגבלים, למבוגרים (כמו שציינתי קודם) – לקחת אחריות חברתית, אפילו מהספה בבית.

יחד עם האחריות כלפי הסביבה, רצוי שניקח גם אחריות אישית על עצמנו. זה המקום של כולנו בשלב זה להשמע להנחיות, לבודד את עצמנו פיזית. ומתוך המקום הזה להתכוונן למקום גבוה בתודעה שלנו ולהתבונן קצת על החיים שלנו מנקודת מבט חיצונית. איך כל אחד יכול לזרוח את האור הקטן שלו בעולם למרות הקשיים.

אני מקווה ששבתאי בדלי יקל עלינו מעט ובתקווה שישחרר אותנו בהמשך מהסגרים הכפויים ושבקרוב מאוד גם הקורונה כבר לא תהיה חלק מחיינו…

 

מה שלא יהיה אני מקווה שתנסו לשמור על אופטימיות למרות שהמצב "חרבנה", ואני מאמין שימים טובים יותר עוד לפנינו…

 

כל הזכויות שמורות למתן אליגור Ⓒ

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה