ירח חדש בגדי בצמידות לפלוטו – טרנספורמציה ושינויים

ברביעי הקרוב ה-13.1.21, בשעה 07:00 בבוקר יחול מולד הירח במזל גדי. זהו מולד הירח הראשון לשנה זו, אך הוא עדיין נוגע בתהליכים שהתחילו בשנה שעברה, בעיקר להתמוטטות ופירוקם של המבנים הישנים שהכרנו. הצמידות של הירח לפלוטו יוצרת חודש מאוד עמוס ואינטנסיבי, שיובילו לאירועים מאוד קיצוניים בחוויה הכללית שבתחילה יראו כאוטיים. שנת 2021, בדגש על ינואר במיוחד, תהיה נקודת תפנית נוספת בעלילה שהתחילה עם התפוררות העולם שהכרנו עד 2020.


מולד הירח מתרחש במעלה 23, זוהי גם מעלה קרובה מאוד למעלה בה נפגשו שבתאי ופלוטו שנה שעברה עם תחילתו של סיפור הקורונה וכל הפעולות (הנחוצות או המיותרות) שבאו כתוצאה מכך. שבתאי ויופיטר עברו לדלי בדצמבר, אך פלוטו נמצא עדיין בגדי (עד 2024) ויש להבין שעניינים של כפייה שלטונית ושימוש בכוח מטעם הסמכויות ימשיכו להעלות חזק בכל העולם.
למרות שמרגיש שאנחנו חוזרים לאותה עלילה של שנה שעברה, המעבר של הירח החדש (והשמש) על פלוטו מדבר הפעם על שינוי רדיקאלי מבחינה תודעתית בכל המציאות אותה אנחנו מכירים. ואת זאת ניתן לראות בזכות השליט של הירח החדש (ושל פלוטו) שזהו שבתאי שעבר למזל דלי.
שבתאי בדלי מעוניין לעשות סדר חברתי ולארגן מחדש את הממסד למשהו הרבה יותר שוויוני. ושבתאי לא לבד במערכה, כי גם יופיטר איתו. יופיטר מדבר על הזדמנויות חברתיות חדשות, מבט על וחשיבה מחוץ לקופסה, הרחבת המעגלים החברתיים וגם הוא מתחבר למאבק על הצדק והשוויון בחברה. לא מזמן גם מרקורי עבר לו לדלי ומוסיף את ענייני החשיבה המתקדמת לעבר עתיד חדש. אז בכלל מדובר בחגיגה שכזאת עם הרבה כוכבים בדלי שמעוניינים בשינויים לטובת החברה.
אך על כל החגיגה הזאת בדלי יש כרגע שני כוכבים שמעיבים. מאדים שעבר ממזל טלה לשור ואורנוס שעודנו בשור (ועוד יהיה עד 2026). שניהם יוצרים זווית לוחצת לכוכבים בדלי.

תזכורת קצרה
ב-2020 חווינו זווית דומה לזאת, בין שבתאי שהיה בגדי, למאדים בטלה. בסוף אוגוסט הזווית הזו הובילה אותנו להמשך גל המחאות בעולם, עם הפיכה צבאית במאלי ואז עם הנסיגה של מאדים בסוף ספטמבר-תחילת אוקטובר היה גם העימות של אג'רבייג'ן עם ארמניה על חבל נגורנו קרבאך.

ומה צפוי עכשיו בעולם?
אז התנאים מעט שונים הפעם, מאדים בשור ושבתאי בדלי, אך עם תוספת של אורנוס לא אתפלא אם שוב יהיו מאבקים על טריטוריות וזכויות אדם. אך מעבר לכך גם שינויים טוטאליים במשטרים ברחבי העולם. כאמור גם הירח החדש והשמש נצמדים לפלוטו ומצביעים על שינוי רדיקאלי בכל המציאות – ממש מוות של הישן!
נראה שהאיתות הראשון שיקרה מהחיבורים המתוחים האלה יהיה שינוי פוליטי שעשוי להוביל בסופו של דבר לשינוי בשיטה. וזה בדיוק כל מה שקורה כעת בארה"ב סביב החלפת הממשל. תתפלאו, אך לרוב אני משתדל פחות לעסוק בפוליטיקה (בטח שלא זו המקומית) אבל בחצי שנה האחרונה וכל מה שקורה בארה"ב בעיניי חשוב מאוד כי מה שיקרה שם עשוי לשנות את כל העולם ככלל ואת ישראל בפרט. כשמאדים נכנס לשור והיה בזווית לוחצת לשבתאי ראינו חבורה של מתפרעים שהתפרצו לקונגרס – "סמל הדמוקרטיה האמריקאית". אך האם אלו באמת היו תומכי טראמפ כמו שהתקשורת טוענת או פעילים ממומנים כדי ליצור כאוס מטעם המחנה השני ולהציג את טראמפ באור רע? לא מספיק ברור כרגע, אבל עושה רושם שהדברים לא תמיד כמו שהתקשורת מציירת אותם. אז בשבועיים הקרובים (לפחות עד לירח המלא) הולך להיות מאוד סוער בוושינגטון ובעקבות כך גם בשאר העולם. מה שכבר מסתמן כרגע זה שאירוע הכרזת הנשיאות לא יעבור חלק ויהיה מאוד לא צפוי. כשאני מסתכל על יום ההשבעה בשבוע הבא ב-20.1 וספציפית על מפת ההשבעה, אני רואה תסריט אפוקליפטי וכאוטי ממש! גם השמש שמייצגת את הנשיא תהיה בחולשה בדלי וגם תושפע מהזוויות הקשות.
לא אופתע אם ביידן בסוף לא יושבע ביום הזה בעקבות אירוע לא צפוי.
דבר נוסף שכבר הזכרתי לא פעם בעבר הוא חשיפה של דברים מזעזעים בהקשר לעבדות והתעללות מינית בילדים. ואכן זה התחיל לקרות ביומיים האחרונים כשמאדים היה בזווית לוחצת למרקורי שמדבר על צעירים. דברים על כך כבר התחילו לדלוף החוצה בשנים האחרונות, אך הפעם נחשפו תמונות מאוד לא הולמות בהקשר לאנשים בכירים (בעיקר בארה"ב) בכל מיני ערוצי מדיה אלטרנטיביים. כשראש הדרקון בתאומים יש לשים לב טוב טוב לזוויות של מרקורי. ומה עוד שיהיה מפגש נוסף בין מרקורי למאדים בגלל נסיגתו של מרקורי בסוף החודש.
דבר נוסף שאני מאמין שאנחנו הולכים לקראתו (והחודש נראה רק ניצנים ראשונים) זו תחילת הקריסה של המערכת הכלכלית הישנה. זה עלול להתחיל בנפילות בבורסה בגלל חולשתו של מאדים בשור שיהיה על אורנוס ובזווית דיס-הרמונית ליופיטר שנקשר בכלכלה. אך תקוותי היא שבהמשך השנה זה יתפתח לכלכלה שונה, יותר חברתית וצודקת. כזאת שגם מבוססת על משאבי הטבע כמו זהב וכסף (הרחבה נוספת על אורנוס תוכלו למצוא במאמר שכתבתי עם מעברו לשור)
בנוסף, אם נתייחס לשילוב המעניין של שבוע הבא כשמאדים ייצמד לאורנוס ושניהם יהיו בריבוע ליופיטר ושבתאי מבחינת איתני הטבע – זה עלול לדבר על רעידות אדמה פיזיות של ממש, כמו גם למזג אוויר סוער פתאומי ולא צפוי בכל העולם.

ואחרי כל זה, מה אצלנו פה?
סגרים רבותיי, סגרים… אבל, הזווית המתוחה שהזכרתי, יכולה להעלות חזק מחאות ומרד חברתי כנגד הסגרים וההגבלות שפוגעים חזק בבעלי העסקים. בעלי העסקים מרגישים מרומים משום שהם מקפידים ביותר על הוראות הקורונה ובסוף אותם דווקא סוגרים. כמו כן מתארגנות מחאות שקשורות גם בכפייה של חיסונים והגבלות/הטבות סביב זה כמו הדרקון הירוק שיוצר אי שיוון בסיסי (מזכיר למישהו זמנים נוראיים אחרים?) ומחאות גם לגבי חופש הביטוי שנפגע חזק לאחרונה, אפילו ברשתות החברתיות יש סתימת פיות מטעם התאגידים וכל מי שמביע דיעה שונה נחשב לקונספירטור ומעורר מהומה. העניין הוא שמחאות עלולות להיות מדוכאות בשלב זה כי שבתאי חזק על מאדים שחלש בשור. אבל תקוותי היא שבהמשך השנה מחאות אלו כן יישאו פרי.

ואיך כל עניינים אלו ישפיעו עלינו ברמות האישיות?
או! אז כאמור אלו הולכים להיות שבועיים מעט כאוטיים עם ההתנגשויות בין כוכבי דלי לאלו בשור. תתכוננו להמון הפתעות! תהיו פתוחים במחשבותיכם, אל תיצמדו למוכר ולידוע כי הוא עומד להשתנות לגמרי. במיוחד כשמאדים יהיה בזווית לוחצת ליופיטר – זה יכול לשנות את כל התפיסות והאמונות שלנו. ולכן זה בדיוק הזמן לנער את האחיזה מכל מה שהאמנו בו. זה הזמן לשחרר את האגו שלנו וההצמדות לעבר. מה שיאפשר לנו לעבור לעת החדשה, לעידן החדש, למימד החדש זו רק תודעה חדשה ומשוחררת מאגו ותפיסות נוקשות. הן על עצמנו, הן על אחרים, והן על העולם ועל היקום… כי לכו תדעו אולי בסוף ה"קונספירטורים" צודקים וכדור הארץ הוא שטוח (טוב, מצטער… אבל בזה לא באמת אוכל להאמין חחח)

תיאוריית העולם השטוח

אין ספק שהאנשים שירגישו הכי חזק את השינויים הללו הם כל מי שנולדו בתחילת המזלות דלי, שור, אריה ועקרב (או אם קיימות פלנטות או אופק שם). אבל כולם-כולם יושפעו בעקיפין.

אז נצלו את מולד הירח הראשון לשנה זאת כדי לפתוח את הראש, לשחרר את האגו, לחדד עם עצמכם את השאיפות שלכם לשנה החדשה. הציבו לעצמכם יעדים, ותכננו תכניות. ולמרות כל זאת, צפו תמיד לשינויים והפתעות…

 

כל הזכויות שמורות למתן אליגור Ⓒ

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה