קטליזטורים לקצב הזמן – ליקוי חמה טבעתי והמרובע השני של שבתאי-אורנוס

ליקויים משמשים סוג של מאיץ וזרז הן לאירועים אישיים והן לאירועים אוניברסליים. בד"כ אלו זמנים של שינויים משמעותיים. את חלקם כבר התחלנו לחוות הן ברמה האישית והן ברמה המדינית, כאן ובכל העולם. בנוסף אליהם גם אורנוס ושבתאי יפגשו בשנית בזווית מרובעת ומאתגרת. גם במפגשי אורנוס ושבתאי יש  האצת זמן מוטרפת ולכן כולנו מרגישים לחץ ודוחק והמון אירועים משמעותיים שקורים סביב הזמן הנוכחי.
בפוסט הזה אתמקד בשני האירועים האלה שלדעתי הם החשובים ביותר בחודשים אלו להתנעת תהליכים שעשויים ממש לשנות בטווח הקרוב את העולם.


ליקוי חמה טבעתי כקטליזטור לשינויים בתפיסה

הליקוי שיתרחש מחר (חמישי ה-10.6.21) יקרה קצת לפני שתיים בצהריים (13:53). זהו הליקוי השני והאחרון שישלים את עונת הליקויים הקרובה. מדובר בליקוי חמה טבעתי שיתרחש ב-19 מעלות במזל תאומים. יש לציין שהליקוי לא יראה כאן בארץ כי הוא ימוקד בחצי הכדור הצפוני – צפון בקנדה, גרינלנד אזורים ברוסיה ובקוטב הצפוני.
אנחנו נמצאים בשבועיים האחרונים במסדרון הליקויים וכבר שמעתי על הרבה מאוד אנשים שאני מכיר שהושפעו מהליקוי האחרון וכנראה שגם התחילו לחוש את השפעותיו של זה הקרוב. שמעתי על סיפורים נפלאים של קידומים בעבודה והתחלות של מערכות יחסים, אך מהצד השני גם על פרידות קשות ועניינים בריאותיים.
עונת הליקויים הזאת מתרחשת על ציר קשת-תאומים (עליו הרחבתי מעט בפוסט הקודם על ליקוי הלבנה). אנשים עם כוכבים אישיים על ציר זה, כמו גם על צירים בתולה-דגים, מרגישים כעת על בשרם מאוד חזק את השפעת הליקויים. אולם יש לזכור שלא הכל חייב להיות כל כך דרמטי ושלילי, על אף שיש לציין שהליקויים בעת העתיקה בהחלט נקשרו להרבה אירועים אינטנסיביים לא פשוטים.

הליקוי הנוכחי יהיה בזווית מאתגרת (מרובע) לנפטון, מה שעלול להוסיף על הבלבול, הערפול ולתרום לחוסר האמון שגם ככה קיים אצלנו לגבי כלי התקשורת, הרשתות החברתיות ולצערי גם ביחסינו האישיים.
שימו לב, אנחנו עלולים להיחשף למידע מוטעה, מבלבל ואף שקרי. במצב זה, אל לנו למהר ולהחליט החלטות שאנחנו לא בטוחים בהן עדיין, או שאין לנו מידע מספיק בהיר לגביהן.
לכך כמובן, יוסיף שליט הליקוי – מרקורי. מרקורי נכנס לנסיגתו המפורסמת ונחשב למוחלש גם בשל נסיגתו וגם בגלל כניסתו תחת קרני השמש, שם הוא נחשב לשרוף. ואכן כפועל יוצא מכך, ההבנות שלנו על התקופה הזאת ועל המתרחש מסביבנו מוגבלות.

בזמנים שאפילו העובדות מצליחות לבלבל, אני ממליץ לעשות "דיאטת נתונים". לכבות את המסכים, לקחת פסק זמן מהרשתות החברתיות, פחות לעסוק בהעברת מידע או קבלת מידע (ואפילו רק לסופ"ש).
מה שאנחנו כן יכולים לעשות בזמנים מעורפלים אלו זה להתמקד יותר בתקשורת שלנו עם עצמנו. לנסות ולהיכנס פנימה למקומות שבהם לא תקשרנו בינינו לבין עצמנו מספיק או לא הצלחנו לתווך מהפנים לחוץ את כל שיש לנו לתת. אלו זמנים שחשוב לנו לחשוב איפה פספסנו את הרעיונות המצוינים שלנו? איפה סגרנו והתקבענו בתפיסות שלנו? איפה אנחנו שבויים בתוך קונספציה? וגם – האם הכבדנו על עצמנו עם עודף מחשבות שהפכו לטורדניות?
המטרה לאתר כדי לשחרר בסופו של דבר. כרגע עדיף פשוט להבין יותר טוב את עצמנו ולקחת פסק זמן. ניתן לעשות זאת דרך תהליכים של מדיטציה, יוגה ואפילו דרך האזנה למוזיקה מרגיעה.

אורנוס-שבתאי – המפגש האינטנסיבי הנוסף של ענקי הזמן

כ-5 ימים לאחר הליקוי (ב-14.6) אורנוס ושבתאי יפגשו שוב בזווית מרובעת שעשויה לאתגר חזק את כל המערכות. כאמור, במפגשי אורנוס ושבתאי יש כמו האצת זמן מוטרפת, והפעם זה מגיע ממש מייד לאחר עונת הליקויים. כנראה שמישהו שם למעלה רוצה שנתקדם חזק קדימה לעבר העידן החדש.

אם אתם זוכרים סביב מפגשם הקודם של אורנוס ושבתאי ב-17.2 השנה ארע אסון הזיהום הימי לאורך חופי ישראל. כזכור האסון קרה לאחר שאוניה שהגיעה מהמפרץ הפרסי שפכה מאות טונות של נפט גולמי. בזמן ימי הסערה שהיו יחד עם גלי הים הגבוהים, החלו להישטף כמויות עצומות של זפת לאורך כל רצעות החוף… מעריכים שזהו אחד האסונות האקולוגיים החמורים ביותר שפגעו בישראל מאז הקמתה. בעיקר בגלל השטח הגדול שהוא כיסה והרעילות הגבוהה וארוכת הטווח של הזפת.
זה היה מזעזע אך ייצוגי לאנרגיה העצומה של שני הענקיים האלה. אורנוס בשור זו הייתה ההפתעה הלא צפוייה שקרתה לטבע (הנפט אשר נשפך לים וזיהם את החופים) ושבתאי בדלי מצביע על יד אדם בדבר (ולא משנה אם בטעות או במזיד) אשר במפגשם האינטנסיבי יצר את האירוע הזה.

על כן, אני צופה בחשש גם בהמשך לליקוי וגם בהקשר למפגש אורנוס-שבתאי לכמה אירועים אקולוגים שעלולים להיות ברוח דומה. אולם זה ממש לא חייב להיות כאן בארץ. אבל קחו בחשבון רעידות אדמה אפשריות בעולם, צונמי וגם טעויות אנוש או פגיעות בכוונת תחילה באדמה ובטבע.
חשוב לציין שהאירועים לא קורים סתם. יש לנו פה תהליך למידה חשוב של התחשבות ושמירה על החי והטבע ולראות בו כהשתקפות שלנו. ולכן כל כך חשוב בזמנים אלו לעבוד על האיזון הרגשי שלנו.

כמו כן, במפגשי אורנוס-שבתאי יש שינויים פתאומיים של מבנים ומסגרות שחשבנו שהיו יציבות בחיינו.
אזכיר לכם שמעט לפני מפגשם הראשון הייתה פרשייה מעניינת שייצגה את רוח הצעירים והמיאוס שלהם במבני הכלכלה הנוכחיים.
אם אתם זוכרים, בזמנו דיברתי על עשרות אלפי הצעירים האנונימיים שהחליטו להתאגד בפורום פיננסי אל מול קרנות הגידור ונגד "אסטרטגיית שורט" שלהם בו הן מהמרות כנגד מנייה של חברה מסויימת ועושות בכך רווח על חשבון העסק שנופל.
אז כזכור, אותם צעירים התארגנו במאסה אדירה והשקיעו כספים במניה של אותה חברה שהקרנות הימרו שתיפול וניפחו אותה. וזה גרם להפסדי עתק עבור אותה קרן גידור בוולסטריט.
טענתי בזמנו שמדובר על אירוע שייתכן ואנו עתידים לצפות כדוגמתו גם בהמשך. ולכן הפעם אני צופה בעקבות הליקויים ומפגש אורנוס-שבתאי, שינוי משמעותי אף יותר בתחום הכלכלי.
שימו לב למסגרות ולמוסדות הכלכליים המאורגנים כמו הבורסות, הבנקים, חברות הביטוח, קופות הגמל, חברות האשראי וכו'. עושה הרושם שדברים עשויים להשתנות שם בזמן הקרוב…

החלפת המסגרת השלטונית והדברים שמתרחשים כבר בשטח

בתוך כל ה"סערות" העתידות לבוא, יש דבר  שאנו עדים לו כבר כעת עם שבירת המסגרת השלטונית שהייתה עד כה והקמה של מסגרת חדשה.
השמש במפת המדינה מייצגת את השליט ובעת העתיקה כשהיה ליקוי חמה הוא ייצג הרבה פעמים מוות של מלך או החלפתו באחר.
עם סמליות הליקוי אכן שליט, ראש ממשלה משמעותי שיזכר לעוד שנים רבות (לטוב ולרע), יורד כעת מהבמה. בד בבד ממשלה חדשה מושבעת תחת השפעת הליקויים ויום לפני ההיבט המדוייק של אורנוס-שבתאי.
אז כמה זמן המסגרת החדשה הזאת תחזיק מעמד? הימור שלי – לא לאורך זמן רב. במיוחד שמדובר בממשלה שלא יכולה להביא שינוי אמיתי לעם מלבד החלפה טכנית של השלטון. הרבה מאבקים פנימיים ואינטריגות בין מרכיביה עשויים להוביל לסוף מוקדם מאוד של הממשלה הזאת ולבחירות חמישיות.

כל אותם המעברים הקרובים דורשים מאיתנו לחזור בשנית אל שולחן השרטוטים ולהקדיש הרבה יותר חשיבה לפני שאנחנו מדברים, מחליטים, משנים או פועלים.
וגם אם חיינו השתנו בין יום ומצאנו את עצמנו במציאות אחרת ממה שציפינו, עדיין עלינו למצוא בתוך כל זאת את השמש הפנימית והמרכז היציב שלנו. אז גם בזמן שהעולם כולו מרגיש בכאוס ענק, עלינו להישאר יציבים ולתת לגלים לעבור מעלינו ולא לסחוף אותנו איתם… ואגב, אם נדע לצלול עמוק אל מתחת הגלים אנחנו עוד יכולים למצוא שם אוצר שאפילו לא תיארנו לעצמנו…

הליקוי הקרוב ישפיע במיוחד על אלו שנולדו סביב התאריכים: 9-11.6, 10-12.9, 10-12.12, 9-11.3.
מי שמעוניין להבין את השפעת הליקוי על המזל שלו (באופן כללי) מוזמן לקרוא את ההורוסקופ באתר שלי.

מאחל לכולנו מעברים מחזקים ומעצימים ושנדע לנשום עמוק ולצלול מתחת לגלים…

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה