עידן הדלי – צמידות שבתאי-יופיטר

האנושות ניצבת לפני עידן חדש. מה שהיה הוא לא מה שיהיה. נקודת ההיפוך החורפית (הסוֹלְסְטִיס),מגיעה ומביאה אלינו את היום הקצר ביותר בשנה בו שעות החשיכה עולות על שעות האור כשכדור הארץ נמצא הכי רחוק מהשמש. כמות החושך על כדור הארץ מרגישה בימים אלו ממש מטאפורית עם הרגשת הקושי והכבדות שהייתה לנו בשנה החולפת. אמנם יום זה מסמל דבר מה אופטימי – מכאן והלאה הלילות יתקצרו, הימים יתארכו והאור יחזור אט אט להאיר.

כמו כן, ביום ההיפוך יתרחש מצב נדיר כאשר השמש תכנס ב-0 מעלות במזל גדי (שהוא מזל פעיל שיניע תהליך חזק) ותיצור התיישרות גלקטית נדירה כשתחצה את קו המשווה הגלקטי. ומה זה אומר בעצם? הכוכבים יהיו קרובים יותר אלינו פיזית מאי פעם ולכן יהיה קל יותר להתחבר לאנרגיות שלהם.

הפעם, בנוסף לכך, השנה הזאת נחתמת במפגש עוצמתי ביותר של שבתאי ויופיטר בגזרת דלי. "הצמידות הגדולה" (כפי שאנו האסטרולוגים קוראים לה) מתרחשת כל 20 שנים. למעשה, יופיטר ושבתאי יהיו כל כך קרובים עד שנביט בשמיים ייתכן ונחשוב שהם ממש כוכב אחד. מדובר במאורע נדיר מכיוון שהפעם האחרונה שהם נפגשו כך ביסוד האוויר הייתה בימי הביניים. כמו כן, יש הסבורים שזהו "כוכב בית לחם" המיתולוגי אותו ראו שלושת האסטרולוגים הקדומים כשהופיע מעל שמי בית לחם ובישר על הולדתו של ישו הנוצרי.

מה שבטוח זה מדובר בצמידות סמלית בהרבה רמות וערבוב אנרגטי עוצמתי! בצדדים החיוביים של שני הכוכבים – שבתאי מסמל מבנים, מוסדות, יסודות, גיבוש, אחריות, התמדה הוא הקארמה והוא רוח הזמן. יופיטר מסמל התרחבות, דת, אמונה, שפע, אופטימיות, מזל וגם צדק קוסמי (לא סתם שמו העברי הוא "צדק"). שניהם יפגשו במזל שנקשר באופן הכי ישיר לאנושות – מזל דלי. הדגש בדלי הוא על הומניטריות, שוויון זכויות, חופש, עצמאות, שיתופיות, קבוצות חברתיות כמו גם טכנולוגיה ומדע וברום הגבוה תודעה ועבודה אנרגטית איתה.

מעתה והלאה כל אותן צמידויות של שבתאי ויופיטר יתרחשו ב-200 שנה הקרובות במזלות האוויר (לראשונה מזה 800) ואני רואה בכך סמל לחברה האנושית שמשתנה וכפתחו של עידן חדש שמגיע אלינו בו האדם מוצב במרכז.

האנושות עוברת שינוי תודעתי עם יציאה מעידן הדגים, עידן שהכיל בתוכו התמסרות טוטלית של האדם למוסדות הדת ששלטו בו. ובעידן הדלי הדגש יושם על האינדיבידואל והקשר שלו לאלוהות שבו. בעידן הדגים היינו עיסה אמורפית של אנשים חסרי זהות, איבדנו את עצמו ומסרנו את הכוח שלנו לאחר, לזה שהחשבנו כחזק, וטעינו לחשוב שהוא יגן עלינו ויפעל לטובתנו. ולא משנה אם חשבנו שהחזק הוא העומד בראש המדינה (נשיא/ראש ממשלה) או שהוא זה שעומד בראש הממסד הדתי (רב/כומר/אמאם). עידן הדלי לוקח אותנו לחיבור אחר לאותה אלוהות מתווכת. עידן הדלי בא לשחרר ולנתק את האנושות מהשליטה הממסדית רבת השנים. בדגים היינו נשלטים ובעלי תודעה קורבנית. בעידן הדלי אנחנו מורדים ואומרים – לא עוד! אף אחד לא יכול לשלוט בנו, בטח לא דרך מניפולציות ואשליות. טעימה קלה של עידן הדלי קיבלנו השנה עם עשרות, אם לא מאות מחאות חברתיות ברחבי העולם סביב נושאים שונים ומגוונים. מה שמשותף לכל ההפגנות הייתה מחאה על כך שמה שהיה עד אותם זמנים כבר לא יכול יותר להמשך.

בשנת 2020 שבתאי ויופיטר שהו בגזרת גדי, והרגשנו את החשיכה והכבדות עם בואה של הקורונה אלינו והגרביטציה של אלמנט האדמה שקרקע אותנו בבתים. הכוכבים בגדי הדגישו את השליטה עלינו שהורגשה בכל תחומי החיים ובמיוחד השליטה בתודעה. את השליטה בתודעה הדגיש פלוטו בגדי עם הצמידויות שקיבל תחילה משבתאי, אז התחילו הסגרים והחוקים הנוקשים עם השליטה הממסדית ההדוקה באזרחים. עם יופיטר בגדי הרגשנו חזק את הפגיעה בחופש האישי, עם חוסר היכולת לטוס, כמו גם הפגיעה בכיס שלנו ואובדן שמחת החיים. השנה הזאת אילצה אותנו להתמודד עם הרבה קשיים ולעבור דרכם שינויים רבים בהרגלים שלנו. אבל בתוך השנה הסוערת הזאת הגיע מאדים לטלה והתחיל למרוד בחוקי שבתאי הנוקשים, במניפולציות של פלוטו ובהגזמות של יופיטר. המרד הזה סימן סנונית ראשונה של התעוררות וכאן באמת החלו המחאות בכל העולם.

כעת אנחנו עומדים בתפר שבשבירת העולם הקודם לעומת העולם החדש שבו נרצה לחיות. בין אנרגיית האדמה הכבדה שמשכה אותנו למטה ב-2020 לאנרגיה האוורירית של מזל דלי שתתחיל להרים אותנו מעלה ב-2021. עדיין צריך לקחת בחשבון שאותם כוחות שמנסים לשלוט באזרחי כדור הארץ ימשיכו לנסות הכל. אם זה דרך פייק ניוז, הפחדות ומחלות ואז בדרך מניפולטיבית לתת מענה לאותם איומים שהם בעצמם הביאו דרך פתרונות שיחזקו את שליטתם.

נראה ששנת 2021 תביא את אלו שרוצים לשלוט בנו לנסות חזק יותר, אבל זה כבר לא יהיה להם קל כמו בעבר. המשחק שלהם לא יצליח עוד להתקדם. תכניות יפלו, דברים מזעזעים יחשפו והעולם ישתנה. ולמה? בגללנו! בגלל שהתעוררנו בשנה האחרונה ולא נסכים עוד למניפולציות, לא נסכים לתת את השליטה על חיינו למישהו אחר. כשיופיטר ושבתאי יפגשו בדלי ואח"כ יפגשו בזווית לוחצת גם את אורנוס בשור – מדובר על סופם של מבנים ומוסדות שלקחנו כמובנים מאליהם כמו ממשלות, בתי משפט, מוסדות דת, בנקים ועוד. 2021 תשנה הכל!

אחד השינויים הראשונים שנראה זה השינוי בממשלות ברחבי העולם ובהמשך זה יכול להוביל לשינוי בשיטת הממשל. סיכוי גדול מאוד שבמסגרת ההתמוטטות המבנים גם הממשל החדש בארה"ב לא ישרוד לאורך זמן. קשה לי להאמין שג'ו ביידן יסיים קדנציה ואני בספק אם אפילו את השנה הראשונה בתפקיד. כמו שאמרתי, אני חושב שטראמפ לא אמר את המילה האחרונה והוא עוד ישחק תפקיד חשוב בקרוב. זה לא אומר שהוא בהכרח יהיה הנשיא הבא, אלא שהוא יחשוף בפני האזרחים את מאחורי הקלעים של הפוליטיקה האמריקאית וזה בהחלט יכול להשליך גם על הפוליטיקה המקומית שלנו כאן. ואם מדברים עלינו אז אני מעריך שגם ביבי יתקשה להמשיך בתפקידו לאחר הבחירות הקרובות. קשה לי לחזות בשלב זה מי עשוי להחליף אותו אבל הדברים יתבהרו בקרוב.

שינויים חברתיים גדולים יקרו, אם זה התארגנות של מוסדות חדשים והרבה יותר מועילים ששמים את טובת האדם במרכז. שינוי נוסף שוודאי נרגיש מידית זה את ההתאספות בקבוצות עניין וחיבורים מעניינים שעוד לא נראו בעבר. תחל התקבצות בקבוצות תחת מטרה משותפת. זה יתחיל דרך הרשתות החברתיות (כי עדיין קשה להמונים להיפגש ביחד במקום פיזי) אבל יפרוץ חזק גם מחוץ להן. אם אנשים הרגישו שהמטרות שלהם נשכחו עד היום אז ב-2021 והלאה קולם ישמע חזק!

שינוי גדול נוסף יתרחש בכלכלה. תיכנס שיטה כלכלית אחרת, הומנית יותר – "כלכלה חברתית". ייתכן שהיא תתבסס יותר על הדיגיטל, אבל אורנוס בשור לא יוותר – כל הכלכלה החדשה תהיה מחויבת בגיבוי של משאבי האדמה כמו מתכות הזהב והכסף. יגמרו השנים שהכסף הודפס סתם ללא תכלית. יופיטר שנקשר לכסף יהיה בריבוע לאורנוס (ומאדים) וכך ברגע אחד יוכל לשנות את הכלכלה שזקוקה לשינוי מזה זמן רב. במקביל השליטה של בעלי ההון תתחיל לרדת.

עם הזווית לאורנוס נרגיש גם דחיפות לטפל בסביבה שלנו מבחינה אקולוגית. אם זה לנקות אותה מלכלוכים וזיהומים, לדאוג לאוויר נקי יותר, מים ללא מזהמים. ובנוסף לעבור להכנה וצריכה של מזונות טבעיים עם דגש על הומניות. גם הטבעונות תעמוד במרכז. יהיה גם ניצול יעיל ונכון של משאבי הטבע בהלימה עימו ולא בצורה פוגענית ובזבזנית כפי שנעשתה עד כה. כמובן שבטווח הארוך יותר נראה גם אנרגיה חופשית וחשמל חופשי (אבל כנראה שעוד לא בשנה הקרובה).

חשוב לציין שעידן הדלי החדש גם טומן בחובו אזהרות. אנחנו נכנסים לעידן בו אנחנו מתחילים לשלוט גם בטבע האדם על ידי טכנולוגיות מתוחכמות כמו בינה מלכותית, טרנס-הומניזם ("אדם מכונה") ושוב אנחנו עלולים למצוא את עצמנו תחת שליטה מסוג דומה. וכאן מגיע השיעור העתיק של האנושות עם הדילמה החדשה/ישנה – האם הטכנולוגיה המתקדמת צריכה להיכנס לכל מקום כולל לגופנו כמו בימי אטלנטיס או שאנחנו בכלל צריכים לחזור לבסיס ההוויה שלנו ולהתחבר יותר לנשמה כמו בתקופת למוריה. האם אנחנו רוצים למחשב את הגופים שלנו ולהיות רובוטי-על משוכללים (ואולי נשלטים) או האם אנחנו רוצים לעלות בתדרים של התודעה שלנו דרך התחברות ל"אני העליון".

אם נבחר בדרך השנייה אז בטווח הארוך יותר זה יהיה עידן של התפקחות מהדת לאחר שליטתה רבת השנים דרך מוסדותיה שסיפרו לנו שהחיבור לאל יכול להיעשות רק דרכם. אבל בעידן הזה – כל אחד יוכל להתחבר לאלוהות שלו בדרכים שונות.

גם מפגש עם חוצנים ותרבויות מתקדמות קרוב מתמיד – הם ילמדו אותנו הרבה על היקום אבל בעיקר על עצמנו. נסיעות בחלל יהפכו לעניין של מה בכך ונוכל לבקר בכוכבים אחרים ותרבויות אחרות שאפילו לא חלמנו עליהן. אבל כל אלו עוד חזון למועד…

אז מה אנחנו כאינדיבידואלים יכולים לעשות כדי לקדם את תודעת עידן הדלי?
דבר ראשון להתאחד! להתגבש בקבוצות על בסיס העניין המשותף שלנו. בין אם זה זכויות אדם, דרישה לשיוויון וקבוצות עם עניין משותף. מה שמוטל עלינו כאינדיבידואלים זה להתאחד. במקביל גם לדרוש שקיפות, לדרוש שיתוף יותר גדול שלנו האזרחים במה שקורה בהחלטות ממשלה (אולי דרך משאלי עם) ועם הזמן להחזיר את הכוח בחזרה אלינו.

מה נוכל לעשות ביום שני הקרוב בשעת הצמידות הגדולה?
ביום שני הקרוב ה-21/12 יהיה זה הזמן להצטרף למדיטציה ארצית/עולמית כדי ליצור שער של איחוד תודעתי והעלאת התדר האנושי. בכך נוכל להיכנס בצורה חלקה ומחוזקת לעידן הדלי. המדיטציה תוכל לעזור לייצב את התדרים ולייצר ציר זמן אופטימלי…

קחו בחשבון שהחל מיום זה ולמשך לפחות שבוע יהיו אנרגיות חזקות מאוד. אבל הן נועדו להעלות אותנו למעלה. לחלק אולי יצופו פחדים, חלק אולי ירגישו פחות במיטבם. נסו בימים אלו להתחבר יותר לטבע, ללכת יחפים על האדמה, לתרגל נשימה נכונה, לשתות יותר מים ובעיקר לנוח.

קחו נשימה גדולה כי מאותו יום נרגיש כאילו שנסענו מהר בזמן והאירועים עד סוף השנה יתרחשו במהירות שיא. אבל אם נצליח להסתנכרן עם האנרגיות האלו אז נרגיש לא פחות ממדהים!!!

אנחנו נמצאים בתחילתה של מהפכה וקפיצה תודעתית שיכולה לעזור לנו לרפא את עצמנו ואת התודעה שלנו. אלו הזמנים להרים את האנרגיה שלנו ולהתחבר לתדר גבוה יותר על מנת שכולנו נצליח לצאת מהמטריקס שאליו היינו כבולים עד עכשיו ולהגיע ל"כדור הארץ החדש" ולתודעת המימד החמישי.

 

כל הזכויות שמורות למתן אליגור Ⓒ

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה