"נלחמים על הבית" – נקודת היפוך הקיץ

היום חל הסולסטיס, היום המואר ביותר בשנה שזוהי גם נקודת ההיפוך במחזורה של השמש בה אנו נכנסים רשמית לעונת הקיץ בחצי הכדור הצפוני (פה אצלנו) ולתקופה חדשה.
כאסטרולוגים אנחנו בוחנים את מפות האינגרס של כניסת השמש לעונות השנה. אלו נקודות מפנה חשובות במחזור של השמש עם כדור הארץ שמייצגות אנרגיה חדשה ושינויים.

והנה רגע לפני חילופה של העונה גם ההמשלה נפלה. אני מודה – לי אישית לא היה קל לחזות את זה (אירועים פוליטיים הרבה יותר מורכבים לחיזוי מאשר מפות אישיות). אבל מה שמעניין זה שהממשלה החזיקה שנה ואף יותר אם מחשיבים את התקופה הקרובה עד חילופי השלטון (היו כאלה שחזו שהיא תיפול עוד קודם…) וכנראה בתקופתנו להחזיק שנה זה כבר מכובד.
החדשות הלא כל כך מפתיעות? לא הייתי בונה יותר מדיי על הממשלות בשנים הבאות, במיוחד שאורנוס יגיע למזל השמש של מדינת ישראל באוגוסט הבא ואת הבחירות הקרובות רוצים לעשות על ליקוי (אם אכן יתקיימו ב-25.10).
נראה לי שהממשלה הבאה תחזיק עוד פחות…

אבל מה שכבר נראה בפועל זה שצפוי לנו רבעון מאוד מאתגר מבחינה פוליטית. יש לציין שהפלת הממשלה היא רק סימן לתחלופה האנרגטית שקורית כעת גם בשמיים. במפה הנוכחית של יום ההיפוך הקייצי, אפשר לראות מפה מאוד פעילה. השמש כאמור נכנסת למזל סרטן שנחשב למזל שנקשר לבית ולמשפחה וגם לרגשות, ספציפית רגש אימהי וכשמדובר על המדינה ועל ההזדהות איתה גם רגש פטריוטי. לא סתם הירח שולט במזל סרטן שנחשב לחלק הרגשי שלנו, אבל עם כל הרגישות הזאת, סרטן זה גם מזל פעיל – זאת האם שמגוננת על הגוזלים שלה. וכך רבים ירגישו בתקופה הקרובה, במיוחד לנוכח הירח בטלה.
ואכן בהיבט מתוח לשמש אנחנו מוצאים את הירח במזל אולי הכי לוחמני בגלגל – טלה. טלה נלחם עבור העצמאות, עבור הדעות שלו והדרך שלו ומבטל את כל מי שעומד בדרכו.

הירח הזה נמצא בהיבט לוחץ לשמש (90 מעלות) והוא גם מתקרב ליופיטר. כשהירח מתקרב ליופיטר המלחמות הן בעיקר על צדק. יופיטר קשור גם לדת, ובטלה עם הסיפור הזה של יופיטר עולות גם מלחמות דת. לכן אני מאוד חושש מפילוג על רקע דתי.
האם נהיה עדים לסבב לחימה בקיץ? לא אפסול זאת עם התנאים האסטרולוגים האלה, במיוחד שאני רואה את מאדים מתקרב לבית האויבים של מדינת ישראל. כמו גם הירח של המדינה שנמצא במזל טלה בקידומים, אז אני טיפה מודאג לגבי זה. אבל אני מאמין שאם יהיה סבב אז הוא לא יהיה ארוך מדיי וכנראה יסתיים מהר בגלל הבחירות…
אבל אולי המלחמה הקשה ביותר היא בכלל זו מבית? להערכתי אנחנו צפויים לקבל עונת בחירות תחת הכותרות "נלחמים על הבית". זו הולכת להיות תקופה מאתגרת במיוחד, מאוד אמוציונלית שעלולה להוציא לשטח הרבה אלימות ומחנאות – יהודים נגד ערבים (והפוך), דתיים נגד חילוניים (והפוך) ובגדול? מיעוט קיצוני משני הצדדים שמתסיסים את האווירה ורק הורסים לרוב המתון, שרק רוצה לחיות בשלווה ובשקט.

אבל אם נרצה להתייחס בצורה אחרת למפת הסולסטיס אז אנחנו יכולים למצוא ארבעה כוכבים במזלות הבית השמיימי שלהם – מאדים שנמצא בטלה, ונוס שנמצאת בשור, מרקורי שנמצא בתאומים ושבתאי שנמצא בדלי. זה שילוב אסטרולוגי מעולה לרבדים רבים. האנרגיה הזאת מאוד מפוזרת, אבל בצד החיובי שלה זה זמן מצוין להתחלות חדשות, הן מבחינת זוגיות, והן מבחינת עבודה או לימודים. ולפי האסטרולוגיה העתיקה יש אירוח הדדי בין הירח בטלה שהוא שליט מזל סרטן לבית השמש שהיא מתעלה במזל טלה. ככה שזו מפה מאוד מיוחדת.

בהמשך השבוע ונוס כבר תעבור בחמישי לתאומים וכך למעט אורנוס, שבתאי (ומדיי פעם הירח) יהיה פחות דגש על המזלות הקבועים במפה, מה שיגרום לאנרגיה לזוז יחסית מהר (ולפעמים מהר מדיי) וזה זמן מעולה להנעת תהליכים או דברים שנתקעו בדרך. זה יאפשר באופן כללי להנות מאווירה קצת פחות דחוסה וקצת יותר זורמת…

 

 

הגיבו עם פייסבוק

  1. כתמיד, כתבה מעניינת ומחכימה!
    נקווה לבשורות טובות, בכל הרבדים וההיבטים 🙏
    תודה תודה תודה 🙏😇🌈💙

    הגב

2 תגובות