מלחמת רוסיה אוקראינה – ניתוח אסטרולוגי (מתן אליגור)

נפתח בזה שאני כואב על הסבל של אזרחי אוקראינה בימים אלה ועל כל האנשים שקיפחו ועוד יקפחו את חייהם במלחמה הזאת. כשיש פגיעה בכל אדם באשר הוא אדם, כואב לי.
דבר שני, שחשוב לי לציין זה ש"דברים שרואים מכאן לא רואים משם". קחו בחשבון שהרבה מהסיקור סביב המלחמה הזאת מוטה כאן אצלנו במערב לצד אחד, כמו שהוא מוטה במזרח לצד השני. אבל האמת לפעמים נמצאת בגוונים האפורים והיא לא תמיד ״שחור-לבן״.
חוץ מזה, אני לא אוהב לדבר על דברים שאני לא מספיק בקיא בהם ולכן אבסס את דבריי אסטרולוגית נטו ולא על בסיס רגשות או תחושות.

אציין שאני עובד עם כמה שיטות המבוססות על עקרונות המסורת האסטרולוגית. לכן בניתוח מפות, בנוסף לשיטת הבתים של פלסידוס, אני עובד גם עם שיטת הבתים המלאים. כמו כן, בניתוח המפה אני עובד עם השליטים המסורתיים בלבד (שבעת הכוכבים הקרובים). כמובן שאני לא מתעלם מפלוטו, נפטון ואורנוס, אך איני מחשיבם כשליטים (כמו כן, אני גם שם דגש על הפלג ועקרונות נוספים שלא ארחיב עליהם כעת).

אחלק את התחזית שלי לשניים, כשבחלקה הראשון אתייחס למפת אוקראינה עצמה ובחלקה השני אתייחס לעת הנוכחית דרך טרנזיטים, Profection, מפת חזרת השמש וקידומים (שאלו רק חלק מהכלים שלי לחיזוי).
אין ספק שגם הפרסונות בעניין חשובות (פוטין וזלנסקי), אבל לדעתי לא שם נמצאות התשובות, כי אם במפת אוקראינה עצמה ובערב הכרזת המלחמה. אולם אגע גם בהם בכמה נקודות.

 

מפת אוקראינה (24.8.1991, 18:00, קייב – מבוסס על נתוני Astro-databank, רייטינג AA)

אוקראינה, מדינה צעירה יחסית, בת מזל בתולה עם אופק בגדי. ואכן מוטיב האדמה נטוע היטב בשורשיה כמדינה שמתפרנסת בעיקר מחקלאות, כשהמישורים הפוריים של אדמתה הפכו אותה לאחת מיצואני התבואה הגדולות בעולם. בנוסף היא מתבססת גם על ייצור וייצוא של מחצבייה הטבעיים שהם בין השאר פחם, נפט וגז.
מוטיב האדמה גם מסמל את הקרקע והחיבור לאדמות. אולם מזל בתולה נחשב למזל משתנה ומיקום השמש (ומאדים) בבית השמיני (מזל אריה גם שולט בבית ה-8 במזלות המלאים) מעיד על כך שהאדמה אינה מספיק יציבה והמדינה נמצאת תחת שינויים מתמידים מיום הקמתה ועוברת משברים קיומיים שמסכנים את קיומה הממשי.

 

אחד הדברים המעניינים במפה שלה זה שהיא נולדה תחת שלוש נסיגות משמעותיות: נסיגת מרקורי, נסיגת ונוס ונסיגת שבתאי (לא אתייחס כעת לנסיגות הכוכבים הרחוקים).

מרקורי (שליט השמש) נמצא באריה והיה בנסיגה בעת הקמתה של אוקראינה, מחזק גם הוא את מגמת אי-היציבות של המדינה (איך האוקראינים לא התייעצו עם אסטרולוג שהם הכריזו על המדינה בעת נסיגת מרקורי?!)
אי היציבות יכול להתבטא גם בהחלטות מדיניות שמשתנות או שלא מצליחות לתפוס, וגם בענייניים תקשורתיים שיכולים לקבל ניפוח יתר והוצאה מפרופורציות בגלל צמידות יופיטר למרקורי. מעבר לכך עניינים אלו גם מקבלים פומפוזיות ודרמטיזציה בגלל מיקום כוכבים אלו במזל אריה. ואם לא דיי בכך, עניינים אלו עשויים לקבל מעטפת שכלתנית-רגשית בגלל המולות לירח במזל דלי. להערכתי זה קורה בעיקר כשמתקבעת קונספציה במדינה. מרקורי ויופיטר מייצגים גם את התקשורת במדינה כי יופיטר שליט בית התקשורת שזה דגים (במזלות המלאים).
כל העניין הזה משקף עבורי כי ייתכן שהרבה ממה שאנחנו שומעים מהתקשורת באוקראינה, בעיקר בדגש על החדשות במדינה, לא תמיד בהכרח משקף מציאות אובייקטיבית.
ואם חוזרים לעניין המלחמה, אין ספק שקשה להיות אובייקטיבים, במיוחד שמתקיפים אותך ואנשים רבים נהרגים. אולם נקודה מעניינת היא דווקא הסיפור מאחורי סרטון הדריסה של הטנק הרוסי את הרכב באוקראינה שמוסגר כ״פשע מלחמה רוסי״, אך בבירור נוסף כנראה היה מדובר בתאונה שנהג הטנק איבד שליטה ולא בהרג מכוון (ראו כאן) או הסיפור סביב כיבוש אי הנחשים, שהתקשורת באוקראינה טענה שהחיילים שהיו שם כולם נהרגו מספינת המלחמה הרוסית וזלננסקי (נשיא אוקראינה) כבר דיבר על לתת להם תואר גבורה. אולם הרוסים טענו שהם כולם בחיים ונכנעו (תוכלו לקרוא גם על זה בכתבה הזאת)

כאמור גם ונוס בנסיגה במפת אוקראינה, והיא יכולה להעיד על הקושי של אוקראינה עם עניינים דיפלומטים ואיתם הקושי להגיע להסכמות. ונוס נקשרת לפשרות והסכמות, אולם שהיא בנסיגה ועוד במזל אריה, היא מסמל הרבה אגו וקושי להתפשר (לכך גם מוסיף האופק בגדי). בנוסף, לאוקראינה יש נטייה לשבת על הגדר לרוב, אולם כשהיא צריכה תמיכה זו לא תמיד מגיעה, ואם היא מגיעה זה לא מספיק ולא בזמן. ואכן נראה שלאוקראינה יש בעיות עם שיתופי פעולה והסכמים (גם בגלל נסיגת מרקורי וגם בגלל נסיגת ונוס). כמו כן, ונוס גם מצביעה גם על בעיות בעניינים כלכליים ולכן לא פלא שאוקראינה מדינה ענייה יחסית ביחס למדינות אירופה (בנוסף לשליטת שבתאי המצמצם בבית השני שלה במזלות המלאים – דלי)

נסיגה נוספת במפת אוקראינה היא זו של שבתאי. שבתאי מייצג בין השאר, את הגבולות המוסכמים במדינה. נסיגת שבתאי במפת אוקראינה מעידה על כך שלא באמת הושגה הסכמה על הגבולות במדינה מיום הכרזתה, ולכן גבולות אלו נמצאים כל הזמן תחת מאבקים ושינויים. הגדרות הגבול במדינה חמקמקות גם בגלל המחוזות הרוסיים ובכלל. כמו גם עניינים שקשורים לצדק, אחריות ולמוסר נמצאים במדינה תחת שינויים תמידיים מיום הקמתה. נסיגת שבתאי מביא לאוקראינה תחושה של חוסר מתמיד (גם כלכלית וגם ערכית כי הוא נמצא במזל השני), ושתמיד צריך לעבוד קשה כדי להכניס אוכל לפה.

רום השמיים של אוקראינה נמצא בעקרב עם פלוטו עליו (לייתר דיוק בנקודת גוקלן), כלומר שהמדינה הזאת עוברת שינויים רדיקליים מבחינת השלטון. ואכן בעבר היא עברה מהפכים מאוד גדולים בתחום הזה גם בעקבות מחאות אזרחיות (אותן מסמל הירח שנמצא במרובע לבית השלטון ולפלוטו). פלוטו מסמל את הצורך של השלטון בכוח ושליטה עצומה במדינה, ובגלל המרובע בין פלוטו לירח (שמסמל את העם האוקראיני) כנראה שיש לא מעט מניפולציות שהשלטון עושה על דעת הקהל. כמו כן, היבט זה ניכר גם במרובע בין פלוטו ליופיטר ומרקורי שמעיד על מניפולציות שהשלטון עושה דרך השימוש בתקשורת במדינה. כמובן זה גם מעיד על כך שמניפולציות גדולות נעשות בדרך להשגת השלטון או שחלקן מלוות בשימוש בכוח על מנת להשיג שליטה.

במשקל הכללי של המפה ניתן לומר שאוקראינה מעולם לא הייתה באמת עצמאית בשל משקל הכוכבים הגדול בבית השביעי (פלאסידוס). והחיבור ל"אמא רוסיה" תמיד נותר לזנב בה. ולכן רבים מהשליטים שלה היו "בובות של הקרמלין".

חיבור שורשי נוסף ל״אמא רוסיה״ ניתן לראות ע״י זנב הדרקון בסרטן. ״אמא רוסיה״ לא בדיוק הייתה חמה ונעימה גם כך (הירח, שליט זנב הדרקון, נמצא במזל דלי הקריר). ראש הדרקון של אוקראינה נמצא בבית הראשון בגדי והוא מעיד על זה שאוקראינה הייתה צריכה לבנות את עצמה מחדש לאחר שבעבר נסמכה ונתמכה ב״אמא רוסיה״. ואכן נראה שאוקראינה בסה״כ עושה את זה במהלך 30 השנים האחרונות, אך האם בהצלחה? בגלל ששליט ראש הדרקון הוא שבתאי שנמצא בנסיגה אז עניין זה לא קל בכלל…

 

המצב הנוכחי ופרספקטיבה קלה לעתיד:

הרבה אלמנטים במפה מלמדים שאוקראינה נולדה עם חוסר ביטחון וחוסר יציבות בסיסי. ושהשנה הזאת העימות מול רוסיה הוא הכרחי כשלב בהתפתחות של אוקראינה ויציאתה באמת לחופשי.
אחת השיטות שאני עובד איתם נקראת  Annual Profection. בשימוש בשיטה זו אני מגלה כי הבית החשוב וה״מודלק״ השנה במפת אוקראינה הוא בית 7, שנחשב גם לבית האוייבים הגלויים. בית זה גם מחזיר את אוקראינה לזנב הדרקון שלה ולהתמודדות ועימות המחודש עם ״אמא רוסיה״.

בקידומים על מפת אוקראינה, השמש המקודמת נכנסה ביולי 2021 למזל מאזניים, כשביחד עם האופק המקודם שלה בדגים, אוקראינה באמת לא רצתה במלחמה הזאת. היא עדיין מעדיפה שיחות והסכמות. אולם לצערה של אוקראינה בדצמבר 2021 הירח המקודם שלה עבר לטלה בפאזה של ירח מלא, והירח הזה בהחלט מסמל את תקופת המלחמה הנוכחית שהמתינה לה למימושה העגום לפי המפה.

ואם מסתכלים על הטרנזיטים (מעברי הכוכבים) על מפת אוקראינה בימים אלו, רואים שפלוטו כבר "חורש" מזה תקופה את הבית הראשון של אוקראינה ומעיד על השינוי העצום שהמדינה עוברת בשנים האלה. צמידות מאדים-ונוס לפלוטו ממש מתרחשת על מזל האופק שלה כבר הסופ"ש (ב-3.3.22) ומהווה עוד נקודת מפנה חשובה במלחמה הזאת. יכול להיות שפוטין ישלוף בסופ"ש הזה נשק שעוד לא נראה עד כה במערכה.
עוד בטרנזיטים ניתן לראות שאוקראינה נמצאת עדיין נמצאת תחת השפעה הרחבה של חזרת שבתאי שלה שמבקש ממנה להגדיר מחדש את הגבולות במדינה. בימים אלו שבתאי מתקרב לצמידות עם הירח הלידתי של המדינה, כשהצמידות המדויקת תתרחש בתחילת אפריל. אבל כבר כעת ההשפעה מורגשת ומצב זה מעיד בהחלט על המחסור, הכאב והקושי של העם האוקראיני תחת מלחמה זאת. עדות לכך אנחנו רואים עם הנטישה ההמונית של האזרחים את בתיהם וחלקם אף את המולדת שלהם, בדגש בעיקר על הנשים והילדים במדינה.
שבתאי על הירח גם מדבר על הזהות האוקראינית שחוטפת בימים אלו מהלומה קשה, ויהיו לזה ההשלכות נפשיות כבדות בהקשרים רבים של האזרחים במדינה…
הירח של אוקראינה נמצא בבית השני, שקשור לבית המשאבים, ואנחנו עדים למשבר גדול שנקשר של מזון או ציוד הכרחי. אולם ההשפעה הכבדה של זה תהיה לאחר המלחמה עם הכלכלה של המדינה. יקח כמה שנים טובות לכלכלה האוקראינית להתאושש מהמשבר הזה.
שבתאי גם יוצר מרובע לפלוטו ולרום השמיים של אוקראינה שייצר לחץ אדיר על השלטון שלה, גם מהצד הרוסי אך גם מהעם האוקראיני עצמו, עניין שרק ילך ויגבר באפריל.

החל המדוייק מראשון הבא (ה-6.3) ונוס ומאדים עוברים לדלי וכל אחד מהם יפגוש את שבתאי. המפגש המעניין יהיה בין מאדים לשבתאי ב-5.4 ומאוד יכול להיות ששם נראה עוד אחד משיאי המלחמה כי הצמידות הזאת תהיה בדיוק על הירח הלידתי של אוקראינה. אני מאמין שנראה את הרוסים בהדרגה עוברים ליותר תקיפות מהאוויר ולפחות לוחמת שטח, לאחר שהרוסים כבר יבינו שיש להם הרבה קורבנות מעבר לצפוי על הקרקע. כשבמקביל דווקא הסייבר הולך לשחק את התפקיד המשמעותי במלחמה הזאת.

לצערי אני חושב שהסיום יגיע רק לאחר כניעה מוחלטת של אוקראינה, דבר שיכול לקרות רק לדעתי רק באמצע מאי. מאדים יכנס למזל דגים (ב-15.4) ונפטון יהיה אל מול מאדים של מפת אוקראינה (ב-19.5) ושניהם יצמדו. בנוסף לכך כמה ימים לפני יתרחש ליקוי ב-16.5 שיהיה גם על כוכב השבת אלגולג, שנחשב לכוכב הרסני וקשור הרבה פעמים לאירועים קשים. אני מעריך שזה יהיה קשור למצור ימי ואולי אפילו לאבדות שהכוחות האוקראינים יאבדו במלחמה ימית. המולות של נפטון (ומאדים) בדגים למאדים הלידתי של אוקראינה בבתולה, עשוי לגרום לאוקראינים לוותר ולהרים ידיים לאחר שספגו אבידות קשות.

אורנוס בטרנזיטים יגיע למולות אל פלוטו הניטלי של אוקראינה (וזה יהיה במרובע לירח הלידתי שלה) ביוני, ואני מאמין שזלנסקי (הנשיא) והשלטון הנוכחי באוקראינה יוחלפו באיזור זמנים אלה. במפה של זלנסקי מצוי הירח במרובע לאורנוס, והוא יסבול ממולות אורנוס-אורנוס (ומרובע לירח שלו) בסוף מאי, תחילת יוני. ולכן אני מאמין שסביב יוני-יולי זלנסקי יוחלף.
אני מאמין שגם אם פוטין יציב שם מישהו מטעמו זה לא הולך להחזיק מעמד. לפי מפת חזרת השמש של אוקראינה עושה רושם שהוא ינסה כי שליט בית 7 (קשת) נמצא בבית 10 (דלי). אולם הנסיגה של יופיטר במפת חזרת השמש מעידה כי זה לא יחזיק מעמד.

עוד במפת חזרת השמש נמצאים מרקורי ומאדים בצמידות בבית הרביעי של המדינה אל מול הירח ונפטון ממול בדגים, שמסמלים את חוסר הביטחון הבסיסי של העם שחווה התקפה ישירה בבית שלו. זה מעיד גם על תחושת הקורבנות ועל הטשטוש של גבולות המדינה. יש תחושה שצריך להילחם, לעמוד מאחורי ההחלטות ולהגדיר מחדש את הגבולות.
במפת חזרת השמש בכל זאת יש היבט יפה בין ונוס לשבתאי ולאופק ולכן אוקראינה תקבל את התמיכה שהיא זקוקה לה מבחינה מדינית והכרה בגבולות וכנראה תשוב לסוג של "סטטוס קוו" מול רוסיה.

באוקטובר הקרוב יתרחש ליקוי במעלה השנייה של מזל עקרב, ליקוי זה יקרה על אופק מפת הלידה של פוטין. במפת רוסיה (8.12.1991, 19:45, מוסקבה) מזל שור (במזלות המלאים) מייצג את השלטון, כשונוס שליטת המזל נמצאת בעקרב במעלה השנייה. לכן הליקוי הזה יהיה גם על מפת רוסיה עצמה. אני צופה שפוטין עוזב את השלטון עד סוף 2022, הסיבה עוד לא ברורה, אבל במבט על המפה של פוטין והמעברים האחרונים הסיבה יכולה להיות בגלל עניינים בריאותיים ואולי משבר אישי. ומנובמבר, שם יהיה ליקוי גם על פלוטו של אוקראינה, בשתי המדינות האלה נוכל לראות שלטון חדש, בתקווה ששוחר שלום ופחות מיליטנטי.

הגיבו עם פייסבוק

  1. פעם ראשונה שאנ באתר שלך. קראתי אץ התחזית לגבי המלחמה עם אוקראינה. מקווה שהיא אכן תתגשם בעיקר זו הקשורה לפוטין. בהצלחה.

    הגב

תגובה אחת