מזל החודש – עקרב

הגענו לימים המרתקים ביותר של השנה עם כניסת השמש למזל עקרב. מצד אחד נראה ששום דבר לא זז, מהצד השני המון קורה מתחת לפני השטח – זוהי האנרגיה של מזל עקרב.
מזל עקרב הוא כנראה המזל המסתורי ביותר בכל הגלגל…

אנשי העקרב הם בעלי עומק, עוצמה פנימית רבה, כוח סבל בלתי רגיל ועמידות גבוהה. יש המחשיבים אותם כמזל החזק והעמיד ביותר מכל המזלות. הם יכולים להיות שקטים מאוד כלפי חוץ אבל בפנים חווים סערות רגשיות עצומות. העקרבים צוברים בתוכם רגשות רבים שלפעמים מתערבבים כמו מערבולת, על אף שכלפי חוץ הם יראו כמו "ספינקס".

מזל עקרב נשלט באופן מסורתי על ידי מאדים. שליטת מאדים חשובה להבנת אופיו של העקרב כי מאדים פועל בצורה יותר מווסתת במימיי העקרב מאשר באש הטלה. בעקרב מאדים נעשה סבלני ומאופק ובעל יכולת שליטה ביצר שלו. אך כשהוא נדרש להילחם אז יעשה את זה בדרך הכי חזקה, נחושה ובצורה ממוקדת. מאדים בעקרב מרגיש "בבית" שלו וכשליט המזל הוא נותן לעקרבים את האומץ, הנחישות, הנכונות לפעולה והרצון החזק לכבוש כל יעד שרק ירצו.

ורצון היא בהחלט מילת מפתח חזקה בהקשר לעקרבים שלנו. יש להם יצר חזק והם הולכים עד הסוף עם התשוקות שלהם. הם לא יוותרו על מה שהם רוצים להשיג. אולם הטוטאליות העקרבית עלולה גם לשים אותם במצבים קיצוניים ומסוכנים. אם זה בגלל האובססיביות או בגלל הקנאה העזה שלהם. אבל מה שבטוח – הם ישיגו את המטרות שלהם.

העקרבים שלנו אוהבים להיות בשליטה על המצב. החשש הכי גדול שלהם הוא לאבד שליטה. אולם החיים מציבים בפניהם מצבים בהם הם נדרשים לשחרר את השליטה ולבטוח בעולם…

לעקרבים יש סקס-אפיל מובנה בתוכם, הם לא צריכים לדבר יותר מדיי כי הם כמו מגנט חזק שמושך אליהם בדיוק את מי שהם רוצים – "מים שקטים חודרים עמוק…"

על מנת להגיע לליבו של העקרב עליכם להיות ישירים, כנים ונאמנים. אולם עד שתזכו בליבו אתם תעברו הרבה מבחנים…
ואם כבר זכיתם בחבר עקרב, אז תדעו שזהו החבר הנאמן מכולם שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. חבר שיודע לשמור על הסודות הכי כמוסים שלכם ולהיות שם עבורכם באש ובמים.
אבל אבוי לאותו חבר שלא יהיה נאמן או חלילה יבגוד בעקרב שלנו. הוא יכול לצפות לנקמה קשה וכואבת שתוגש בזמן הכי לא צפוי. והכי גרוע – הם ישמרו לכם טינה עד סוף חייהם…
תקללו אותם, תרמסו אותם, תכו אותם – לא יעזור לכם, הם רק יתחזקו מכך…

בגלל החשש הגדול שלהם מפגיעה, העקרבים חשדניים מאוד. מסקרנים אותם המניעים שמאחורי הפעולות של אחרים. אבל זה גם מה שיכול להפוך אותם לפסיכולוגים טובים או בלשים מעולים שיכולים לנתח כל מצב ולהבין את המניעים הנסתרים מאחוריו.
לעקרבים גם משיכה לנסתר ולמיסטיקה ואפשר לסמוך על האינטואיציות שלהם. ומהצד השני גם יודעים להתעסק בכספים, בעיקר באלו של אחרים. לכן תמצאו אותם עובדים בבנק, רואי חשבון או מנהלי השקעות…

כמתנת יומולדת אני מזמין אתכם עקרבים יקרים, לגלות עוד על עצמכם ועל האישיות שלכם דרך מבט מעמיק במפה האישית שלכם. החודש אתם זוכים ל-25% הנחה על מפגש ייעוץ אסטרולוגי איתי. מדובר על מפגש שנערך דרך הזום במשך כשעה וחצי בו אני נכנס לעומקה של מפת השמיים האישית שלכם ונותן תחזית לשנה הקרובה.

תוקף המבצע: 30.11.21-1.11.21

למעוניינים ניתן ליצור איתי קשר בהודעה אישית כאן באתר. אנא הצטיידו מראש בתאריך הלידה, שעת הלידה ומיקום הלידה.

והמון מזל טוב לכל העקרבים!

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה