מולד הירח בדגים – הרשו לעצמכם להסחף באהבה…

מולד הירח במזל דגים יתרחש בשבת ה-13.3 בשעה 12:20 שעון ישראל במעלה 23. כמובן שלא ניתן יהיה לראותו באף מקום בשל צמידותו לשמש. אבל הייחודיות של הירח הזה היא הצמידות שלו לנפטון ולונוס. נפטון בין השאר הוא הפנטזיה, הקסם, ההסחפות ברגשות, טשטוש הגבולות ונחשב למקושר למזל דגים (האסטרולוגיה המודרנית רואה בו שליט המזל החדש). בעוד שונוס מייצגת אהבה ללא תנאי כשהיא מתעלה במזל דגים. לכן מולד הירח הזה עשוי להציף אצלנו רגש חזק של אהבה, התאהבות, כמיהה לעולם טוב יותר ורצון לישועה. יחד עם אשליות, תחושות בילבול וחוסר בהירות לגבי התקופה הנוכחית ולגבי חיינו האישיים…

דגים זהו המזל האחרון בגלגל וככזה הוא מסמל סוג של סוף. סיום מחזור, פרידה מהישן, אבל גם התמזגות עם הזרם האין סופי של הבריאה…
הדרך בה אני רואה את הירח הזה הוא כסופה של תקופה מאתגרת וקשה שהייתה לנו במהלך השנה האחרונה (ממש ממרץ 2020 עד מרץ 2021) ותחילתה של תקופה אופטימית הרבה יותר.
כשונוס, המטיבה הקטנה, במזל דגים היא יכולה לאהוב מכל הלב, לחמול באמת, להרגיש את הצד השני, להסחף באהבה, להיאבד באחר…
כמו כן, היא אינה מסתפקת רק באהבה בצורתה הרגילה, היא רוצה אהבה ללא תנאי, אלוהית, אדיבה, חסרת אגו ואנוכיות. לאהוב את האחר לא משנה מה. האין זאת מהותה האמיתית של אהבה?

בנוסף גם נפטון נמצא בצמידות למולד הירח ולונוס. נפטון מרחיב את הקסם של ונוס ומוסיף לו קורטוב של קסם ופנטזיה – אהבה מהאגדות. אולם בצד השלילי הוא עלול ליצור אידיאליזציה של מצבים, כלומר אנחנו עשויים לחוש שהמצב טוב בהרבה ממה שהוא באמת.
ואם נחבר את זה לתקופה – התחסנו ואנחנו בטוחים שהכל יהיה טוב מעכשיו והלאה ושהסגרים יסתיימו וההגבלות החברתיות יוסרו. אך האם זה כך? או רק אשלייה של הרגע?

אז יש פה הרבה אופטימיות, אולי אף נאיביות, אבל מנגד גם תחושה של חוסר בהירות לגבי העתיד לבוא, סוג של מיסוך רגע לפני היציאה לאור שתגיע במזל האש הראשון, טלה.
מה שצפוי לנו בהמשך לא באמת ברור עדיין לאיש. אבל מה שכל אחד מאיתנו יוכל לעשות כעת זה להרשות לעצמו לפתוח את הלב באמת, להרגיש את האחר, לחמול, להכיל ולקבל גם את השונים מאיתנו, גם את אלו שקשה לנו איתם ביום יום. להיות יותר סבלנים, יותר אמפטיים. ואולי נגלה שהפכנו מהר מדיי אוהבים לאוייבים. זה המקום להתעורר על איך נעשתה עלינו מניפולציה והצליחו לגרום לסכסוך נוסף? הפעם בין "המחוסנים" ל"מתנגדי החיסונים"? השאלה שבאמת צריכה להשאל היא איך נתנו בשם ה"מדע" לקבוע את הנורמות החברתיות ולהגדיר מי ראוי ומי לא ראוי? אנרגיית הדגים אומרת לנו שאנחנו חייבים להכניס הרבה יותר את האנרגיה האלוהית של הקבלה לדרכו של האחר גם אם היא אינה דרכי, חמלה והבנה גם אם לא מסכימים.

כאן מחובתי לציין כאסטרולוג מסורתי יותר ששליט מזל דגים המקורי הוא יופיטר. וליופיטר, ביחד עם שבתאי ומרקורי, יש חזקה מאוד גדולה על התקופה הזאת. הם שליטי הזמנים האלה למעשה. לכן אותו "מדע" משחק תפקיד משמעותי בזמנים אלה. יופיטר בדלי כשליט דגים שם את האמונה במדע, בגלל שהוא מאמין שזה לטובת האנושות. האם אכן זה לטובה? ימים יגידו אם זאת הדרך הנכונה…
ואם מדברים על האנרגיה הדלאית, אז אי אפשר להתעלם מהמימד החברתי, הדמוקרטיה וחוקי החברה.
עניין חשוב שעדיין מורגש הוא המרובע בין שבתאי לאורנוס והרצון לשבור משהו שכבר לא עובד במבנה החברתי, הממשלתי והכלכלי. אך עם כל הרצון הזה, כרגע קשה לבצע זאת כשהשמש נמצאת במזל דגים התלותי והנזקק.

מתחת לפני השטח דווקא עושה הרושם שדברים מתחילים להשתנות, אבל כנראה שהשינוי הגדול יגיע בסוף החודש עם כניסת השמש לטלה ביום השיוויון האביבי…
בזמנים הללו אני צופה שינוי אנרגטי עצום שיוביל לחשיפות משמעותיות של מידע חדש לגבי ממשלות ברחבי העולם (כשבארץ מתאוששים מהבחירות). במיוחד כששבתאי שעבר את טלטלת אורנוס, מתקרב למשולש עם ראש הדרקון (שזהו היעוד העולמי) ועם מאדים שיהיה ממש על ראש הדרקון. מה זה אומר? הימור קטן שלי: בין ה-25 ל-27 עשויות להיות חשיפות משמעותיות. וגם אז אני מאמין שתוצאות הבחירות בישראל יתבהרו.

ואם כבר דיברנו על הבחירות הקרובות (שזה נושא שאני פחות אוהב להתייחס אליו כי אני לא אסטרולוג פוליטי), אוכל להגיד שיום הבחירות נראה בעייתי. כשמרקורי נמצא במזל דגים הוא נחלש, הוא מתמלא במים, מתבלבל. ועצם זה שמרקורי יהיה בזווית דיס-הרמונית למאדים ולראש הדרקון בתאומים עלול להעיד על זיופים ועל בלאגן מוחלט.
מה שכן, הירח יהיה בסרטן, מה שאומר שהאזרחים ילכו להצביע מתוך הרגשות האמיתיים שחיים בהם בתקופה הזאת ולא בגלל אישיות נוצצת כזאת או אחרת.

אז יהיה אשר יהיה, אבל עד אז נצלו את הירח חדש לשחרר את עצמכם מהמקומות התקועים, לזרום, לשחרר כעסים וטינה, להתחבר יותר לרגשות וחיבור עמוק יותר לעצמכם ולאמונה. הירח החדש הזה מבקש מאיתנו לברוח ולו לזמן מה מהעכשיו, לצלול לתוך האוקיאנוס הגדול, לחלום בהקיץ, לשיר או לרקוד לצלילי המוזיקה האהובים עליכם, לבכות עד דמעות ולהיסחף באהבה… קודם כל האהבה שלכם לעצמכם ואח"כ של הבן/בת זוג, המשפחה והחברים.

שיהיה לכולנו מחזור ירחי חדש ואופטימי. ותתחילו לתרגל את האהבה…

אוהב את כולכם
מתן ❤

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה