ליקוי לבנה בקשת – שמרו על ראש פתוח…

היום (ה-26.5.21) סביב 14:15 מתרחש ליקוי לבנה מלא בציר תאומים-קשת.
אני כותב לכם שנייה לפני הליקוי בגלל שאני כבר התחלתי לחוש את האנרגיה הכבדה סביבו כבר בשבועיים האחרונים. למעשה כולנו הרגשנו אותו שבועיים לפני עם סבב הלחימה האחרון. ועם המצב והכל קצת הותשתי, אבל למרות הכל החלטתי לכתוב כמה מילים.

הליקוי בציר תאומים-קשת מדבר על האמת, הפרטים שמרכיבים את אותה אמת, והאמונה באותה אמת. ובכלל מהי האמת? מה מרכיב את אותה אמת? עובדות או מערכת אמונות שפיתחנו?

בגלל שהליקוי על הלבנה שנמצאת כעת בקשת, משהו במערכת האמונות שלנו מוטל בספק.
שליט הליקוי הוא יופיטר שיהיה בזווית מאתגרת (T סקוור) לליקוי. יופיטר, הנמצא כעת בדגים, מבקש לחבר אותנו ללב, למקום גבוה יותר מהמציאות היום-יומית, ולעזור לנו להגיע לאמת רוחנית.
אבל יחד עם זאת, לפני שנוכל להגיע לשם בכלל, עלינו לבחון מחדש את כל המרכיבים באמונה שלנו. שליט ראש הדרקון הוא מרקורי שכמה ימים לאחר הליקוי מתחיל נסיגה (ב-30.5). מרקורי יחזור לאחור ויחרוש על כל המידעים שהיו שם בעבר וחשבנו שהם נכונים והוא יבחן אותם מחדש. בתאומים יש לו את הכלים לעשות זאת כי זה מזל הבית שלו, על אף נסיגתו.

המערכת שמרכיבה את האמונה שלנו ברמה הקולקטיבית בנוייה על בסיס שקרי.
תוכנתנו למערכת אמונה וחשיבה מסוימת מגיל צעיר, שנבנתה על אמונות של הסובבים אותנו – ההורים שלנו, החברים שלנו, המורים שלנו וכולם ניזונו ממקורות מסוימים שלא תמיד היו אמינים.
כעת השקר הזה מתחיל להיחשף יותר ויותר ואני מאמין שבעקבות הליקויים וקצת אחרי חזרתו להילוך ישיר של מרקורי, עוד שקרים יתחילו להיחשף.
מה שאנחנו ברמה האישית יכולים לעשות זה להתחיל להטיל ספק, לחזור ולבדוק את כל מה שהאכילו אותנו עם כפית ולהטיל ספק. להתחיל לפרק את כל אותם מרכיבים שאנחנו מאמינים שהם האמת לגורמים. ייתכן שנגלה סתירות בין מידעים שונים, אבל חשוב שנדע לבחון אותם
ולהכיל את הניגודים כי זו היכולת הגבוהה של מרקורי במזל תאומים. הוא יכול לחיות בשלום עם דבר והיפוכו וזו יכולת מופלאה! רק דרך השלמה עם אותם ניגודים נצליח להרכיב משהו חדש, עם יותר חמלה שתואם למציאות שהיינו רוצים לחיות בה ולהביא גם את המימד הרוחני. ועל זה מדבר יופיטר בדגים שמנקז אליו את רוב אנרגיית הליקוי.
המטרה שלנו היא להרחיב את האפשרויות הגבוהות יותר של האמת הרוחנית כפי שאנו מכירים אותן.

ונוס ומרקורי בתאומים נמצאים בזווית מאתגרת (90 מעלות) לנפטון. זה חשוב כי כפי שציינתי מרקורי שליט הליקוי. אז כרגע הרבה דברים נראים לנו מעורפלים, המון תעתועים, הטעיות, אי הבנות.
מה שעלול להקשות עלינו להגיע לתובנות זה אם נמשיך להיאחז חזק באמת שהכרנו. אך אם נצליח לשחרר את תפיסת המציאות נוכל בסופו של דבר להגיע לבהירות.

עניין חשוב נוסף זה לא להילחם כעת עם אף אחד שלא חולק איתנו את תפיסת המציאות החדשה. מי שמתאים לו להמשיך להיאחז בעבר ו"לישון", השעון המעורר יצלצל עבורו רק בזמן המתאים עבורו. מאדים בהיבט הרמוני לנפטון ומזמין אותנו פשוט לשחרר… אנחנו רק נהיה מתוסכלים מלהילחם עכשיו. שחרור החשיבה שלנו גם יעזור להימנע מוויכוחים, במיוחד בתקשורת שלנו עם אנשים שלא חולקים איתנו את אותה תפיסת עולם.

הליקוי הזה בא לומר לנו – תשכחו מכל מה שידעתם והכרתם בעבר כי הוא בנוי על שקר. הכל עומד להשתנות בקרוב.
אמת חדשה עומדת להגיע. פתיחות מחשבתית תעזור לנו מאוד להתגבר על אנרגיית הליקוי האינטנסיבית הזאת.

יש להבין שליקויים מסמנים שינויים משמעותיים באנרגיה, והם יכולים להשפיע על תקופה ארוכת זמן, לפחות עד לליקוי הבא שיהיה ב-10.6.

מי שמעוניין להבין כיצד הליקוי עשוי להשפיע על המזל שלו מוזמן לקרוא את ההורוסקופ פה באתר. לייעוצים אישיים מוזמנים לפנות אלי כאן דרך האתר.

שיהיה לכולנו ליקוי מעצים, מחזק והכי חשוב – שמרו על ראש פתוח ויכולת הכלה גבוהה.

הגיבו עם פייסבוק

  1. איך הליקוי ישפיע על מזל עקרב אופק עקרב .
    לא הצלחתי להכנס לאתר

    הגב

2 תגובות