ליקוי לבנה בעקרב – שינוי סדרי עולם

מחר (שני, ה-16.5.22, ב-07:15 שעון ישראל) יחול ליקוי לבנה מלא במזל עקרב במעלה 25.
מדובר בליקוי עוצמתי במיוחד שנקשר בקארמה ויכול לשנות סדרי עולם. והוא ישפיע ברמה כללית על כולנו, אך בעיקר בדגש על המזלות הקבועים – עקרב, שור, דלי ואריה במעלות 23-27. (הליקוי יהיה גלוי בדרום-מערב אירופה, דרום-מערב אסיה, אפריקה, אנטרטיקה, דרום אמריקה ורוב צפון אמריקה)

עקרב נחשב למזל אינטנסיבי המערב חיים ומוות, מצבי קיצון, חוסר ביטחון, רגשות כבדים שצפים – כשמצבים אלו אף מתחזקים כשמדובר בירח. הירח לא נהנה משהותו במזל עקרב שם הוא נופל כי הירח זקוק לתמיכה וביטחון רגשי ובעקרב הוא מקבל את ההפך – חוסר ביטחון. לכן הארכיטיפ העקרבי הלוקה מקבל משנה תוקף ועשוי להוביל לדרמות לא קלות שישנו ממש סדרי עולם (על כך ארחיב בהמשך).

השמש שממול הירח נמצאת על כוכב השבת אלגול שנחשב לכוכב הרסני במיוחד. אלגול נקשר לאלכוהול וממוקם על ראש המדוזה בקונסטלציית פרסאוס. ואכן אלגול עלול לגרום לאנשים רבים "לאבד את הראש" בגלל ענייני שכרון חושים וכוח. אלגול גם יכול להצביע על שימוש בכוח ושליטה להשגת מטרות אישיות, ולאלימות קשה.

כשכאן נכנס שבתאי שגם לוקח חלק פעיל וחזק בליקוי כשהוא נמצא בהיבט אתגרי, כשהוא מרובע לשני המאורות. גם שבתאי מחזק את התמה של אנשים שמשתמשים בכוח שלהם כדי לשלוט באחרים. בנוסף שבתאי גם מוסיף לכל הסיפור כבדות, ודורש משמעת עצמית ולקיחת אחריות.

כאמור מדובר בליקוי יש לו השפעה עולמית חזקה. לא אופתע אם נשמע בקרוב על אירועי טבע גדולים כמו רעידות אדמה, צונמי (בגלל הקשר לשליט הזנב שנמצא בדגים). אך גם אירועים עולמיים אחרים שקשורים בשליטה, בין אם מדובר בממשלות או במנהיגים עשויים לקחת תפנית חזקה בשבועות הקרובים…

לאחרונה התחילו לדבר על היעדרותה של מלכת אנגליה, אליזבת השנייה מאירועים חשובים. היא נעדרה לראשונה מזה 60 שנה ממסיבת הפרלמנט המסורתית בבריטניה עקב בעיות רפואיות.
כשמביטים בליקוי הנוכחי ניתן לראות כי הליקוי נמצא ממש על שבתאי של המלכה שנמצא במעלה 24, כשהיא מקבלת גם את המרובע של שבתאי וגם את מעלת הליקוי כמעט מדוייק על שבתאי הלידתי שלה. עניין זה יכול להצביע על פירוק כוחה של המלכה, אובדן שליטה ואולי התרופפות האחיזה של השלטון המלוכני. עקרב הוא מזל שמסמל מוות ושבתאי במסורת גם מסמל זאת. לכן לא אתפלא אם המלכה נמצאת כבר כעת בסכנת חיים. כשכאן נכנסת אצלי תהייה מעניינת – האם המלכה בכלל בחיים או שסתם משחקים איתנו כשמראים אותה בכל מיני אירועים ובעצם מדובר על כפילה… אין ספק שזו נקודה למחשבה.

נתון נוסף מעניין זה שהליקוי נמצא גם קרוב למזל השמש של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שנמצאת במעלה 27 בעקרב. ראינו הרבה מקרים בהם ביידן לא היה "בשיאו" (בלשון המעטה) בין השאר התבטאויות שנויות במחלוקת כשנראה שהוא לא מספיק מבין את הסיטואציה, הירדמויות מביכות בכל מיני אירועים חשובים ולאחרונה הוא אף החליק וכמעט מעד במעלה המדרגות של האייר פורס 1 (וזו לא הפעם הראשונה…). לצד כל אלה, נראה שהוא גם מאבד את תמיכת הרוב של הציבור האמריקאי (אם בכלל היה לו פעם רוב), כשרבים מאוכזבים ממנו. ועושה רושם שגם הבחירות הקרובות לקונגרס ("בחירות האמצע") עשויות לנחול תבוסה קשה לדמוקרטים.

אבל העניין הכי מעניין זה שהליקוי הזה גם נוגע אישית במדינה שלנו. מפת חזרת השמש של המדינה, שזוהי מפה סמלית שמסמלת את השנה הקרובה, הייתה ממש ביום שבת האחרון כשבמפה הזאת השמש קרובה למעלת הליקוי ונמצאת בהיבט לוחץ (מרובע) לשמש המדינה ואורנוס בהיבט מפריד (מולות) לשבתאי (ופלוטו) של המדינה.
והנה "יום הנכבה" שנערך היום סביב הליקוי, מעלה מחדש את כל האמוציות והפצעים הישנים ועלול להוביל לתרחישים מסוכנים (החשש מפיגועים גובר) ולהגביר את תחושת חוסר האונים וההישרדות שלנו כאנשים שחיים במדינה. שימו לב למקומות שבהם אתם נמצאים ותשמרו טוב-טוב על עצמכם. 
עניין נוסף שהליקוי יכול להציף זה את שאלת שרידותה של הממשלה הנוכחית. כשאורנוס אל מול שבתאי יכול להוביל לשינוי פתאומי והפלה של הממשלה.

ליקויים יכולים להעלות אנשים למלוכה ולהפיל מלכים לתהום. בעת העתיקה הציבו איכר פשוט שימלוך במקום המלך כך שבעת הליקוי ההשפעות ההרסניות של הליקוי ישפיעו על אותו איכר ולא על המלך ואח"כ כמובן שהיו נפטרים ממנו. ומכאן נולד הביטוי "מלך ליום אחד"….

עוד לא ברור אם אכן המלכה וביידן ירדו מהשלטון שלהם בקרוב, ואילו עוד מנהיגים מהבמה העולמית (והמקומית) צפויים להצטרף אליהם (פוטין?), אבל עד הליקויים הבאים באוקטובר-נובמבר…

בנימה אישית, כאמור הליקוי מציב חזק את שבתאי. האחריות האישית ששבתאי מבקש מאיתנו היא בין השאר לקחת אחריות על הרגשות ועל התגובות שלנו ועל הדרך שבה אנחנו מתמודדים עם קשיים שצפים. תהליך זה יוביל אותנו לצמיחה והתבגרות ולאחריו נוכל לטפוח לעצמנו על השכם על העבודה שעשינו עם עצמנו.

שליט עקרב נמצא במזל דגים כשהוא בצמידות לנפטון ושניהם בהיבטים הרמוניים לליקוי. היבט זה דווקא יכול לסייע לנו בריפוי פצעים (בין אם חדשים או ישנים). מאדים ונפטון קוראים לנו למצוא בתוכנו את החמלה גם לאלו שפגעו בנו אבל בעיקר לעצמנו. ולסלוח לעצמנו על הטעויות שלנו…

תוכלו לנצל זמנים אלה להתחברות לעצמכם דרך מדיטציה ומיינדפולנס. הקשיבו לגוף שלכם בעיקר ומה הוא מבקש מכם, שאת זה מסמל הארכיטיפ השוורי. שימו לב אם אתם זקוקים ליותר מים, יותר מנוחה או יותר זמן שינה בימים הקרובים.

כאמור הליקוי מפעיל שלושה מזלות קבועים – עקרב (הירח הלוקה), שור (שם נמצאת השמש) ודלי (שם נמצא שבתאי). אבל המזל החסר הוא מזל הלב – אריה. ואכן חשוב שנדע להתחבר בזמנים אלו ללב שלנו.

הליקוי מעודד אותנו להכנס לתוך הצללים של עצמנו, לטראומה, לכאב ולכל המקומות שפגענו או נפגענו בהם. והמטרה היא להתמיר את הרגשות הכבדים האלו בתוך הלב, אותו מסמל מזל אריה. הלב הוא כלי חכם כל כך שאם נדע להשתמש בו היטב הוא יוכל ליצור בנו תהליך אלכימי של שחרור המועקה והתמרה שלו באהבה…

מאחל לכולנו ליקוי מעצים ומחזק מכל הבחינות. וזה המקום לזכור את הביטוי הכל כך עקרבי – מה שלא הורג -מחשל!

הגיבו עם פייסבוק

  1. כתבת מקסים ומרתק!!
    אני מבינה שרק דברים רעים יכולים לקרות בליקוי של מחר.
    השמש שלי בדלי 25 מעלות 😲 מלחיץ!
    שבוע טוב 🙏

    הגב

2 תגובות