ליקוי חמה בשור – לשחרר את הקבעון

הליקוי היום (ה-30.4.22, בשעה 23:30) הוא ליקוי חלקי שמתרחש במזל שור. הליקוי יראה מדרום אמריקה, יהיה בחלק מאנטארקטיקה ומעל האוקיינוס ​​השקט והאטלנטי, אך לא יראה כאן בארץ.
על אף ששור נחשב למזל יחסית יציב, בשל צמידות הליקוי לאורנוס וההיבט למאדים הוא יקבל צבע מאוד לא צפוי או אופייני למזל שור. משמעות הדבר הוא שעניינים הקשורים לביטחון חומרי, לערכים ועקרונות או ליחס שלנו כלפי כסף ומשאבים עומדים בפני מבחן שעשוי לשנות את תפיסתנו.

באופן יחסית נדיר אנחנו חווים שני ירחים חדשים בחודש אפריל, כשהראשון היה במזל טלה. זה היה ירח חדש שכביכול עשה "ריסטרט" להכל. ואני מתייחס לזה כך בגלל שטלה הוא המזל הראשון בגלגל המזלות ומכיל אנרגיה חזקה שמשדרת ופועלת בתוך העולם. אותו ירח היה בצמידות למרקורי וכירון שביקשו מאיתנו להכיל את הפצע העמוק שנמצא בכל אחד מאיתנו. הפצע הזה נקשר גם לכל אחד מאיתנו כאינדיבידואל ולצורה שבה אנחנו שואפים לבטא את עצמנו. מולד ירח זה ביקש מאיתנו לשחרר את מה שהיינו רוצים להיות למה שאנחנו באמת.
הפעם הירח החדש הוא ליקוי חמה חלקי, כשהשמש והירח נמצאים קרוב יחסית לציר הדרקונים. אני רואה בליקוי זה המשך מסוים ישיר של התמה הזאת שלוקח את הפוקוס מה"עצמי" שנקשר למזל טלה ושם את הפוקוס על מה ששייך לי.

צמידות הליקוי לאורנוס מבקשת מאיתנו לאמץ תפיסה חדשה ביחס לעקרונות ולערכים שלנו, ביחד עם שחרור של קיבעונות חומריים ומנטליים כאחד. בנוסף אורנוס יכול להצביע על הפתעות לא צפויות שעלולות לפקוד אותנו בימים או בשבועות הקרובים.

הליקוי נמצא בהיבט הרמוני למאדים, שהוא שליט זנב הדרקון, המצוי במזל דגים. מאדים מייצג במהותו את דמות הלוחם שבתוכנו, ודווקא במזל דגים העדין, אותו לוחם מגלה חמלה ופועל מתוך שליחות. זה יאפשר לנו לפעול בצורה נעלה מתוך אלטרואיזם, חמלה ונתינה מכל הלב מבלי לצפות לתמורה. דגים אינו מזל מלחמתי ולפעמים המאדים הזה יכול להתבטא גם בתור הקרבה עצמית. לכן שימו לב שאתם לא מקריבים יתר על המידה את עצמכם בשביל העקרונות שלכם או בשביל אחרים.

במקביל גם פלוטו התחיל נסיגה בימים האחרונים, וכשליט המודרני של מזל עקרב ושל זנב הליקוי הוא לוקח חזרה לאחור את האנרגיה ההרסנית. הוא מבקש מאיתנו להרהר בכוחות שלנו ולהבין גם היכן אפשר להרפות אחיזה ושליטה. כמו כן בגלל שהוא נמצא בהיבט הרמוני לונוס שהיא שליטת ראש הדרקון הוא מבקש מאיתנו גם לשנות את התפיסה שלנו בנוגע לאחיזה ושליטה בכסף…

ציר שור-עקרב נקשר בכסף, וכששליטת הראש של הציר – ונוס, נמצאת בדגים צמודה לנפטון ויופיטר, עניין זה כל כך סמלי בהקשר למצב הנוכחי בכלכלה – אינפלציה. דיברתי על כך בתחזיות הקודמות שלי, שלדעתי האינפלציה בישראל ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שמדווח. כשאתם הולכים לקנות בסופר וכל חודש העגלה מתייקרת אז יש בעיה. בארה"ב מודעים לכך ולכן נציגי הבנק הפדרלי מתכננים להעלות את הריבית, ושוק ההון בארה"ב כבר מתקן את עצמו דרך ירידות שערים חדות. צפיתי דווקא שיהיו עליות שערים בתקופה זאת, אבל ידעתי שגם הן יהיו אשליות. דווקא נראה שהשוק בארה"ב מבין את גודל האינפלציה ומגיב בהתאם כי בתחילת השנה הרגיש שהשוק התנפח מהר מדיי וייתר על המידה. דווקא כאן בבורסה בישראל הייתה עלייה מתמדת מתחילת השנה – מדדי ת"א 35 ות"א 90 טיפסו בכ-2% ברבעון הראשון, לעומת ירידה של 4% בדאו ג'ונס ו-9% בנאסד"ק. הבורסה הישראלית עוד לא קיבלה את המכה, אבל לא לעולם חוסן…

אבל בכל זאת הייתה חברה ישראלית שנפגעה לאחרונה מירידה במנותיה – שטראוס-עלית שירדה בכ-10% בעקבות מקרי הסלמונלה שנמצאו במוצרי השוקולד שלה. מעניין שלצד הליקוי חזיתי בתחזיות שלי מתחילת השנה שסביב התקופה הזאת יהיו וריאנטים נוספים והתחזקות של מחלות. אמנם וריאנטים נוספים לא דומיננטיים כרגע (אבל שימו לב שמדברים על דלקת הכבד אצל ילדים), אבל בהחלט קיבלנו לצערנו את התפרצות הסלמונלה. וזה לא רק בארץ, כשגם בעולם מדווח על התפרצות סלמונלה ב-11 מדינות בגלל מפעל השוקולד של חברת קינדר בבלגיה.
ואצטט את מורתי נוריאל בהיר (שכרגיל חדה כתער): "בבת אחת באופן מאורגן חדרו יונים ל-11 מפעלי שוקולד בעולם… וואלה? מסתבר שהיונה לא רק מביאה את השלום". וכל מילה מיותרת…

כאמור ונוס, שליטת ראש הדרקון, נמצאת במזל ההתעלות שלה בדגים. בדגים ונוס מרגישה בשיאה ונעלה כי היא יכולה לאהוב מכל הלב את כל האנושות, להתחבר ולהתמסר לאהבה הקוסמית. והיא בעצמה יכולה לתת הרבה מהקסם שלה וללמד אותנו מחדש איך לאהוב…

גם ונוס וגם מאדים נשלטים על ידי שליטים חזקים – יופיטר ונפטון שמצויים בדגים שהוא מזל הבית השמימי שלהם. ונוס אפילו נצמדת ליופיטר במהלך הליקוי, מה שהופך אותה למטיבה במיוחד, ולכן אני מאמין שבסופו של דבר תוצאות הליקוי צפויות להיות חיוביות.

בנוסף להכל, גם הירח מצוי במזל שור שזהו גם מזל ההתעלות שלו. בשור הירח מרגיש יציבות, ביטחון וגם הוא יודע להתחבר לאהבה. לכן אני מאמין שהליקוי הזה יביא לנו בסופו של דבר הרבה חמלה, הכלה וריפוי עמוק. במקביל מי שרצה לעשות בפעילות יצירתית כמו ציור, פיסול, נגינה ואפילו שירה – זה הזמן שלכם לזרוח…
חפשו כיצד תוכלו לרתום את הרעיונות היצירתיים שלכם ולהגשים אותם במציאות ואולי ככה להשפיע על קהל רחב של אנשים…

אם תחבקו את הליקוי הקרוב, תוכלו לזכות לקפיצה קוואנטית של ממש בהתפתחות התודעתית, ותגיעו למקום שאולי לא חשבתם עליו קודם או שלא הייתם בטוחים שאתם רוצים להיות בו. אולם דווקא זה המקום שבו אתם הכי צריכים להיות עכשיו.

בתוך כך חשוב במיוחד לאזן את עצמכם ולטעת שורשים חזקים בקרקע. אולם מצד שני כשאתם מרגישים שאתם נאלצים לעקור את אותם שורשים, אל תיבהלו כי כנראה היקום מבקש מקם לנטוע אותם במקום חדש… בכל מקום שלא תהיו מצאו את השקט והשלווה כמו גם את החוסן והעוצמה הפנימיים להכיל את השינויים.

יש לציין כי טווח ההשפעה של הליקוי יכול להיות כשבועיים לפני ושבועיים אחרי מבחינה מיידית, ועד חצי שנה אחרי מבחינת תוצאות הליקוי. כך שאם חוויתם בשבועיים האחרונים שינויים פתאומיים או נאלצתם לעמוד בסיטואציה מאתגרת כנראה שאתם כבר חווים את הליקוי.
מהליקוי הקרוב יושפעו במיוחד מזלות שור, עקרב, אריה ודלי סביב מעלות 9-11 (או כל מי שיש לו פלנטה אישית במעלות אלה).

הליקוי הזה מביא את השינוי הפעם בצורה יחסית שקטה ומעודנת ולא ברעש וסערה שאותה אולי אנחנו מכירים מליקויים אחרים. ואכן הליקוי הבא יהיה הרבה יותר דרמטי וסוער מזה גם בגלל שהוא יהיה ליקוי מלא וגם בשל ההיבט המאתגר לשבתאי.

מאחל ליקוי מטיב לכולנו…

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה