ליקוי חמה בקשת

ביום שני הקרוב ה-14.12.20 יחול ליקוי חמה מלא (בסביבות 18:15) במזל קשת. גם הפעם מדובר בליקוי שלא "נזכה" לראות מישראל (בגלל שהשמש כבר תשקע אצלנו). אזורים מסוימים בדרום אמריקה, דרום-מערב אפריקה ואנטארקטיקה יוכלו לחזות בחלק מהליקוי. בגלל שמדובר בליקוי חמה מלא מדובר בליקוי עוצמתי מאוד שישפיע על כל העולם (כן, גם עלינו בישראל). אז למה נוכל לצפות הפעם? אסביר בפוסט:

ליקויים מפעילים את מה שאנחנו האסטרולוגים מכנים "זנב וראש הדרקון". אלו נקודות רגישות ושהשמש והירח נפגשים בהן קורים הליקויים. צמתים אלו מלמדים אותנו שיעורים חשובים בתור אנושות שמתפתחת ומרחיבה את התודעה שלה והם נקשרים גם לקארמה.

כשמדובר על ליקוי חמה במזל קשת שיושב על זנב הדרקון, אנחנו בהחלט מדברים על מאורעות שיכולים להרחיב את התודעה. הזנב נקשר לעבר התודעתי שלנו כאנושות, והליקוי הקרוב שיכול לשנות תפיסות ואת התודעה ברמה העולמית. מדובר על שינוי עמוק ברמת האמונות שלנו, שינוי לגבי הדברים המוכרים שאולי לקחנו כמובן מאליו. עם הליקוי הקרוב נצטרך לערוך אדפטציה מחודשת לחזון שלנו ואולי גם נשנה כיוון מבחינת היעדים שאנחנו מציבים לעצמנו להגיע אליהם בחיינו.

כבכל ליקוי חמה מדובר בירח חדש, שמשמעותו גם התחלה חדשה, אבל עם הליקוי הזה ההנעה קדימה תהיה הרבה יותר אינטנסיבית ועוצמתית. לכן חשוב להתכוונן פנימה ולהסתכל על המקומות בחיים שלנו שאנחנו רוצים להרחיב ולצמוח מתוכם. רבים מאתנו עשויים להרגיש רצון חזק לבצע שינויים דווקא בתקופה הזאת. אבל כמו כל שינוי, זה לא תמיד בא בקלות. עם הליקוי הזה בשבועות הקרובים אנחנו עלולים דווקא לקבל את הצדדים הפחות נעימים ויפים שיחשפו אלינו. אבל הם לא נועדו לעשות לנו רע, ההפך, הם נועדו להיחשף כדי שנוכל לטפל בהם ולשחרר אותם.

חשוב לדעת שיופיטר, שליט זנב הדרקון נמצא עדיין במזל גדי ונע מפגישתו העוצמתית עם פלוטו למפגש ב-21 לחודש עם שבתאי כשהוא יעבור למזל דלי. מעלה 29 נחשבת למעלה קריטית שמחזיקה את כל אנרגיית המזל ורגע לפני שהכוכב עובר למזל הבא. אז זה הזמן לחשוב על השנה החולפת ולהחליט מה עדיף להשאיר בה מאחורינו. כמובן שאת סיפור הקורונה נרצה להשאיר מאחור. אבל אולי גם נרצה להשאיר מאחור את כל אותם מקומות שהלכנו בהם והדרכים ללא מוצא כדי שנוכל להתקדם בקלילות אוורירית קדימה עם המעבר של יופיטר לדלי.

מרקורי, הכוכב שנקשר לחשיבה, יהיה גם הוא בקשת ובצמידות לשמש ולירח כמו כן הוא גם שליט של ראש הדרקון הנמצא במזל תאומים. ראש הדרקון מציג לנו את הדרך הקארמטית שניצבת לפנינו. אולם מרקורי בקשת נחשב למוחלש בגלל שהוא עלול להתפזר ולהקשות בשחרור של דעות קדומות. אבל מהצד החיובי הוא חושב בגדול על הדברים, חשיבה פילוסופית ומחפש תשובות לשאלות גדולות. לכן זהו זמן טוב להיות פתוחים לשינויים בחשיבה ובאמונה שלנו. יכול להיות שנתקל בעניינים שיגרמו לנו קצת לתהות באפלה. הלכנו עד כאן – האם איבדנו את הדרך? קיבלנו מידע שהחשבנו לאמין – האם הוטענו? האמנו כל כך ב"גורו" הזה והוא אכזב אותנו – האם האמנו לשווא?

הבלבול הזה לא עוזר כשנפטון נמצא בזווית לוחצת ולא נעימה של 90 לראש ולזנב הדרקון. מרקורי עלול לאבד קשר אל המציאות היום-יומית. ואני חושב שכולנו לאחרונה מרגישים מעט תלושים, מבולבלים ולא בטוחים מהי האמת ומהו השקר. החלק החיובי זה שנפטון יהיה בהיבט מתרחק מהליקוי, מה שאומר שבקרוב מאוד נצא גם מהאשליות.

אולם, בכל זאת חסרה לנו אנרגיה מחשבתית מאורגנת וברורה, כזאת שהתאומים מהצד השני של ראש הדרקון מייצג אותה. ולכן זה בכל זאת הזמן לשאול יותר שאלות, לבדוק היטב את המידע שמתקבל, ולדעת להכיל גם מסרים סותרים. זה אולי נראה סותר עכשיו אבל צריך להבין שזה זמני עד שהדברים יתבהרו… ראש הדרקון מזמין אותנו כרגע לגשר על הפערים בינינו ולהבין שאנחנו שונים וזה בסדר שאנחנו מדברים בשפות שונות ומאמינים בדברים שונים. וזה בסדר גם אם מישהו חושב אחרת ממני ומאמין בדרך שונה משלי. מותר שיהיו חילוקי דעות, מותר לחשוב אחרת, אבל להבין שנדרשת מאתנו יכולת גבוהה של קבלת דעות שונות משלנו. ומי יודע, אולי אוטוטו כבר נמצא את עצמנו בעולם יותר עגול, פתוח ומקבל…

החלק המעודד זה שמאדים נמצא בזווית הרמונית לליקוי וזה דווקא אחלה זמן לפעול (למרות המחסומים שפלוטו עדיין שם לו מגזרת גדי). אז לצאת לריצה, להתאמן, לתרגל יוגה וכל דבר שיעזור לנו גם להניע את הגוף – זאת אחלה דרך לצאת מהבלבול ומתחושת חוסר האונים שלפעמים מתלווה לליקוי. מדובר במשולש עם אנרגיית אש חזקה שדורשת מאתנו להתקדם הלאה ולזוז מהתקיעות שהייתה לנו אחרי האנרגיה האדמתית הכבדה של השנה החולפת. אנחנו מתחילים להרגיש הרבה יותר קלילים ומשוחררים. לדעתי נרגיש אחרי הליקוי הזה שהדברים מתחילים לנוע בקצב כמו על על ספידים. שינויים גדולים עוד ניצבים לפניניו!

מה אפשר לצפות כאן אצלנו?

בהמשך למה שכתבתי עד כה, עם נפטון בריבוע לדרקונים קשה לשים את הגבול בין הניפוח של סיפור הקורונה לבין הנתונים המדאיגים. וחוזרת השאלה, האם נעשית מניפולציה על הנתונים כדי שכולנו נרצה להתחסן? והאם החיסונים אכן בטוחים ויעילים או האם הם מסוכנים ומוסתרים מאתנו הפרטים החשובים? עושה רושם שהבלבול סביב נושא החיסונים והאינטרסים האמתיים של מי שיש לו אינטרסים אמתיים לחסן אותנו עומדים להתברר בשנה הקרובה. אבל מרגיש שמשהו לא טוב קורה מתחת לפני השטח – ואני מאמין שייקח כמה שבועות ואז זה יצוף חזק. החצי סגר/עוצר לילי הזה שכל פעם מנפנפים בו ואז מבטלים ואז זה שוב עולה לאוויר, כך או כך לא יחזיק מעמד לדעתי. במיוחד שכעת כל הכוכבים במסלול ישיר (מלבד אורנוס), וזה אומר שסוף סוף נעים קדימה ויהיה מאוד קשה להכיל שוב סגרים כמו שהיו לנו בשנה החולפת. אני מאמין שהמחאות החברתיות יתחזקו ממש כשבוע לאחר הליקוי הזה עם פגישת יופיטר ושבתאי (שעל זה ארחיב בפוסט אחר).

מי יושפעו במיוחד?

בעיקרון כולנו נחווה את הליקוי כך או אחרת, אבל ילידי השליש האחרון של מזלות קשת, תאומים, בתולה ודגים יחווה אותו במיוחד. הליקוי ישפיע על מעלה 23 בקשת ותאומים כמו גם על מעלה 23 בבתולה ודגים כתוצר לווי. מי שיש לו אופק או פלנטות במקומות האלה יושפע גם הוא.

אנחנו ניצבים בפני סיומה של שנה מאוד טרנספורמטיבית. מדובר בליקוי של ירח חדש שיכול להביא איתו כוונות והזדמנויות חדשות. מה תשאירו מאחור ומה תרצו לזמן לכם לקראת השנה הבאה?

האנרגיה הקשתית עוזרת לנו להרחיב את התודעה, לגלות עולם חדש, לחשוב על הדברים מפרספקטיבה רחבה ולהביט על החיים עם קצת יותר אופטימיות. חשבו איך תוכלו להתחבר לאנרגיה הזאת ולהסתכל על עולמכם אחרת.

ב-21.12.20 תחול הצמידות של יופיטר ושבתאי ואני מאמין שזה יהיה היום שאסטרולוגים ישימו עליו את האצבע בעתיד ויקבעו שאז באמת עולם חדש התחיל וכל מה שהכרנו קודם השתנה! על זה כאמור ארחיב בפוסט נפרד. ובינתיים אאחל לכם שיעבור עליכם הליקוי הקרוב בקלות ושולח חיבוק וירטואלי גדול והמון אהבה לכל מי שזקוק לה כרגע…

 

כל הזכויות שמורות למתן אליגור Ⓒ

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה