ירח מלא במאזניים – להתפשר מבלי לוותר על הערכים

הערב, ה-28.3.21, ב-21:50 יתמלא הירח במאזניים. ירח מלא במאזניים מבקש מאיתנו ללמוד להתפשר, לראות את הצד השני, לדעת להקשיב לאחר. הירח הזה מודגש על רקע השמש בטלה שלא אוהבת להתפשר, עומדת על שלה ולא מוותרת (ולפעמים גם לא מקשיבה).

הקונפליקט הזה מודגש עוד יותר נוכח העניין שהשמש צמודה לכירון ולונוס כששניהם מוחלשים לידה וממש נשרפים (ונוס בכלל נחשבת למוחלשת בטלה). כך שאנחנו באים עם סוג של פצע ופגיעה עמוקה באנרגיה הנשית. זו האנרגיה שמחפשת את הפשרה וההרמוניה. האנרגיה שמוכנה להקשיב לאחר, להכיר באחר. ונוס היא שליטת הירח הזה, מה שהופך אותה לכל כך חשובה ומשמעותית בזמנים אלה. כשהיא נמצאת במזל טלה העצמאי והלוחמני, קיים קונפליקט בין הרצון להשיג בכוח את מבוקשנו לבין השגת הרצון דרך משא ומתן. ישנה אווירה מתוחה ואף מלחמתית באוויר מהצד האחד ומהצד השני יש צורך בשמירה על הרמוניה ושלום.

בנוסף לאלו מצטרף כירון. הוא מדבר על המקומות העמוקים והכואבים שלנו ועל הדרך שבה נוכל לרתום את הפצעים שלנו ולהשכין בתוכנו שלום.
השילוב בין השמש, ונוס וכירון מדבר על האנרגיה של האגו הנשי הפגוע בכל אחד ואחד מאיתנו בגלל חוסר אסרטיביות ולפעמים בגלל אגרסיביות יתר, שנובעת מאותו מקום בו אנחנו לא באמת יודעים לעמוד על שלנו ולכן חשים צורך להלחם. כעת הלמידה הגבוהה היא לעמוד על שלנו, על הערכים שחשובים לנו אבל מהצד השני להבין שהפשרה היא מעלה. ולכן מציאת דרך האמצע מתוך מקום עוצמתי של כל אחד למרות האגו הפצוע שלנו, זו הדרך הנכונה לזמנים אלה. מצד אחד חשוב לשים את הצרכים, הרצונות והערכים שלנו במרכז אך גם חשוב לראות את הצד האחר ולגלות נכונות להתגמש.
זה לא תמיד קל, ובכל ירח מלא יש קונפליקט. אנו עשויים ללכת מקצה אחד לשני, אבל חשוב למצוא את האיזון.

מה שעשוי לעזור לנו זה המשולש ההרמוני השמימי של מזלות האוויר שיוצר הירח למאדים מצד אחד ולשבתאי מהצד האחר. אוויר עוסק ביחסים בין-אישיים, חברה, תקשורת, תנועה, ובדגש על תאומים ומאזניים גם פוליטיקה ודיפלומטיה.
עניין חשוב זה שמאדים שכעת נמצא בתאומים הוא גם שליט השמש. האנרגיה הטלאית מדרבנת אותנו ומזכירה לנו שהרצונות שלנו חשובים.
אלו זמנים בהם אנחנו יכולים לדבר את האמת שלנו ועדיין להצליח להגיע לעמק השווה עם האחרים.
ההשפעה של שבתאי מעניקה לנו תחושת ביטחון כל עוד נדע לפעול באחריות ובבגרות. שבתאי ממשמע את מאדים ומזכיר לו לחתור לעבר מטרה ברורה תוך כדי התחשבות באחר.
המשולש ההרמוני הזה קורא לנו כעת למקד את המטרות שלנו ולשתף פעולה.
לדבר על ליבנו, לשתף ולהתחבר עם האנשים החשובים לנו וגם עם האנשים שאנחנו לא תמיד מסכימים איתם.

אני לא אוהב להתעסק באופן ישיר בפוליטיקה, אבל אם בכל זאת נשליך את העניין הזה על הקלחת המקומית שלנו נוכל לראות בכך זמנים מכוננים לקראת שותפויות בעל כורחם של הפוליטיקאים.
יש כאן קריאה לנקוט יותר דיפלומטיה, ללמוד לשתף פעולה עם היריבים ו"לאפסן את האגו", אך לא לוותר על הערכים.
ואגב, אם אוכל להעביר מסר דרך הפוסט הזה – יש לי קריאה חשובה לכל הפוליטיקאים, דווקא כשונוס מוחלשת – אנחנו חייבים יותר מעורבות נשית! אם ישכילו מנהיגי המפלגות לשלב את הנשים במשא ומתן ובהמשך לתת להן תפקידי הובלה אנחנו כבר נגיע למקום טוב יותר. ובכלל, אני מאחל לנו שהאנרגיה הנשית תהיה דומיננטית יותר בשנים הקרובות. האנרגיה הרכה, החומלת שמוכנה להתפשר ולא לראות בכך חולשה.
זה זמן טוב לטפח את מערכות היחסים שלנו, הן הרומנטיות והן החבריות. נצלו את הירח המלא הזה לבילוי עם האנשים האהובים עליכם והמשיכו את אווירת החג להמשך השבוע…

למעוניינים ניתן ליצור איתי קשר כאן: https://matan-astrostar.com/contact/
אנא הצטיידו מראש בתאריך הלידה שלכם, שעת הלידה המדוייקת ומיקום הלידה.

שיהיה לכולנו המשך פסח שמח וכשר וחג אביב מופלא!

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה