השור הזועם – מעבר אורנוס לשור

אורנוס עובר למזל שור וישהה במזל בין 2019-2026 (עם קפיצה קלה לתאומים ב-2025). מי הוא אורנוס ולמה נוכל לצפות?

אורנוס במיתולוגיה
במיתולוגיה אורנוס הוא אל השמיים, הוא מעל הזמן. היה בעלה של גאיה (או אמא אדמה אם תרצו). בנם המשותף היה קרונוס (שבתאי), אל הזמן. אורנוס לא אהב את הילד שלו ורצה שגאיה תיפטר ממנו. אז גאיה ציידה את הילד בחרמש. עם החרמש הזה סירס קרונוס את אורנוס.
סיפור דיי מזעזע.. אבל איך אני קושר אותו אלינו?הנה לכם קצת פרשנות:
שור הוא המזל שהכי מזוהה עם גאיה (זוכרים? אמא אדמה) ונוס היא שליטת המזל ולכן לא סתם נקראת האדמה בשם נשי. זו אנרגיה מאוד מכילה, סופגת אבל חזקה, עוצמתית ומקרקעת.
כשאורנוס, כוכב חדשני, מהפכני ובלתי צפוי נכנס למזל אדמה קבוע ומקובע שהדבר האחרון שהוא אוהב זה שינויים – צפו להפתעות!
כשאורנוס רק נגע מעט בשור במאי האחרון הייתה לנו התפרצות הר געש בהוואי. הפעם תתכוננו כי זה הולך להיות הרבה יותר דרמטי מכיוון שבשבע השנים הבאות הוא הולך להחנות במזל שור. טוב לא ממש "להחנות" כי אורנוס ו"להחנות" זה אוקסימורון. אורנוס הוא כוכב של תלתלות ושינויים, הוא לא יתן לאדמה לנוח.

אז למה אולי נוכל לצפות?
לרעידות אדמה, שינויים כלכליים (מטבעות הרשת כדוגמת הביטקויין יתפסו תאוצה, בנקאות שיתופית), התפתחויות בתעשיות המזון – החל משינויים בהרגלי אכילה (נראה יותר טבעונים) ועד להנדסת מזון, התפתחויות טכנולוגיות בחקלאות…
ולכו תדעו… אולי אפילו ינחתו פה חייזרים… (למרות שאת זה נשאיר לשנים שפלוטו יעבור לדלי)
עם כל השינויים הללו לא אתפלא אם יכריזו השבוע או שבוע הבא שמצאו את יבשת אטלנטיס האבודה…
אולם לדעתי השינוי הגדול ביותר שעשוי להיות כאן זה השינוי במערכות הערכים היסודיות שלנו כבני אדם. מה שפעם תפסנו כבעל ערך, כיום עשוי להראות לא רלוונטי. אורנוס בשור ישנה הכל ובפתאומיות.
ברמה הפרקטית היומיומית ניתן לצפות להפסדים כלכליים, פיטורים, עזיבת דירה בפתאומיות, אבל זכרו את זה: הכל בחיים זה למידה…
אנשים נוטים לחשוב ששור הוא המזל הכי לא רוחני בגלגל, אולם טעות בידיהם – כששור עושה עבודה רוחנית אז אין כמותו מכל הגלגל, דווקא בזכות החיבור החזק לאדמה! אני חושב שהרבה שוורים יגלו על עצמם הרבה דברים חדשים בשנים הקרובות…
בואו נזכר מה קרה לפני 84 שנים כשאורנוס היה בשור: מלחמת האזרחים בספרד (1936), פלישת יפן לסין (1937), מלחמת החורף בין ברית המועצות ופינלנד (1939) וכמובן שלא נשכח שהייתה שם גם גרמניה הנאצית ופרוץ מלחמת העולם השנייה בשנת 1939. שימו לב שכל האירועים הללו היו על רקע של גבולות. בעלויות על קרקעות החליפו ידיים, מה שהיה גבולה של מדינה אחת הפך לגבולה של מדינה אחרת.
ועכשיו… הכל יכול לקרות… מדינת ישראל היא מזל שור ואין לי ספק שב-7 השנים הקרובות היא עומדת לעבור טלטלות ותהפוכות גדולות בכל עניין הגבולות. לגבי דבר אחד אנחנו בדיוק פורצים עכשיו את הגבולות – חללית ישראלית ראשונה עומדת לנחות על הירח! איזה דבר מדהים!!!
מה עוד יקרה? קטונתי מלדעת אני לא אסטרולוג מדיני… אבל בהחלט מעניין לעקוב…

ועוד וידוי קטן לפני סיום – שור הוא אחד מהמזלות האהובים עלי בגלגל המזלות. אז שולח לכם את אהבתי ומאחל המון הצלחה לכל השוורים היקרים בשבע השנים הקרובות (אבל גם לעקרבים, לאריות ולדליים שיושפעו גם הם)

 

כל הזכויות שמורות למתן אליגור Ⓒ

הגיבו עם פייסבוק

2 תגובות