היום הכי ארוך בשנה – כשהאור מתחיל לנצח…

מוכנים לטוויסט של השנה?
חשבתם שהוא יגיע בסטליום הגדול שהיה לנו בפברואר בדלי? חשבתם שזה יקרה בתקופת הליקויים? חשבתם שזה יהיה במפגש שבתאי-אורנוס? אז כן, קרו לא מעט מקרים וגילויים שהתחילו להוביל אותנו לכיוון אחר מהשנים הקודמות. חלק מהמידע שנחשף שינה את הראייה שלנו על דברים בעולם. אבל אנחנו עדיין מרגישים שמשהו תקוע. אז עכשיו הגיע הזמן לשלבים האחרונים, רגע לפני ההתעוררות וניצחון התודעה האנושית המוארת על תודעת החושך. מוכנים לטוויסט של השנה? כי הנה הוא בא…


ישנם ארבעה מועדים חשובים בכל שנה מבחינה אסטרולוגית שנחשבים לשערים עוצמתיים המסמלים מעבר אנרגטי חזק. מדובר על הימים בהם השמש נכנסת לאחד מהמזלות הקרדינליים (הפעילים) שהם – טלה, מאזניים, גדי וסרטן. כניסת השמש למזלות אלו מכונה – אינגרס.
כשאני מסתכל על מפת אינגרס של כניסת השמש למזל סרטן ב-21.6, שזהו גם היום הארוך ביותר בשנה (בחצי הכדור הצפוני), ניתן להבין באופן כללי את הפוטנציאלים הקרובים לפחות עד לתקופת הסתיו. אם אנסה לתת שם לתקופה זו (ואשתדל להיות זהיר) אקרא לה בשם – "הגילוי"!

אולי הסמליות הגדולה ביותר של מעבר לתקופה הזאת, היא שאנחנו פותחים את היום המואר ביותר בשנה עם ירח במזל החשוך ביותר – עקרב.
הירח הוא גם שליט השמש שנכנסת לסרטן ולכן זה כל כך משמעותי להבין את הירח בהקשר הזה. ירח במזל עקרב נחשב לאפל ביותר מכל הירחים ונחשב לירוד מבחינת האיכויות שלו כי הירח לא מרגיש יציבות או נוחות במזל זה. בנוסף לכך, הירח יהיה בהיבט קשוח T) סקוור) בין אורנוס לשבתאי (כשגם מאדים מתקרב ומוסיף לדרמה). זה מסמל את זה שהבנו שמשהו לא יושב נכון במצב הקיים, ולא משנה כמה ניסיונות חיצוניים היו לשנות אותו, בתוך תוכנו אנחנו עדיין מרגישים תקיעות, תחושת מחנק וייאוש מהמצב הקיים ואנחנו רוצים לפעול ולשנות את הדברים אחת ולתמיד. בהקשר לכך, נראה שכל הדברים שעבדו טוב עד כניסת הנגיף לחיינו כבר לא מספקים תוצאות ולא באמת עובדים, לא מבחינה אישית ולא מבחינה קולקטיבית. זאת הסיבה שבגללה אף ממשלה לא מצליחה להחזיק יותר מכמה חודשים, המערכת הכלכלית מעורערת, וגם מערכת הבריאות חטפה טלטלה גדולה – קודם עם כניסת הנגיף לחיינו ואז עם התחלת "המבצע למיגור הנגיף" וכל מה שכלל.

בימים האחרונים התקשורת מדווחת על "עלייה חריגה בתחלואה בנגיפים נשימתיים בקרב ילדים ובני נוער". לאחרונה אף התבשרנו על מותם של שני ילדים (לכאורה מאותו נגיף נשימתי). אך האם אנחנו עוצרים את עצמנו לשאול מהו אותו נגיף? והאם המוות נגרם בגללו או שאולי ישנם דברים אחרים שקדמו לו? ישנם דיווחים (שעדיין לא מעומתים מספיק לצערי) שכנראה מדובר בעניין אחר.
כבר התפרסמו מחקרים על כך שישנה סכנה בהזרקת החומר הנוכחי לילדים, ואפילו גורמים מקצועיים מדברים על כך שיש לשקול זאת. לדעתי הירח בעקרב מסמל בעניין זה את כל אותם הרעלים שבהיבט לאורנוס ולשבתאי מתפרצים ומביאים לתמותה פתאומית. אולם השמש בהיבט מטיב לירח וליופיטר במפת האינגרס, וזה לדעתי מה שיבטיח בסופו של דבר נקבל חשיפה של הדברים הללו בהמשך.

בהקשר לזה, לפעמים עלינו להבין שדברים חשובים שישפיעו בעתיד על העולם כולו לפעמים מתרחשים בהיחבא, מאחורי הקלעים ואפילו כמה חודשים לפני שיוצאים לאור…
מרקורי מסיים השבוע את נסיגתו ברביעי והוא כבר מאפשר להרבה מיידעים שהיו חבויים להשתחרר. ואכן סנונית ראשונה כבר מגיעה…
אז בסופ"ש האחרון דווח בקבוצת הטלגרם של אתר "קונספיל" שסגן שר הפנים הסיני, דונג ג'ינגווי, שאחראי על מערך הריגול הנגדי במדינתו ערק לארה"ב בפברואר כשבידיו חומרים רבים על המעבדה הווירולוגית ועל הטיפול בנגיף בארצו. כזכור בפברואר השנה היה את הסטליום הגדול בדלי עם הרבה פלנטות במזל זה, ואולי חשבנו שלא קרה שום דבר מיוחד, אבל הנה אנחנו למדים שאותו שר למעשה התחיל לחשוף את האמת מאחורי השנה ההזוייה שהייתה לנו ב-2020.
נאמר שהסיבה הרשמית לשהותו בארה"ב היה ביקור של ביתו הלומדת באוניברסיטה בקליפורניה, אך כאשר דונג נחת שם הוא יצר קשר עם פקדי המודיעין הצבאי ומסר להם את כל המידע שברשותו ("הכל מרוכז בטרה-בייטים של נתונים"). בארצו כמובן דורשים אותו בחזרה, אך זו פרשה טרייה שמתחילה להיחשף בימים אלה. לא בטוח שנשמע עלייה מיד מהתקשורת, אבל מעקב אחריה בהחלט מומלץ כי יש מצב שהיא הולכת לגדול ולשחרר הרבה מידע על הסיפור האמיתי מאחורי אותה "מגיפה".

בהקשר אחר של חשיפות, והפעם מקומיות, מיד לאחר הליקוי האחרון נחשפנו לפרשה המזעזעת שבה למדנו שאחד האנשים המפורסמים בקהילת הרוח בארץ, ארז ארג'ונה שהציג את עצמו כמורה רוחני ואדם מואר, נחשד לכאורה במעשים מגונים בעשרות (אם לא מאות) נשים. אין ספק שהחשיפה הזאת זעזעה את כל הקהילה הרוחנית כאן בארץ, ואני מודה שגם אני הייתי בשוק! אבל זאת בדיוק התוצאה של הליקויים האחרונים אשר חשפו את מה שבאמת לקוי ולא ראוי.
אני מעריך שנשמע על עוד פרשות מיניות מלוכלכות נוספות בקרוב שעד כה היו חבויות. אך הן כבר לא יוכלו להישאר בצללים, במיוחד על רקע ההיבטים בין השמש, הירח ויופיטר שנמצאים כולם במזלות המים, וגם בגלל הזווית שבין ונוס לפלוטו שלקראת הסופ"ש תתהדק (ונוס תהיה במולות לפלוטו). אם כן, צפו לשמוע על עוד כמה סקנדלים מיניים מזעזעים. בגלל שונוס בסרטן עוברת היבט הרמוני לנפטון אבל תהיה אל מול פלוטו, צפו גם להצפות רגשיות של נשים שלא יהיו מוכנות לשתוק יותר, במיוחד אם הן עברו הריונות כתוצאה ממקרי אונס או שחוו אלימות פיזית, מילולית והשפלה שלהן או של ילדיהן – הן לא ישתקו עוד, ואף אחד לא יוכל לעצור אותן (וטוב שכך!)
בנוסף להיבטים אלו (שמאוד מסמלים מיניות) ביחד עם אורנוס בשור ושבתאי בדלי שנקשרים ביחד לחיבור לחושים אך גם רצון לשחרור מהמסגרת, ייתכן ויהיו פרשיות שייחשפו גם בקהילה הגאה, במיוחד על רקע מצעד הגאווה שנחגג בשישי הקרוב בת"א. בכל מקרה, הכל יהיה מאוד רגיש, נפיץ ועדין בשבוע הקרוב.
היקום מבקש מאתנו שחרור מסיבי של קארמות שלא התאפשר לנו לגעת בהן בעבר. לכן תנו לעצמכם להשתחרר, תחשפו את אשר על לבכם, תאפשרו גם לבכי להגיע כחלק מתהליך מבורך של ניקוי רגשי…

בנוסף אני מזכיר בהמשך לדברים שכתבתי בפוסטים הקודמים שלי, שתצפו לחוסר יציבות במערכות הכלכליות. אנחנו כבר שומעים על עליות מחירים בתחום הנדל"ן, יגיע הזמן וגם הבועה הזאת תתפוצץ. אבל בכל מקרה, אני לא הייתי משקיע את כספי בבורסה או סומך על מטבעות הקריפטו (בטח לא על הביטקויין) בזמן הקרוב. מי שרוצה לבצע השקעות אמליץ לו לעשות זאת רק לאחר דצמבר הקרוב והמרובע האחרון בין שבתאי לאורנוס. סביר להניח שזה יפיל את השוק, אולם מיד אחריו יופיטר יכנס שוב למזל דגים הוא יוכל להגדיל רווחים…

בעוד מרקורי מסיים את נסיגתו, יהיה זה יופיטר שמתחיל אותה. יופיטר כאמור נמצא בהיבט הרמוני ומטיב לשמש (ולירח) ולכן נותן את ברכתו לכיוון ההליכה לאור והמשך של חשיפות. יחד עם זאת, בגלל נסיגתו, הוא מסמל לנו שהעבודה הפנימית הרוחנית של כל אחד ואחד מאתנו עוד לא הסתיימה. בעת נסיגתו מבקש מאתנו יופיטר להתגבש מחדש, תוך בדיקת ההשקפות שלנו על המציאות ועל האידיאולוגיות שלנו, ומתוך המקום הזה נוכל להתרחב ולהתעצם. באותו עניין חשוב גם להפנות לעצמנו את השאלות: עד כמה אנחנו באמת בוחנים את המציאות שלנו? האם אנחנו עושים את הדברים מתוך בחירה מודעת או מנסיבות של הכורח והאינרציה? מהו השיעור האישי שלנו בתוך כל האירועים? ואיך אנחנו יכולים להתחזק ולגדול מתוך מציאות מורכבת ומטלטלת?

ראש הדרקון בתאומים מזכיר לנו שעל אף קצב האירועים הקרוב לא לשכוח לנשום ולקחת בקלות גם את הדברים הכי כבדים ולנצל אותם כהזדמנות ללמידה. אנחנו נמצאים בעיצומו של Shift עוצמתי, כשאנחנו מנקים קארמה של עידן שלם מהאנושות ורק אז נוכל לחגוג באמת את כניסתנו אל העידן החדש ואת ניצחון תודעת האור על תודעת החושך. אז נשמו יקרים את רוחות השינוי כי הם כבר כאן!

_____
ובהקשר לשינויים והתחדשות, אני שמח לבשר שאני יוצא עם מבצע שנתי חדש בו יקבלו ילידי מזל החודש הנחה של 25% על קריאת מפה אישית. הראשונים לזכות בהנחה יהיו ילידי מזל סרטן. מדובר על מפגש שנערך דרך הזום במשך כשעה וחצי בו אני נכנס לעומקה של מפת השמיים האישית ונותן תחזית לשנה הקרובה.

תוקף המבצע: 22.7.21-21.6.21

למעוניינים ניתן ליצור איתי קשר כאן באתר. אנא הצטיידו מראש בתאריך הלידה, שעת הלידה ומיקום הלידה.

מאחל לכולם סולסטיס מואר, גלוי וחיבור אמיתי לעצמכם!

 

קרדיט על הצילום: נעמה

התמונה צולמה ברוג'ום אל הירי‏ (גלגל רפאים). באתר ניתן לראות באופן מדוייק את הסולסטיס

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה