תחזית הורוסקופית לשנת 2021

אני שמח להציג בפניכם את התחזית ההורוסקופית שלי לשנת 2021 לכל המזלות!!!
השנה האחרונה הציבה עבורנו אתגרים רבים שמהם למדנו והתפתחנו. גילינו דברים חדשים על עצמנו ועל אחרים ואת המגמה הזאת כנראה 2021 תמשיך. מי ייתן והשנה הקרובה תביא איתה יותר נחת, שמחה, בריאות ואהבה…
ניסיתי להביא את הזוויות היותר חיוביות בתחזית שלי לכל מזל, אבל לא התעלמתי מהמקומות הפחות זורמים. יש לציין שמדובר בתחזית כללית שאינה לוקחת בחשבון את מפת הלידה האישית והייחודית של כל אחד. לשם כך אני זמין בשבילכם לקביעת מפגש ייעוץ אסטרולוגי אישי.

הערה על התחזית: הדרך בה אני עורך את התחזית נערכת דרך מזל האופק העולה, כשאת ההיבטים הללו ניתן להשליך גם על מזל השמש. אולם זוהי תחזית עם דגש על מזל האופק ולכן אמליץ לכם לבדוק מה הוא.

ניתן לעשות זאת בפשטות על ידי הזנת תאריך, שעה ומקום הלידה שלכם באתר:
https://cafeastrology.com/ascendantcalculator.html
כשמזל האופק שלכם זה ה-Ascendant.

* הדרך הכי טובה לקרוא את התחזית זה לקרוא את מזל השמש שלכם (שזה המזל שידוע לכם לפי תאריך הלידה) ואז את מזל האופק ולעשות לעצמכם סינטזה.

 

אז הנה מתחילים…

 


טלאים

שנה שתתאפיין במעורבות חברתית גבוהה, ענייני כספים, משפחה וזוגיות יורגשו חזק.
ינואר ופברואר אצלו חודשים שאתם הרבה יותר פעילים חברתית. מאדים, שליט המזל שלכם עובר לשור ונפגש עם אורנוס בזווית לוחצת ליופיטר ואח"כ לשבתאי – אתם על הקצה. לא משנה איזה סגר, כלום הרי לא עוצר אתכם הטלאים. אלו יכולים להיות עניינים חברתיים, פוליטיים ואפילו כספיים שיכולים להוציא אתכם מהכלים בחודשיים האלה. והם בהחלט יערבו את הכיס שלכם. לכן אמליץ לכם כל חודש פברואר לשמור טוב טוב על הארנק ולא לבזבז כספים מתוך קפריזות כדי שלא תצטערו על מה שהוצאתם (כשגם ככה ההכנסות פחתו בשנה האחרונה).
סוף פברואר עד אמצע מרץ אתם מרגישים מעט פחות חיוניים כשהשמש מבקרת בבית התת מודע שלכם. אבל אל דאגה, ממש ביומולדת שלכם אתם חוזרים להרגיש בריאים ושמחים עם חזרת השמש למזלכם. כמו כן, ממש ב-26 למרץ השמש וונוס יהיו בצמידות במזלכם – זמן מצויין לטיפוח עצמי ובכלל של הקשרים שלכם. גם מאדים שליטכם יהיה במהלך מרץ-אפריל בזווית הרמונית לשמש שלכם, ולכן זה יהיה זמן מצויין להתחיל ללמוד דברים שתמיד סקרנו אתכם ואם לא אז לטייל קצת במדינה (לא תמיד חייבים חו"ל כדי להנות).
ב-23 לאפריל עד ה-10 ליוני מאדים שליטכם עובר למזל סרטן. אתם הרבה יותר רגישים, מגיבים מהר ומהבטן על כל דבר. השתדלו להגיב יותר במתינות וממש היזהרו לא לריב עם בני המשפחה.
החל מסוף יולי עם כניסת השמש באריה, אתם מצליחים להביע את עצמכם בצורה הרבה יותר טובה כאשר ממש בתחילת אוגוסט כשמאדים עובר לבתולה, אתם מוצאים את עצמכם עסוקים עד מעל הראש בעבודה וסידורים כללים.
החל מה-15 לספטמבר עם כניסת מאדים למזל הנגדי שלכם – מאזניים ולאחריו גם השמש – הפוקוס עובר ליחסים. אלו שוב זמנים מאוד רגישים לגבי הזוגיות שלכם. נסו להילחם על הזוגיות ולא נגד הבן/בת זוג.
ואם לקנח במשהו אופטימי – בסוף השנה, עם מעבר השמש לקשת ואחריה גם מאדים שליטכם – יש מצב טוב לחופשה קצרה בחו"ל…


שוורים

אתם ממשיכים לקבל את אורנוס, כוכב השינויים וההפתעות במזלכם, וכל מי שחוגג יומולדת בין ה-26.4 לבין ה-4.5 זאת שנה שהמון יכול להשתנות בה בחייכם. אחד הדברים הבולטים שקורים כשאורנוס פוגש את השמש במזלכם זה שינויים בכל מה שקשור בקריירה וכתוצאה מכך גם בעניינים הכלכליים שלכם. ותתפלאו, זה יקרה ממש מהר.
מאדים יפגוש את אורנוס במזלכם ב-20 לינואר, ומפגש זה גם יושפע מהזווית הלוחצת ליופיטר ואח"כ לשבתאי. כלומר עד סוף פברואר אתם מוצאים את עצמכם עם עבודה חדשה ובעקבות כך גם עם סביבה חברתית חדשה. לא.. שינוי אף פעם לא קל לכם שוורים יקרים, אבל נראה שהשנה יש דחיפה עצומה על מנת שתתקדמו. בסופו של דבר זה לטובתכם, הרי לא תרצו להיות תקועים כל החיים באותו מקום, נכון?
החדשות הטובות הם שבמרץ כבר תרגישו הרבה יותר טוב. ונוס שליטת מזלכם תעבור למזל דגים שם היא בהתעלות. ואתם משתלבים מצוין חברתית ואוהבים אתכם מאוד. ואגב, הרווקים בינכם אולי יצאו עם זוגיות חדשה בסביבות החודשיים האלה (פברואר-מרץ).
בין ה-21 למרץ ל-14 לאפריל ונוס תכנס למזל טלה, שם היא פחות אוהבת להיות, וייתכן שיתחילו מעט חיכוכים בהקשר הזוגי או הכספי. נסו שלא להישאב לדרמות של האחרים (ואתם טובים בזה לרוב אלא אם ממש מעצבנים אתכם).
מסוף אפריל וכל מאי שוב הדברים קצת מתרככים כשונוס עוברת את ההיבטים הקשים עם אורנוס ושבתאי, ואתם דווקא יכולים להעמיק את הקשרים.
ואם חשבתם שזה נחמד, אז חכו כשיופיטר יכנס לדגים ב-14 למאי, אז אתם צפויים להרחיב את המעגל החברתי שלכם, וייתכן שגם תתחברו לקבוצות בעלות גוון מעט יותר מיסטי עד סוף יולי.
מתחילת ועד אמצע יולי ונוס השליטה שלכם, תכנס לאריה ותעבור כמה מעברים לא פשוטים. תחילה המולות מול שבתאי שיכולה לגרום ל"מקלחת צוננת" מהפרטנר, ואח"כ הצמידות למאדים יכולה להעלות מעט יותר חזק את הקשיים. לכן נסו אתם להמשיך להיות סבלניים למרות שממש מדגדג להגיב. ב-11 לספטמבר ונוס תעבור למזל עקרב, ולא משנה מה, הדברים יהפכו להיות טוטליים. אולי הריב מיולי יחזור בווליום גבוה יותר אבל דווקא הפעם יהיה יותר קל לכוון את האנרגיות לטובת היצרים ולפעמים זה בסדר גם לפתור את הדברים דרך המיטה… מה שכן, השתדלו להרחיק את בן/בת הזוג שלכם עד ה-7 לאוקטובר מכרטיס האשראי שלכם…
ב-19 לנובמבר יתרחש ליקוי לבנה בשור. אז שמרו טוב על הבריאות שלכם, גם הנפשית וגם הפיזית (במיוחד אלו מכם שנולדו בין ה-15 עד ל-20 במאי).
גם לסוף השנה שלכם יש פוטנציאל להסתיים בחו"ל, אז תתחילו לתכנן את החופשה שלכם מתחילת אוקטובר.


תאומים

כבכל שנה מרקורי שליטכם יהיה בנסיגה, אך הפעם זה יקרה במזלות האוויר. במהלך תקופה זאת ירדו אסימונים ותובנות חדשות יצוצו. ביחד עם הליקויים שיתרחשו בציר שלכם (ציר קשת-תאומים), העניינים הנקשרים לחברים קרובים ולזוגיות יעסיקו אתכם רבות.
30 לינואר עד ה-21 לפברואר מרקורי נסוג במזל דלי. לקראת סוף הנסיגה שלו הוא ייצמד ליופיטר (שליט בית הזוגיות והקריירה שלכם), וכל מי שחיפש את אחד מהשניים ונכשל בכך, יש לו הזדמנות לחשוב על הדברים מחדש ובגדול יותר. אם חשבתם להתחיל ללמוד משהו חדש, הימים הטובים לכך יהיו אחרי הנסיגה ב-21 לפברואר.
מהרביעי למרץ ועד ל-23 לאפריל, מאדים ישהה במזלכם, כשהימים הבעייתיים יותר יהיו בין ה-22 עד ל-27 למרץ, אז מרקורי שליטכם יהיה בדגים בזווית לוחצת למאדים וכנראה שתצטרכו לעבוד חזק יותר בכל מה שקשור לקריירה שלכם ובכלל למטרות הגבוהות שתרצו להשיג. זה עשוי לעשות אתכם יותר נחושים, אבל התוצאות יגיעו רק בתחילת אפריל, כשמרקורי יצא מדגים (שזה מזל הנפילה שלו).
ב-14 למאי יופיטר עובר למזל דגים, ואתם כנראה קצת בעננים… מבולבלים, ולא בדיוק בפוקוס, כי ונוס ומרקורי ישהו במזל שלכם ויציפו שוב את ענייני הקשרים והזוגיות. זה עשוי לקחת את הפוקוס מהעבודה, אבל למרות זאת אתם עדיין תצליחו. יש לציין שמה-29 למאי עד ה-22 ביוני מרקורי נוסג במזל שלכם וזה יציף עוד יותר חזק את תחושות הבלבול שיועצמו עם ליקוי חמה ב-10 ליוני. אבל אל דאגה, אין מה להילחץ, רק להשתדל לעבוד מסודר באותם ימים, לא לאבד את הראש לא בעבודה ולא בזוגיות. כשבסיום הנסיגה ולמעשה אחרי שתחגגו את היומולדת שלכם, אתם כבר תבינו הרבה יותר טוב מה אתם רוצים מעצמכם ומהאחרים, והיעדים להמשך השנה יהיו ברורים מתמיד.
מה-27 לספטמבר עד ה-20 באוקטובר, מרקורי שוב יהיה בנסיגה, הפעם במאזניים. זו תקופה שענייני מערכות יחסים ורומנים עשויים לקבל תפנית. כל אחד והתובנות שלו לגבי הקשר שבו הוא נמצא.
לקראת סוף השנה, ב-4 לדצמבר ליקוי חמה נוסף יתרחש במזל קשת, כאשר את הריקושטים בהחלט תחוו חזק. בעיקר כשהשליט שלכם יהיה במזל החולשה שלו (בקשת). קשר שלא היה צריך להמשיך בהחלט יסתיים אז. קשרים יציבים ימשיכו לשלב הבא.


סרטנים

נראה שכבר עברתם הכל בשנתיים האחרונות כששבתאי שהה מול מזלכם בגדי וגם יופיטר. וגם פלוטו כבר חרש כמעט את כל המעלות ממולכם. נראה שהשנה הזאת תזכו למעט יותר נחת משנים קודמות באופן כללי.
עם מעבר שבתאי ויופיטר לבית השמיני שלכם, עושה רושם שהקשרים שיצרתם מקבלים יותר עומק ורצינות, ובמקביל אלו שחתכו את הקשרים שלהם מקבלים יותר זמן מהורהר עם עצמם ואיזשהו תהליך של התכווננות מחודשת לעבר השנה הקרובה.
ב-22 לאפריל נכנס מאדים למזל שלכם ואתם מגיבים ממש מהר ומהבטן. תקופה רגשית לא הכי קלה, אבל מנגד אלו זמנים עם הרבה אנרגיה שהצורה הכי בריאה לעבוד איתה זה פשוט שגרת ספורט! זה ישחרר את האנרגיות הרגשיות התקועות ויעזור לכם להקליל את האווירה. מאדים ישחרר את אחיזתו ממזלכם ב-11.6. אבל אל תחששו או תחשבו שמדובר בתקופה כל כך קשה, כי רוב הזוויות יעזרו למאדים אצלכם להיות יותר פרודוקטיבי. כמו כן, בניגוד לשנים הקודמות (בדגש על שנה שעברה) נפתחות לכם החל מה-14 במאי אופציות חדשות. הן ללמידה ואולי אפילו מעבר אל מעבר לים עם מעברו של יופיטר לדגים (שהוא גם שליט ההתעלות של מזל סרטן)…
ורגע לפני שמאדים ייצא, תכנס ונוס למזלכם ב-2 ליוני, ותעזור לכם לטפח את עצמכם וגם את מערכות היחסים שלכם. ובגלל שהיא תראה בצורה הרמונית את יופיטר – אתם תרגישו כמעט בעננים. לרווקים זה יהיה אחלה זמן למצוא זוגיות.
כשהשמש בסרטן בהיבטים הרמוניים לאורנוס, יום הולדתכם תוביל אתכם לתפיסה מחודשת של הקשרים החברתיים שלכם (בעיקר אלו שחוגגים בין ה-1 ל-10 ביולי) ותעזור לכם עם השינויים שביקשתם לעצמכם לזמנים האלה.
ליקוי הלבנה שיהיה בשור ב-19 לנובמבר ישפיע גם הוא עליכם, כי ידוע שהירח הוא שליט מזלכם. הליקוי הזה עשוי לעשות סדר מחודש בכל ענייני החברויות שלכם ויש סיכוי טוב שעם סופה של השנה הקרובה יהיו לכם שינויים רבים בתחום החברותי, ותצטרפו לקבוצות חברתיות חדשות.


אריות

שנה של סדר מחודש בכל ענייני הזוגיות. שבתאי מדגיש את כל מה שלא עובד טוב ובעזרת יופיטר זה מתגלה ודורש שינוי. כאשר יופיטר גם מעניק לאריות השנה הזדמנויות חדשות בתחום הזוגי. לאריות או ללביאות הרווקים שבינינו זה אולי השנה הכי מוצלחת להיכנס לזוגיות מוצלחת וגם ארוכת טווח.
החל מאמצע ינואר הקרוב כשהשמש, יופיטר ושבתאי במזל דלי יקבלו זווית דיס-הרמונית מאורנוס ומאדים, אתם תרגישו שינויים מהירים ומידיים גם בתחום הזוגי וגם בקריירה שלכם. זה יכול לבוא באחד משני מקומות, וזה יכול לכלול שינוי בסטטוס הן הזוגי והן מבחינת העבודה. מאוד הגיוני שאלו שהיו בעבודה או זוגיות פחות מוצלחות יסיימו אותם פתאים. והרווקים או המובטלים ימצאו את עצמם לפתע עם זוגיות ועבודה חדשות… כן, לפעמים שינויים קורים מאוד מהר וברגע אחד.
ואם זה לא הספיק לכם, כשהשמש ב-1 במאי תיצמד לאורנוס ותהיה בריבוע לשבתאי אתם שוב תוצבו בפני דילמה בתחום הקריירה אל מול תחום הזוגיות שלכם. אם מדובר בבחירה, אז רוב הסיכויים שהזוגיות תבוא ראשונה, כיאה לאריות הנאמנים והמסורים. מצד שני, עם אורנוס אף פעם אי אפשר באמת לדעת…
מסוף חודש יוני, נראה שההחלטות שנאלצתם לקבל משפיעות עליכם ואתם זקוקים לקצת זמן לבד. מאדים במזלכם לא נותן לכם את המנוחה הנדרשת, אבל תוכלו לנצל את הזמנים האלה דרך פעילות ספורטיבית והוצאת אנרגיה. אל דאגה, ב-23 ביולי, השמש שוב זורחת במזלכם, ואתם חוזרים להרגיש חיוניים, נחוצים ואהובים – כי מגיע לכם! ❤
שימו לב יותר למשפחתכם בחודש נובמבר, סביב ליקוי הלבנה שיתרחש מול אורנוס ב-19 לנובמבר – יהיו ימים מאוד טעונים מבחינת משפחה-קריירה. נסו למצוא את האיזון למרות הקושי.
ונקנח עם מעבר אופטימי – החל מה-22 לנובמבר ועד ה-21 לדצמבר, אתם סוף סוף עוסקים ביצירה שלכם, פרויקטים קורמים עור וגידים, אתם נהנים עם בני זוגכם ומבלים ביחד. לרווקים זה בכלל תהיה חגיגה, כי הזווית החיובית בין השמש ליופיטר יכולה להעניק לכם בסוף השנה את הזוגיות לה חיכיתם (במידה ולא מצאתם במהלך כל השנה).


בתולות

שנה של אדפטציה מחודשת בכל מה שקשור בעבודה ובשגרה שלכם, עם שפע הזדמנויות חדשות (וכן.. גם בתחום הזוגי).
כששבתאי ויופיטר בצמידות בתוספת מרקורי שליטכם בביתכם השישי בדלי, השנה נפתחת עם שינויים בהרגלים ובשגרה היומית, ואולי אף שינויים שקשורים במקום העבודה שלכם בדגש על ינואר-פברואר. בתוספת לכך, מה-30 לינואר עד ה-21 לפברואר מרקורי נסוג בדלי. המעברים האלה יכולים לתת לכם בחינה מחודשת של השגרה היומית ועם העבודה שלכם כמו גם האם הם משתלבים בסופו של דבר עם הייעוד שלכם. הסיכוי לשינוי דווקא במקום העבודה יכול להגיע החל ממרץ, אז נכנס מאדים לתאומים בבית הקריירה שלכם בתזזיתיות ולוקח את המסקנות מהנסיגה של מרקורי לגבי הקריירה שלכם. מרץ יכול להיות בכלל חודש קסום עבורכם בכל הקשור לאינטראקציות עם האחר ואפילו קצת רומנטיקה, כשונוס נכנסת למזל דגים (שם היא מתעלה) וגם השמש שם.
ואם הרווקים/רווקות בינכם חיפשתם זמנים טובים למצוא זוגיות, אז מעבר יופיטר לדגים ב-14 למאי יכול לסייע לכם מאוד בכך. אלו יהיו ימים חביבים מאוד, גם לרווקים אך גם לתפוסים, לנצל קצת את המתנות של יופיטר בדגים ולהוסיף עוד טיפת רומנטיקה וקסם לזוגיות שלכם…
מה-29 למאי עד ה-22 ביוני מרקורי שליטכם, יהיה בנסיגה במזל תאומים. אלו יהיו זמנים של היערכות מחודשת עם כל העניינים הלא פטורים בהקשר ליעדים שהצבתם לעצמכם לעשייה, כמו גם אדפטציה והיערכות מחודשת עם הייעוד שלכם, דברים שיועצמו מאוד עם ליקוי החמה ב-10 ליוני.
החל מסוף יולי ונוס תכנס למזלכם, ובתחילת אוגוסט מאדים יכנס גם הוא כשבמקביל יופיטר יסוג בחזרה למזל דלי. ההרגשה תהיה שאתם צריכים להשקיע הרבה יותר כדי להגיע לתוצאות וכל מה שתרצו זה קצת מנוחה, במיוחד שהשמש ומרקורי שליטכם ישהו בבית התת מודע שלכם. אבל אל דאגה, אתם תרגישו הרבה יותר טוב כבר מה-12 באוגוסט כשמרקורי יכנס למזלכם, וביום ההולדת שלכם אתם כבר מרגישים הרבה יותר חיוניים ופרודוקטיביים.
מה-27 לספטמבר עד ה-20 באוקטובר, מרקורי שוב יהיה בנסיגה, הפעם במאזניים. זו תקופה שענייני הכספים יקבלו את מלוא תשומת ליבכם. אחלה זמן לעשות סדר בחשבונות ובמה יש, ובמה שכבר לא משרת אתכם. לקראת סוף השנה, ב-4 לדצמבר ליקוי חמה יתרחש במזל קשת, כאשר את הריקושטים בהחלט תחוו חזק. בעיקר כשהשליט שלכם יהיה במזל החולשה שלו (בקשת). היזהרו מריבים משפחתיים, וטפלו טוב בכל ענייני הבריאות שלכם ומשפחתכם.
ואם נקנח במעט אופטימיות – בדצמבר שליטכם מרקורי והשמש יעברו לגדי, אלו יהיו ימים מצוינים לפרויקט אישי חדש, ליצירה, לחזק את הקשרים עם הילדים (למי שיש) ומי יודע, אולי גם רומן חדש (למי שאין זוגיות)…


מאזניים

שנה שבה קשרים חברותיים יצטרכו להבחן מחדש, כמו גם לקחת ברצינות רבה יותר את התחביבים והדברים שאתם אוהבים לעשות.
השנה הזאת נפתחת עם דילמה – האם הקשרים שלי אכן משרתים אותי ומצליחים לגרום לי להנאה וסיפוק, או האם עלי לעשות בהם שינויים על מנת שיתאימו לי (או פשוט לחתוך). עניין זה מתחזק בחודשים ינואר-פברואר עם הכניסה של מאדים (שליט בית הזוגיות שלכם) לשור ופגישתו את אורנוס כשבמקביל ישנה הזווית הלוחצת וליופיטר ושבתאי. כמובן עניין זה מתחזק בתוקפו בכל הקשור לזוגיות שלכם.
מיום השוויון האביבי וכניסת השמש למזל טלה ב-20 למרץ (ומיד אחריה גם ונוס), אלו ימים שהדגש בהם הוא על יכולת לראות את הצד השני בזוגיות, להתפשר ולאהוב מכל הלב כמו ילדים שוב… שימו לב במיוחד ל-26 למרץ כשביום זה ונוס והשמש יהיו בצמידות (ונוס תהיה ממש בלב השמש).
ימים רגישים בעבודה שלכם יהיו מתחילת יוני, כשונוס תכנס לבית הקריירה שלכם, זה זמן שחשוב לזכור להכניס הרבה יותר רגש לכל מה שאתם רוצים להביא לעולם…
ב-13 ליולי ונוס ומאדים נצמדים במזל אריה ומאפשרים לכם לקדם יוזמות חברתיות ולשלב בהם את התחביבים שלכם, במיוחד ששבתאי נמצא בבית החמישי שלכם ומבקש מכם לקחת ברצינות את הדברים שאתם אוהבים.
מה-27 לספטמבר עד ה-20 באוקטובר, מרקורי יהיה בנסיגה במזלכם. למעשה זו גם תהיה תקופת היומולדת שלכם. נסו להתחבר לעצמכם יותר בימים אלו ולהיות קשובים לתובנות על כל מה שעברתם בשנה זאת.
ב-19 בדצמבר, ממש בסוף השנה, ונוס שליטתכם תחל נסיגה במזל גדי (כשבתחילת 2022 תחזור לקשת). יעלו שוב שאלות שקשורות בערך העצמי שלכם, כמו גם ענייני עבודה אל מול המשפחה.


עקרב

השנה מתחילה אצלכם עם פוקוס חזק על ענייני הבית והמשפחה, כמו גם על הזוגיות. החודשיים של ינואר ופברואר יכולים להציף הרבה קשיים לגבי שני התחומים האלה אצלכם בחיים. שבתאי ויופיטר ישהו בבית המשפחה שלכם במזל דלי, כאשר מאדים, השליט שלכם יצמד לאורנוס בבית הזוגיות שלכם במזל שור. יהיו כאלה שיבחרו לנתק את הקשרים מבן/בת הזוג במקרים קיצוניים ולחזק את הקשרים המשפחתיים הקיימים. יהיו כאלה שלמרות מה שהמשפחה תגיד יבחרו בזוגיות. אבל הנקודה החשובה היא להבין מה לא עובד ולנסות להתחבר מחדש לרצונות שלכם. הפוקוס הוא בכם, הסביבה היא רק הרקע להתרחשויות. כשתבינו את זה הכל יסתדר.
כשמאדים נכנס לבית השמיני שלכם בתאומים ב-5 למרץ והשמש וונוס יהיו בבית החמישי שלכם בדגים, שוב תהיה הקריאה להעמקת הקשרים שלכם, כמו גם תשומת דגש לתחביבים ולפעילויות שאתם אוהבים לעשות – לבד ובזוג. חודש מרץ בהחלט יהיה חודש טוב לבילויים (וכן, גם לפעילות בחדר המיטה במקרה שלכם אני קורא בילוי 😉)
עם כניסת השמש למזל שור ולאחר מכן כניסתו של יופיטר למזל דגים במאי כשגם מאדים השליט שלכם יהיה במזל סרטן – תהיה לכם את האפשרות לצאת לחופשה קצרה עם בן/בת הזוג, ולתבל קצת את הקשר בחו"ל… זה יכול להיות בדיוק הזמן בו תרגישו שאתם צריכים קצת שינוי באווירה.
ב-13 ליולי ונוס ומאדים נצמדים במזל אריה ומאפשרים לכם לתת פוש חזק בכל הקשור בענייני הקריירה שלכם ולהתחיל לראות תוצאות.
החל מאמצע ספטמבר עם כניסת מאדים למאזניים ולאחריו גם השמש, משהו בכם קצת נחלש ונראה שתצרכו יותר מנוחה. לזה נוספת גם נסיגת מרקורי במאזניים שתציף לכם תובנות בנבכי התת מודע שלכם. התובנות יכולות להתקבל גם דרך החלומות שלכם.
החל מנובמבר, בסמוך ליום הולדתכם, הדברים מתחילים להסתדר, אתם חוזרים להרגיש חיוניים ואנרגטיים, ומוכנים לצעד הבא. גם התובנות יתחילו להגיע בזמנים הללו לגבי דרכי הפעולה שלכם עד לסוף השנה.


קשת

שנה של התפתחות ודרכים חדשות לתקשר עם אהובכם, ואופציה לגיחה קצרה לחו"ל.
כששבתאי ויופיטר בדלי נמצאים בבית התקשורת שלכם ואורנוס בשור בית השגרה והעבודה, השנה הזאת באה ללמד אתכם לתקשר אחרת את האמונות שלכם ולהיפתח לתחומי עניין חדשים. תחומים אלו יוכלו להשתלב בשגרה היומית שלכם בצורה חדשה, ואולי אף בעבודתכם היומית. וזה יקרה כבר בחודשים ינואר-פברואר.
ב-5 למרץ יכנס מאדים לבית הזוגיות שלכם, והשמש וונוס יהיו בבית המשפחה שלכם. זה יהיה חודש בו תצטרכו להיזכר שוב איך לתקשר עם בני הזוג והמשפחה בצורה שאתם מאמינים בה. לפעמים האמונות לא תמיד מסתדרות עם המצב הנוכחי וכשיש ויכוחים עם הפרטנר, זה הזמן למצוא את שביל הזהב. עניין זה יכול להתחזק במאי, כאשר ונוס תעבור למזל תאומים ואחריה יופיטר יעבור למזל דגים. ימים אלו שוב יזכירו לכם שהזוגיות והמשפחה חשובים יותר מכל, אבל היזהרו שלא לצאת מגדרכם ולהגזים עם הרצון שהכל יסתדר. במיוחד כשמרקורי יכנס לנסיגה מה-29 למאי עד ה-22 ביוני, תבינו שישנם דברים שגם לכם אין שליטה עליהם…
עם חזרת יופיטר לדלי וכניסת השמש למזל אריה בסוף יולי ולאורך אוגוסט, יהיה זמן לא רע בכלל לחופשה קצרה לחו"ל. שזה דבר שאתם צריכים כל כך בשביל הנשמה שלכם…
ימים טובים להשקיע ולטפח את עצמכם יהיו בתחילת אוקטובר עם כניסת ונוס למזלכם (ב-7 לאוקטובר). זה יהיה זמן לא רע לפנק את עצמכם עוד קצת. כי פשוט מגיע לכם 😉
קחו בחשבון את סוף אוקטובר כחודש קצת יותר מעייף שאולי תרצו לקחת מעט מנוחה, אבל עם כניסת השמש למזלכם ב-22 לנובמבר החיוניות חוזרת. ואמליץ לכם באותם זמנים כבר להתחיל לחשוב מה תעשו עם כל האנרגיה הזאת שתציף אתכם החל מה-13 בדצמבר עם כניסת מאדים למזלכם. אולי זה יהיה זמן טוב להתחיל לתכנן את חגיגות השנה הבאה?


גדי

אחרי שנה קשוחה במיוחד שחייבה אתכם לעשות המון סדר, באה שנה מעט יותר זורמת גם לכם. שבתאי שליטכם עבר למזל דלי והביא איתו גם את יופיטר. זו שנה לא רעה בכלל להתחיל לקחת סיכונים מחושבים בכל הנוגע להשקעות עתידיות. אתם נקראים להיות במקום יותר גמיש השנה, כי זו שנה שרוצה להטיב עמכם, גם אם זה לא נראה לכם. זו שנה של חיבור נשמתי עמוק יותר לעצמכם עם אורנוס בבית החמישי שלכם. השנה הזאת בהחלט רוצה שתצאו קצת מהקופסה בכל מה שקשור לדברים שאתם אוהבים לעשות. כמו שאמרתי – סיכונים מחושבים (מאוד גדאי מצדכם). ינואר-פברואר (החל מה-14 לפברואר) יזכירו לכם את המקומות הפנימיים שעדיין צריכים אצלכם עבודה פנימית כדי לחזק את הערך שלכם בפני עצמכם.
סוף מרץ ותחילת אפריל יביא אתכם למקום של סידור הבית והשגרה היומית עם כניסת השמש לטלה ומאדים לתאומים. אלו ימים טובים להתמקד בהם בכל הקשור למשפחה ולשגרה היומית שלכם.
החל מה-23 לאפריל מאדים (שליט ההתעלות שלכם) מגיע למזל סרטן. אלו ימים שצריך לשים יותר לב בכל ההתנהלות הזוגית שלכם, כי לפעמים נראה שבני הזוג רק יחפשו סיבה למריבה – נסו שלא להיגרר. במקום זאת חפשו לעשות דברים משותפים ששניכם אוהבים. כן, זה ירגיש קצת מאמץ ואולי לא תמיד פשוט, אבל זה יכול להסתדר. בכלל בסוף אפריל ובהמשך חודש מאי, עם פגישתה של השמש את אורנוס בבית החמישי שלכם, אתם צפויים לערוך שינויים גם בתחומים שאתם אוהבים – אולי לא הקדשתם זמן לעצמכם ולבילויים שלכם בשנה האחרונה? אלו יהיו ימים טובים לנצלם אותם לכייף והנאה עם בני הזוג (והילדים למי שיש).
למרות שהחל מהשני ביוני עם כניסתה של ונוס למזל סרטן ובית הזוגיות שלכם, עושה רושם שהמאמצים בתחום הזוגי השתלמו, במיוחד שגם השמש נכנסת ב-21 ליוני לסרטן ואתם כבר חוגגים. אך שימו לב החל מה-14 ביוני שלא לחרוג עם ענייני הכספים וההוצאות על הבילויים – שלא תצטערו עליהם אח"כ…
סוף השנה עם כניסת השמש למזלכם ומפגש נוסף של שבתאי בזווית לוחצת לאורנוס, יעזור לכם להפטר מכל החובות הקרמטיים שלכם אם תדעו להתחבר אל עצמכם מחדש ממקום אחר, חומל ואוהב יותר.


דלי

שנת 2020 נסגרה אצלכם עם שינוי ענק והבטחה גדולה לשנה החדשה – צמידות יופיטר-שבתאי התרחשה במזלכם. שנת 2021 היא שנה שתביא עבורכם המון שינויים בתחומים החברתיים כמו גם האישיים והמשפחתיים. זו שנה שלא תהיה לכם ברירה אלא לצאת מאזור הנוחות שלכם ולשנות תפיסות. העניינים יתחילו להתחמם חזק החל מתחילת ינואר עם כניסת מאדים לשור שיפעיל בזווית לוחצת את שבתאי שליטכם, כאשר ב-14 לפברואר שבתאי יהיה בזווית מדויקת ולוחצת לאורנוס. כל ינואר-פברואר יאלצו אתכם להתמודד עם כל הדברים ששמתם בצד במהלך השנה החולפת. קחו את נסיגת מרקורי במזלכם מה-30 לינואר עד ה-21 לפברואר להבנה מחודשת של עצמכם והצרכים שלכם כמו גם אדפטציה להמשך השנה.
כניסת מאדים לתאומים ב-4 למרץ מזכיר לכם שוב, הפעם בצורה הרמונית יותר עם היבט חיובי לשבתאי שליטכם, כי זה הזמן להשקיע בעצמכם, בקשרים החברתיים ובדברים שאתם אוהבים לעשות.
מעבר השמש לשור ב-20 לאפריל והצמידות שלה עם אורנוס ב-30 לאפריל תחזיר אתכם לשורשים שלכם, תצביע על שינויים שאתם צריכים לעשות בביתכם, עם משפחתכם כמו גם עם החברים שלכם.
עניינים ממשיכים אתכם גם לחודשים מאי ויוני  (במיוחד עם הפגישה הנוספת של שבתאי ב-14 ליוני עם אורנוס).
החל מה-10 ליוני עם כניסת מאדים לבית הזוגיות שלכם, העניינים בגזרה הזאת מתחילים להתחמם. תוסיף לחגיגה ונוס שתיצמד למאדים ב-13 ליולי, זה אחלה זמן לרווקים שבינכם למצוא זוגיות, ולאלו שכבר בזוגיות אלו ימים טובים לבלות ביחד. גם אוגוסט ימשיך את המגמה הזאת עם הפוקוס על הזוגיות כשהשמש תהיה במזל אריה.
מסוף אוקטובר ובמהלך נובמבר עם כניסת השמש ומאדים למזל עקרב, אתם מוצפים בכל הקשור לעשייה ולקריירה שלכם. הימים המורגשים ביותר יהיו ללא ספק בין ה-30 לאוקטובר אז השמש תהיה במרובע לשבתאי, עד ל-14 לנובמבר אז מאדים יהיה ממול אורנוס ובזווית T לשבתאי שלכם.
סוף השנה תזכיר לכם גם לנוח קצת אחרי כל העבודה הקשה בשנה הזאת.


דגים

זו שנה שמבקשת מכם להמליל את כל הרגשות והתחושות שלכם בנבכי התת מודע. העולם הפנימי והעמוק שלכם דורש תשומת לב מיוחדת.
יופיטר השליט שלכם יהיה בזווית פעולה לאורנוס כבר ב-15 לינואר בבית התקשורת שלכם, ואתם עשויים לגלות לעיתים קושי להביע את עצמכם או להגיד דברים שאתם חושבים ולא התכוונתם. נסו לחשוב מראש. זו דווקא תקופה טובה, בחודשים ינואר-פברואר להתחיל ללמוד ידע יותר גבוה, רוחני או מיסטי.
בסוף פברואר עם כניסת השמש וונוס לדגים, אתם שוב בעניינים. אלו זמנים טובים לטיפוח של עצמכם ולשים את עצמכם במרכז. כן, מותר לכם לפעמים להיות עסוקים בעצמכם גם…
אחד המעברים הקסומים שיתרחשו השנה יהיה כניסתו של יופיטר, שליט מזלכם, לביתו הטבעי בדגים. זה יקרה ב-14 למאי, שם נפתח עבורכם עולם אפשרויות כמעט בלתי מוגבל ל-3 חודשים – חשבו מראש איך תרצו לנצל את החודשים הללו כי ירגיש אז שממש יפתח לכם המזל. יש רק לשים לב גם לענייני הבית לפחות בסוף מאי תחילת יוני עם כניסת השמש לתאומים (בית המשפחה שלכם).
החל מסוף יולי ותחילת אוגוסט תשומת הלב תעבור לזוגיות ולשגרה עם כניסת השמש לאריה וכניסת ונוס ולאחריה גם מאדים לבית הזוגיות שלכם. המגמה של הזוגיות תעמיק ותיקח את רוב תשומת הלב גם בחודש ספטמבר עם כניסת השמש לבתולה. כשלרווקים ולרווקות אלו יהיו ימים לא רעים למצוא זוגיות…
ליקוי החמה ב-4 לדצמבר במזל קשת יכול לעזור לכם להתמקד שוב בייעוד הנשמתי שלכם ובמתנות שיש לכם להביא לעולם…

 

בנימה אופטימית זו אאחל שנה טובה ומוצלחת יותר מהקודמת לכל המזלות!

 

כל הזכויות שמורות למתן אליגור Ⓒ

הגיבו עם פייסבוק

4 תגובות