ליקוי לבנה בשור – למצוא את האיזון בתוך אוטוסטרדת המידע

בשישי בבוקר (19.11.21) שלוש דקות לפני 11 בבוקר (שעון ישראל) נמצא את עצמנו בזמן ליקוי לבנה במעלה ה-27° במזל שור. וכפי שאתם יכולים כבר להבין, בגלל שהליקוי מתרחש בבוקר לא נזכה לראותו בישראל…
הליקוי מתרחש כאשר השמש, הירח וכדה"א נמצאים שלושתם על מישור המלקה אך כדה"א מסתיר את אור השמש מהירח. נקודת ההצטלבות בין כדה"א למאורות יוצרת מעין ציר אותו ניתן לכנות כ"ציר הדרקונים".

ראש וזנב הדרקון נמצאים עדיין בציר תאומים-קשת. ציר זה מדבר בין השאר על אמת ושקר, אמונה מול מדע, ידע יומיומי מול ידע גבוה, הסביבה הקרובה אל מול העולם הגדול.
כשציר זה עדיין פעיל ברקע (רגע לפני מעברו לציר שור-עקרב) אנחנו מקבלים מין ערבוב של נושאים שונים הקשורים גם למזלות שור-עקרב בגלל מיקום המאורות בציר זה. ציר שור-עקרב זה יכול להעלות סוגיות של שליטה וכוח, מין ומיניות, כספים ונכסים וכמובן עוד סוגיות רבות (אליהם אכנס בהרחבה בקרוב עם מעבר הציר)…

יופיטר, שליט זנב הדרקון, נמצא בזווית T שמאתגרת את המאורות ואת מרקורי שצמוד לשמש. מרקורי, שליט ראש הדרקון, נמצא בפאזה היומית שלו וקולט את המידע שנמצא מתחת לפני השטח. עוד לפני שמרקורי מחליט מה לעשות עם המידע שגילה, מגיע יופיטר וחושף אותו.
במהלך ימים אלו אמיתות חדשות עשויות להתגלות בהפתעה, עוד בטרם הגוף הרגשי-מנטלי יהיה מוכן לקבלם או לעבדם. חלקנו עשויים לחוות קושי לנוכח גילויים או חשיפות מסוימות. חלק אחר מאיתנו רק חיכה לאותן חשיפות מסעירות. אך המטרה של זמן זה, רגע לפני סוף השנה, הוא לקחת אותנו לעוד קפיצת מדרגה תודעתית.

בתוך כך, תוך כדי ההתגלות של מיידעים חדשים – אל לנו להתווכח על מקומות של צדק ואמת, ואין צורך לנסות להוכיח אחרים בטעותם או לכפות על אחרים את דעתנו. כשמרקורי ויופיטר בהיבט מרובע, אנחנו בעצמנו עלולים להיות אלו שטועים ולעשות לעצמנו נזק תדמיתי גדול.

במובן הרחב, מיקומו של יופיטר משחק תפקיד חשוב בליקוי והוא עשוי להאיר לנו על הרבה עניינים שהיו עד כה מוסתרים הקשורים בכספים, מיניות, ניצול סמכויות לרעה, וגם קשר לעבריינים ולעולם התחתון.

אחד הדברים המעניינים בליקוי זה היא צמידות הירח לכוכב השבת אלגול. אלגול ממוקם על ראש המדוזה בקונסטלציית פרסאוס. המקורות טוענים שמקור השם של הכוכב היא במילה "אלכוהול" כשעם הזמן המילה שובשה. ואכן אלגול עלול לגרום לאנשים רבים "לאבד את הראש" ולכן עניינים הקשורים למוסר וערכים עלולים "להתחרבש" ולהוביל לפשעים אלימים. אלגול גם יכול לסמל מיניות מעוותת, סטיות, שימוש בכוח ושליטה להשגת מטרות אישיות, וכמובן לאלימות קשה בעקבות שימוש בסמים או אלכוהול.

כ"סיפתח" לליקוי, היינו עדים בשבוע האחרון לתום עידן של הפשע המאורגן בישראל. בשלישי בית המשפט הרשיע את איציק אברג'יל כעומד בראש ארגון פשיעה חובק עולם. להערכתי מדובר בסנונית הראשונה בתחום הזה. ואנחנו עתידים לראות בשבועות הקרובים עוד חשיפות והרשאות שקשורות למעשי פשע מאורגן ופשע בכלל בישראל. לצערי יחד עם זאת גם מעשי הפשיעה עלולים להתגבר. ראינו גם השבוע שתי קטטות המוניות סביב בתי החולים סורוקה (בב"ש) ומאיר (בכפ"ס).
על הפשע בחברה הערבית ידובר עוד רבות, והסכסוכים שם עשויים שוב לגלוש ולערב גם את החברה היהודית. וזו אחת הסיבות הן שכבר אי אפשר יותר להתעלם או לעשות הפרדות – הבעיות שלהם הם הבעיות שלנו. אני רואה בקטטות שהיו בבתי החולים סמליות של החברה כולה שחולה וזקוקה לריפוי. ברגע שנבין שכולנו אחד, ושזה לא רלוונטי יהודים/ערבים, שמאל/ימין, גברים/נשים, סטרייטים/גייז, מחו0נים/לא מחו0נים או שאר הגדרות מפרידות, ונתחיל להתאחד – רק אז נוכל לנצח את השיטה!

ובעניין אחר, כשיש מעורבות בין עקרב לדלי אנחנו יכולים לצפות לעניינים הקשורים לקהילה הגאה. ואכן לאחרונה נחשפו אישים בכירים בקהילה הגאה שניצלו מינית לכאורה גברים אחרים. גם מקרים כאלו דרך יותר ויותר חשיפות אמיצות של גברים בצד המותקף יצופו וייחשפו. ובעודי כותב את הפוסט הגיעה ידיעה נוספת על בכיר בעריית ת"א שקיים יחסי מין בתשלום עם קטין בן 15. נראה שאלו הזמנים של ה-" "Me Tooשל הקהילה הגאה. חשוב לציין שהומואים הם לא סוטים, וזה עצוב מאוד שחלק קטנטן יכתים קהילה שלמה. ודווקא בגלל זה טוב שהדברים נחשפים ולא נשארים יותר סמויים מהעין.
בנוסף, בגלל שאנחנו עדיין נעים על ציר תאומים-קשת, אני מעריך שגם אנשי דת, בין אם רבנים, כמרים ואפילו "גורואים", שניצלו מינית צעירים יחשפו גם הם בקרוב.

כאמור ציר שור-עקרב גם נקשר בכספים, ואחת המגמות להם אנחנו עדים בשבועות האחרונים זה ההיחלשות של הדולר אל מול השקל. שער הדולר הגיע השבוע לשפל של 26 שנה כשירד אל מתחת לשער של 3.1 שקלים. שער זה נחשב לשער הנמוך ביותר מאז 1995! במקביל גם היורו נשחק וגם הוא הגיע השבוע לרמה הנמוכה ביותר מאז אוקטובר 2000 (כשנה לאחר היווסדות היורו!) לשער של 3.47. במצב הקיצוני שנוצר בשבועות האחרונים, בנק ישראל החליט להתערב והשלים כבר לפני יותר מחודש את תוכנית רכישות המט"ח שלו, בהיקף של 30 מיליארד דולר. בכך בנק ישראל צבר יתרות מט"ח של יותר מ-210 מיליארד. לפי הדו"ח של הבנק היה מספיק 150 מיליארד כדי שישראל תהיה מגובה כלכלית גם בעת משבר ענק בכלכלה המקומית. לכן בנק ישראל נמצא כרגע בדילמה קשה האם ומתי להתערב שוב.
לכן להערכתי אנחנו עדים לראות עד סוף השנה ירידה של הדולר סביב 2.95 ש"ח. אולם דווקא אז צפויה קנייה מאסיבית של משקיעים, ביניהם גם קרנות גידור.
אולם החלק העצוב סביב עניין זה היא בעיקר הפגיעה בפרנסתם של היצואנים. ולא בטוח שהתכניות של שר האוצר לפיצוי שלהם אכן יעזרו להם.
מנגד גם אנחנו הצרכנים לא באמת נהנים מהירידה של הדולר/היורו משום שבהרבה מקרים היא לא משפיעה על מחירי המוצרים. ולכן אני צופה שבשבועות הקרובים נשמע על מחאה חדשה בסגנון "מחאת הצרכנים" שיכולה להוביל גם לחרם על חברות מסוימות שלא מורידות מחירים לטובת הצרכן.
לאחרונה כבר ראינו את מחאה כנגד "שופרסל" על אפליית צרכנים כשהציעה דרך אתר אחר שלה סל זול יותר לחברה החרדית. צפו שנשמע על מקרים נוספים בשבועות הקרובים…

דווקא ונוס שעברה לא מכבר למזל גדי, והיא גם שליטת הירח הלקוי, נמצאת בהיבט הרמוני לאורנוס. ההשפעה של היבט זה יכולה לשנות עוד נטווח בהתנהלות הכלכלית. דווקא כעת מומלץ לנו שלא להסתמך על ההרגלים שהיו לנו עד כה בהקשר למצב הפיננסי שלנו. בעת הזאת חשוב לנסות ולצאת לעצמאות כלכלית. לכן גם אם אתם שכירים כדאי לחשוב על אפיקי השקעה נוספים בקרוב (כגון השקעות במטבעות קריפטוגרפים כמו הביטקויון). וכמובן שאין לראות בדברי המלצת השקעה כי אני לא יועץ פיננסי ועליכם לעשות את השיקולים שלכם.

בנוסף לכך, גם פלוטו נמצא בהיבט הרמוני ותומך למאורות ובכך מאפשר לנו להוציא את הטוב מכל הדרמות והחשיפות הקרובות. כל הנעשה כעת עשוי להביא שינוי רדיקאלי למצב הקיים, ובהמשך כולנו גם נוכל להשתקם ולצמוח ממנו.

גם אם יגיעו אירועים לא פשוטים וגם אם נרגיש חוסר נוחות ומתח עם מצבים מסויימים, הליקוי הקרוב תומך בהבנה גבוהה של המצב הקיים ומתוך האינטנסיביות הרגשית לחולל בתוכנו התמרה רגשית. שחרור שלהם יכניס לנו אנרגיה יציבה, מאוזנת ומעוגנת בקרקע.
עלינו לבסס את הביטחון בעצמנו ובמי שאנחנו, להתקרקע לתוך הדמות שלנו – כי אנחנו זה מה שיש לנו ואנחנו זה המקום הכי בטוח של עצמנו. ובנוסף חשוב לזכור שלכל השינויים שקרו ושעוד יקרו יש מטרה גבוהה ונשגבת יותר ממה שנוכל להבין בשלב הזה…

הגיבו עם פייסבוק