קצת על מזל סרטן

ב-21 ביוני השמש מגיעה לשיאה בשמיים ו"עומדת דום" במשך שלושה ימים לפני תחילת ירידתה והימים מתחילים להתקצר.  בדומה לזה הסרטן שלנו כמו נסוג לתוך עצמו והולך לו על הצד…

הסרטנים שלנו הם טיפוסים ביתיים, מופנמים ויכולים להיות קצת ביישנים. הם מתאפיינים ברגישות גבוהה, אמפטיה ויכולת הזדהות אמתית עם הקרובים להם ביותר. כתוצאה מכך הם חווים שינויים במצב הרוח שלהם לעיתים תכופות (לפעמים אפילו בהפרש של כמה דקות!)

אמנם הם שייכים למזלות המים, אבל אל תראו אותם פסיביים. הסרטן נחשב למזל יוזם שבהחלט יודע ליצור ולקדם תהליכים שחשובים לו. הסרטנים יקימו וייצרו את הבית והמשפחה שלהם שאיתם הם ירגישו הכי בטוח.
לכן המשפחה אצלם באה לפני הכל ורק אז כל השאר. ואם זה לא המשפחה הגרעינית, אז אלו החברים הטובים שבשבילם כבר מזמן הפכו למשפחה. הסרטנים מחפשים לביית קשרים על מנת ליצור איתם תחושת מוכרות וזהות.
אם יצרתם חיבור עם בן או בת מזל סרטן הם תמיד יהיו שם בשבילכם ויגוננו עליכם באש ובמים!
אם יש לכם חבר/ה במזל זה זכיתם בחבר אמתי ונאמן, אחד שתמיד יהיה שם עבורכם, יעזור, יטפל ויהיה שם תמיד שתזדקקו לו.

ביטחון היא מילת מפתח חשובה מאוד אצל הסרטנים ובמשך ימי חייהם הם דואגים לו בכל רמה – הן ברמה החומרית שתמיד יהיה כסף, והן ברמה האישית של זוגיות ומשפחה תומכת.

כנראה שמי שתבע את המשפט "ההגנה הכי טובה היא התקפה" היה מזל סרטן. כשהסרטנים שלנו חשים איום, ולו הקל ביותר עליהם או על אהוביהם, הם לא ישקטו ויצאו לקרב. אבל שלא תטעו, הם ממש לא אוהבים להילחם (ואם להודות על האמת רובם גם לא הכי טובים בזה) אבל לפעמים הם מרגישים שהם חייבים.

אך אם יש משהו שקשה לסרטן הרגיש שלנו זה כשפוגעים בו – הוא לא ישכח ולא יסלח. אך עם זאת, הסרטן הבוגר יודע להתמודד ולרפא את פצעיו העמוקים ביותר ובכך להוות דוגמה לאחרים בדרך דומה.

לסרטנים זיכרון מצוין בגלל שהוא "נצרב" דרך הרגש. לכן וודאי לא תתפלאו שהסרטנים יהיו אלו שאחראים על פינת הזיכרונות ואיסוף התמונות בבית. הם יהיו גם אלו שיזמו את האירועים המשפחתיים שמהם יצאו אותן תמונות מהממות. שלא נדבר על כך שהם בעצמם יכולים להיות צלמים מצטיינים, כי הם תמיד ידעו לתפוס את הרגע הכי מרגש שיישאר מונצח בתמונה לשנים…
התרפקות שלהם על העבר ותחושת הנוסטלגיה נותנת להם כוח נפשי וביטחון להתבונן לעבר העתיד בצורה אופטימית.

שליט מזל סרטן הוא הירח. הירח מטבעו כלווין והגוף הקרוב ביותר לכדור הארץ משתנה בהתאם ליחסים שלו עם השמש, מתמלא ומתרוקן כל חודש, משנה מרחק וגובה ביחס לכדור הארץ. בדומה לכך גם רגשות בני המזל משתנים. ולכן הירח אכן מייצג את הסרטנים בצורה המובהקת ביותר. אם אתם מזל סרטן מאוד חשוב להבין מהו מזל הירח שלכם על מנת להבין את עצמכם בצורה יותר טובה.

במצרים העתיקה מזל סרטן פתח את לוח השנה המצרי (כשהשמש עלתה על כוכב סיריוס) אז גם הנילוס עלה על גדותיו, דבר שהטיב עם החקלאות והיבול.

תקופת השמש בסרטן היא תקופה טובה עבור כולנו להבין ולרפא את מכאובי העבר. וזה גם זמן טוב להרהר בשאלות כמו: מה הוא בית עבורנו? ומה נותן לנו את תחושת ההשתייכות?

כמתנת יומולדת אני מזמין אתכם הסרטנים, שרוצים לגלות עוד על עצמכם ועל האישיות שלכם דברים נוספים דרך מבט מעמיק במפה האישית שלכם, אתם זוכים החודש ל-25% הנחה על מפגש ייעוץ אסטרולוגי איתי. מדובר על מפגש שנערך דרך הזום במשך כשעה וחצי בו אני נכנס לעומקה של מפת השמיים האישית שלכם ונותן תחזית לשנה הקרובה.

תוקף המבצע: 22.7.21-21.6.21

למעוניינים ניתן ליצור איתי קשר דרך יצירת קשר. אנא הצטיידו מראש בתאריך הלידה, שעת הלידה ומיקום הלידה.

המון מזל טוב לכל הסרטנים היקרים!

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה