מעבר השמש לשור והצמידות לאורנוס – לשמור על האיזון בתוך הבלאגן

תמיד מקסים אותי לראות את השינויים האנרגטיים שמתרחשים עם מעברה של השמש למזל הבא. היקום שלנו עובד בדרך של נשיפה ושאיפה. כרגע אנחנו מתבקשים יותר לשאוף עם מזל שור האדמתי והסביל. אחרי חודש אינטנסיבי וסוער של השמש, מרקורי וונוס במזל טלה ומאדים הלוחמני במזל תאומים, היקום כעת כאילו מאותת לנו להרפות כעת ולשאוף פנימה. אין זה אומר שלא מחכים לנו החודש מעברים מאתגרים (עליהם כמובן ארחיב בהמשך) אך הצורה בה הם יתבטאו תבקש מאיתנו זווית ראייה שונה ודרכי התמודדות אחרים.

השמש עוברת לה למזל שור לקראת סוף היום (ה-19.4) ואיתה עובר גם מרקורי, כוכב התקשורת. לשמש ומרקורי מחכים כבר במזל שור ונוס ואורנוס. כמו כן, גם מאדים יעבור בסופ"ש למזל סרטן. בפוסט זה אנסה להסביר מעט על הצפוי לנו ב"עונת שור" הקרובה.

מזל שור דורש מאיתנו יותר יציבות, נחישות ואמינות לצד פשטות, התמסרות ועדינות.
בניגוד למזל טלה המהיר והפזיז לעיתים, מזל שור מבקש מאיתנו להאט את הקצב, לשמר את האנרגיה שלנו ולהשקיע יותר מחשבה במטרות שלנו.
אך יחד עם זאת, בו זמנית, לא לשכוח את הגוף הפיזי שלנו. מומלץ בימים אלה להעניק יותר מתמיד לגוף שלנו אהבה! נסו לפנק ולטפח את עצמכם יותר מתמיד.
מזל שור נשלט על ידי ונוס, אלת היופי והאהבה (ואכן רבים השוורים והשוורות היפים). כשונוס במזל שור היא מציעה לכם ליהנות ולהתענג מהחיים הטובים.
אז תרשו לעצמכן לפנק את עצמכן עם איזה בגד חדש, קרם, בושם (וכן, זה תקף גם לגברים בינינו). או אולי ארוחה טעימה, מסאג' איכותי ואפילו סקס טוב יוכלו לעבוד היטב עם האנרגיה של החודש.
אך כמו בציורים העתיקים של הלורדים השמנים והעשירים בימי הביינים, בהם לרוב היו גם גולגלות בצד – עלינו לזכור כמובן שלא להגזים עם הפינוקים החומריים. אם לא נצליח לזכור זאת אז בשישי ונוס עומדת לעבור "שוק חשמלי" ולהבין את זה. אחריה גם מרקורי והשמש יקבלו "שוק" דומה בהמשך החודש.

מזל שור לא אוהב שינויים, אולם אורנוס במזל זה כמו מחייב אותנו בעל כרוחנו לעשות שינוי מעמיק.
הראשונה לעבור את השינוי כאמור, זוהי ונוס. ונוס העדינה והמפונקת תזכה לאותו "שוק חשמלי" לפנות בוקר בשישי (ה-23.4). לכל אותם זוגות שנמצאים עכשיו במשבר ביחסים – צמידות ונוס-אורנוס עלולה להוביל לריב, נתק או פרידה. החלק החיובי זה שקשרים שהיה קשה לחתוך, כעת יוכלו להסתיים. גם לאלו שהכל טוב בקשרים שלהם יוכלו לעלות תובנות בהקשר לזוגיות (ולא שליליות בהכרח). דווקא לרווקים יכולה להיות הפתעה מטיבה כששילוב ונוס-אורנוס יוכל להביא אהבה לא צפוייה (אולם לא הייתי בונה על זה יותר מדיי). בנוסף מומלץ לרובנו לחשוב – אילו תחביבים או דברים שפעם אהבנו לעשות כבר לא משרתים אותנו ונוכל להפרד מהם לשלום. היבט זה בהחלט יבקש זאת.

מרקורי, שכעת עובר פאזה ויהיה כוכב ערב (כלומר הוא ישקע לאחר השמש), יאט את הקצב שלו, ויתמקד יותר בקליטה ואיסוף הנתונים, ויעבד היטב את המידע שיתקבל. רק לאחר חשיבה הוא יפעל בצורה פרקטית, כיאה למרקורי בשור. אולם גם הוא לא יוכל לחמוק (על אף מהירותו) מזרועותיו החשמליות של אורנוס! מרקורי יקבל את אותו "שוק חשמלי" בבוקר שבת (ה-24.4). כשמרקורי ואורנוס יפגשו הם יכולים לגרום לנו להפעיל את הראש שעות נוספות, התקשורת שלנו תהיה מהירה ולפעמים גם חותכת, אנחנו עשויים לקבל חדשות מזעזעות והכי חשוב – זהירות בכבישים!
אולם בצד החיובי צמידות מרקורי-אורנוס תוכל להביא תובנות גבוהות שירדו עליכם לפתע ורעיונות מקוריים.

אחרונה חביבה לקבל את אותו "שוק", תהיה השמש, כמה ימים אחרי הירח המלא (ב-30.4).
החיבור בין אורנוס לשמש יכול לכוון מחדש את הרצונות שלנו, לצאת מאזור הנוחות ולעבור לאזור שבאמת מיישר קו עם העצמי הגבוה שלנו. יש דבר אחד שהמפגש הזה יעשה – יעורר אותנו חזק כמו קפה שחור חזק על הבוקר! הכי חשוב זה לדעת לזרום עם השינויים…

לאחר שונוס, מרקורי והשמש יעברו את אורנוס, כל אחד מהם יקבל גם את שבתאי המכביד שילחץ עליהם מהצד של מזל דלי קצת אחרי שימשיכו הלאה. היבטים מתוחים אלו דורשים בחינה מחודשת של האהבה שלנו, צורת המחשבה והרצונות שלנו. יש צורך לשחרר את ההתניה בעברנו על מנת לאמץ דרך חדשה…

המלצתי לפחות לשבועיים הקרובים (עד לאחר הירח המלא), זה ללמוד להתנהל עם כל אותם השינויים וההפתעות שיכולות לקרות בחיינו ולהמשיך ולהישאר עם השורשים שלנו בקרקע למרות הכל (כמו שמזל שור מבקש מאיתנו כעת). נסו כמיטב יכולתכם להישאר פתוחים במחשבה, מברכים על כל שינוי חדש שבא, ובתוך כל זאת נסו למצוא את האיזון האישי והיציבות הנפשית על מנת שלא תאבדו את עצמכם בין כל השינויים.

נסו להיעזר באנרגיות האלה כדי להבין אם העבודה שלכם אכן משרתת אתכם נאמנה, נסו לחקור האם באמת אתם מאושרים בזוגיות שלכם ואם לא מה תוכלו לשפר, גלו את הכישרונות החבויים בכם ובחנו שוב את סולם הערכים שלכם. האנרגיה השוורית מציעה לכם לראות את היופי בפשטות, להתחבר מחדש לגוף ולחושים שלכם, להעריך את עצמכם הרבה יותר והכי חשוב – לאהוב! קודם את עצמכם ואז את השאר…

מאחל לכולנו מעבר פורה של אנרגיה וכמובן המון מזל טוב לכל השוורים האהובים!

לייעוץ אסטרולוגי אישי בהתאם למפת השמיים הייחודית שלך, ניתן ליצור איתי קשר דרך לשונית "יצירת קשר"

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה