לשמור על הממלכה ולהרגיש חופשיים – ירח מלא בטלה

אנרגיית הירח המלא שמגיעה ברביעי (20.10.21 ב-17:55) מאירה על מערכות היחסים בחיינו ורצון להיות בשותפות מול הצורך לעצמאות. לכאורה מדובר באנרגיות מנוגדות אך הן גם משלימות זו את זו, והן משתקפות יפה בציר המזלות טלה-מאזניים – אני מול אנחנו.
קיימות מערכות יחסים שונות בחיינו המרכיבות את הממלכה שלנו. בנינו אותן, ביצרנו אותן, קיבענו אותן והקצנו חדר לכל אחת. כעת חלקן עומדות לבחינה מחודשת כשאנחנו מבינים שאנחנו זקוקים לעצמאות שלנו… השאלה העולה היא – האם ניתן לשמור על הממלכה ועדיין להרגיש חופשיים?

טלה, כדמות הלוחם הארכיטיפית של גלגל המזלות, הוא הלוחם ששואף לכבוש את יעדיו ולפעול באופן עצמאי. אולם דווקא מאדים, שליט מזל טלה, נמצא במאזניים – מזל האחדות והשותפות האולטימטיבי.
מאדים במאזניים עלול לחוש תסכול כי הוא לא ממש מצליח להילחם למען הרצונות או הצרכים שלו ובתוך כל זה יש לו נטייה לוותר על עצמו. אך דווקא כאן נמצאת המתנה של מאדים במאזניים – יכולת ההקשבה לצד השני. מאדים במאזניים מציע לנו להגיע לתוצאה הרצויה דרך הידברות. דרך הבנת הצד השני נוכל למצוא את הדרך הנכונה לבטא את הדברים שמפריעים לנו במערכת היחסים מבלי "לשבור את הכלים". מתוך מקום זה נוכל לדבר מבלי להאשים, נוכל להבין את האחר, ועדיין לעמוד באסרטיביות על הצרכים שלנו.
חשוב לזכור שאמפטיה לרגשות ולצרכים של האחר אין פירושה לוותר על אלו שלנו. דווקא מתוך מקומות אלו נוכל להתחבר לעוצמה האמתית שטמונה בנו ולמצוא את האיזון עם האחר.

מלחמה או פשרה
לתמהיל השמימי הזה נוסף פלוטו שנמצא בהיבט לוחץ (מרובע) למאדים. פלוטו הוא כוכב אינטנסיבי שמבקש מאתנו שינוי עמוק, טרנספורמציה, מוות של הישן והתחדשות. ואם במערכות יחסים עסקינן, אז כשהוא מצטרף למאדים חשוב לשאול – מתוך איזה מקום אני פועל כשאני בריב עם הפרטנר שלי? האם אני פועל על "אוטומט"?
ואולי בכלל אני נלחם על עצם קיומה של מערכת היחסים? האם יש בי תלות במוכר וב״נוח״? האם אני פועל מתוך פחד לשינוי המצב הקיים? או האם מתוך אמונה שזו הדרך הנכונה שמשרתת את שני הצדדים ושווה להילחם עבורה?
לצד חיפוש אחר התשובות, לא פחות חשובה הדרך לפתרון. והיא עוברת דרך ויתור על הריבים והוויכוחים החוזרים והנשנים, ויתור על הכעסים והשיפוטים ולוותר על ניסיונות השליטה שלנו בצד השני. רק מתוך מקומות אלו נוכל להרפות ולהיות שלמים עם כל החלטה שנקבל. ורק כשנסכים לעשות זאת, נוכל לקבל את המתנות של פלוטו: טרנספורמציה משמעותית שאיתה נוכל להשתנות בעצמנו…

חופש מול גבולות
ואם כבר בחרנו להישאר ביחד, אז ונוס, שליטת השמש (והשליטה הנוכחית של מאדים במפת הירח המלא), נמצאת במזל קשת. ונוס נקשרת למערכות היחסים בחיינו, וכשהיא במזל קשת, היא מבקשת מאתנו יותר חופש, הרחבת גבולות ופשוט לקבל הרבה יותר ממערכת היחסים. כאן נכנס יופיטר (השליט הנוכחי של ונוס במפה), שגם הוא קשור בהרחבת הגבולות, והוא נמצא בהיבט הרמוני למאדים שמאפשר לנו להמשיך עם הלהט ועם התשוקה, ויחד עם זאת, להתפתח, לצמוח, ולהרחיב את ההגדרה של ה״אנחנו״ לכיוונים חדשים. אולם, גם שבתאי (שליטו הנוכחי של יופיטר במפה) נמצא שם בפינה ודורש יציבות ומסגרת ברורה אף אם החלטנו לקחת יותר חופש ולהגדיר קצת אחרת את מערכת היחסים.

מבחן הזמן
מרקורי ושבתאי, שניהם אחראים על הזמן. מרקורי על ה"כאן והעכשיו" ושבתאי מתכנן דברים לטווח הארוך, ולכן הוא שליט התקופה. שני הכוכבים הללו סיימו לא מכבר את הנסיגה שלהם, כעת הם מתקדמים קדימה, ואיתם גם אנחנו מרגישים שהדברים חייבים להתקדם ולא נוכל להישאר תקועים יותר.
נגמר זמן הפציעות! הגיע זמן ההחלטות! וכל החלטה שתתקבל עשויה ללוות אותנו לטווח זמן ארוך…

אז האם אפשר לשמור על הממלכה ועדיין להרגיש חופשיים בגבולותיה? האם נוכל לשמר את מערכות היחסים ולהעניק יותר חופש האחד לשני? האם נוכל להיות בזוגיות ולשמור על העצמאות האישית שלנו? אלו רק חלק מהשאלות שמציב בפנינו הירח המלא על כל המורכבות שלהן. ועליהן, כנראה שרק אתם תוכלו לענות…

ולמי שבכל זאת ירצה לבחון את השאלות האלה ועוד רבות נוספות ביחד איתי – אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר כאן באתר ולקבוע איתי מפגש אסטרולוגי אישי. במהלך המפגש שאורכו כשעה וחצי, אני נכנס לעומקה של מפת השמיים שלכם, מייעץ לגבי הנושאים או השאלות שמעסיקים אתכם בימים אלו ונותן תחזית אישית.
ואם אתם בני או בנות מזל מאזניים הרווחתם, כי לכבוד יום הולדתכם יש לכם הנחה של 25% על מפגש איתי, שתוכלו לנצל עד סוף החודש. אם אתם בני מזל עקרב, גם אתם מרוויחים, כי החל משבוע הבא גם אתם תזכו להנחה של 25% לכבוד יום הולדתכם עד סוף נובמבר. וכמובן שגם כל בני המזלות האחרים מוזמנים ליצור איתי קשר, באהבה…

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה