ליקוי לבנה בתאומים

ביום שני ה-30.11.20 יחול ליקוי לבנה חלקי (בסביבות 11 וחצי בבוקר) במזל תאומים. מדובר בליקוי שלא "נזכה" לראות מישראל (בגלל שהשמש תזרח בשמיים בזמן הליקוי), אבל תושבי אמריקה (הצפונית והדרומית), אוסטרליה וחלקים מאסיה יוכלו לראות את הירח הופך לכהה ומתכסה בכמעט ב-82% בשיאו של הליקוי. ביחס לליקוי חלקי מדובר בליקוי עוצמתי מאוד. אסביר בפוסט זה את הסיבות:

כשאנחנו מדברים על ליקוי בציר של מזלות קשת-תאומים, אנחנו מדברים על התנגשות בין שתי גישות חיים. הקשת גיבש את אמונתו בידע שלו בזכות האינטואיציה החזקה שלו. התאומים קורא לקשת שלא להאמין באמונה עיוורת אלא לבדוק את המידע אל מול המציאות היום-יומית. הקשת ירצה לטוס מפה רחוק אל מקום חדש ולא מוכר, התאומים קורא לקשת קודם כל לטפל בעניינים מבית ולא לברוח מהם.

כשיש ליקוי לבנה במזל תאומים בציר הזה אז הצד המנטלי עלול שלא להיות בהיר וגם הרגישות עולה. במיוחד שנפטון, הכוכב המיסטי שמערפל ומטשטש נמצא בזווית לוחצת לציר הזה. ולכן בעקבות ליקוי זה יש צורך לתשומת לב יתרה לאיזה מידע אנחנו מקבלים ולמי אנחנו מקשיבים. כמו כן זה גם המקום שלנו לחשוב יותר לפני שאנחנו חולקים מידע או מדברים כדי שלא נטעה או נחוש אחר כך לא מובנים וזה יוביל לתסכול.

מהצד השני, ייתכן שתרגישו שהאנשים סביבכם לא יפסיקו לדבר על נושאים שבהם כבר לא תדעו להבחין היכן עובר הגבול בין הדמיון למציאות. הרכילות תתגבר והשמועות יחגגו עד לרמה שנקבל סחרחורת (שוב נפטון…) וזה לא יפסח גם על הטלוויזיה וכלי התקשורת המוכרים. אתם עלולים לשמוע שקרים ודיס-אינפורמציה ואפילו חדשות כוזבות לגבי המצב הנוכחי. האם באמת יש עלייה בכמות החולים או שרק עושים לנו מניפולציות עם המספרים? האם החיסונים באמת טובים ומועילים או שהם מסוכנים ורעילים? האם יש צורך בעוד סגרים או שהם רק כלי לשליטה באזרחים?

המלצתי החמה היא לכבות את הטלוויזיה ולהתנתק כרגע מהחדשות בערוצים המרכזיים ומי שממש זקוק לחדשות אז להסתכל עליהם ברמת הכותרות בלבד. בחצי השנה הקרובה יהיה קשה להבחין מהי האמת ומהו השקר וגם איפה עובר הגבול. ייתכן ויהיו ידיעות שברובן שקריות אך יתובלו במעט אמת כדי שנאמין וייתכן גם הפוך. הבעייה הגדולה שגם על הרשתות החבריות כבר אי אפשר לסמוך. הדרך הנכונה להתמודד זה להתחבר לעצמנו כי לפעמים אנחנו יודעים הכי טוב מה נכון ומה לא כשאנחנו מתחברים לאינטואיציה.

תאומים מבחינה פיזיולוגית קשור בריאות ומערכת הנשימה. אלו בהחלט יהיו האיברים הרגישים יותר בשבועות הקרובים, ואכן מומלץ להקפיד על הכללים בכל הקשור לקורונה במפגשים חברתיים. אך יחד עם זאת, גם לא לצאת מפרופורציות (שביציאה מהם לפעמים הקשת חוטא) ולא לחשוש יתר על המידה ולהתרחק מדיי. כמו כן, התאומים גם קשורים לידיים והזרועות ולכן חשוב להושיט כעת את היד לכל מי שזקוק לה – לחברים, למשפחה ואפילו לשכנים.

מרקורי, שליט הליקוי, נמצא במזל עקרב. הוא רואה גם את יופיטר (שליט קשת) אבל במקום לרומם מצב רוח החיבור הזה מרחיב את חוסר הבהירות וגורם למרקורי להיכנס עמוק אל מתחת לפני השטח כדי לחפש את האמת והעובדות היציבות (גם בגלל החיבור ההרמוני לשבתאי). מרקורי ימצא בעיקר את השקרים והמקומות האפלים אבל לא תמיד יידע לסמן את הגבול בין האמת לשקר. בהחלט מדובר בזמנים שהראש עלול לעבוד שעות נוספות (ולפעמים גם הפה). ולכן זה המקום לבדוק עם עצמנו – האם אנחנו חושבים מחשבות רעות ורעילות על עצמנו? כמו שיפוטים על אחרים או שיפוטים עצמיים? אם כן אז זה הזמן שלנו לרפא את עצמנו. האם אנחנו קורבנות של דברים שאנחנו מגלים או שאנחנו לומדים להבין אותם ולשנות את החשיבה שלנו? תרגול ויפסנה, מדיטציות או כוס יין טובה יוכלו לעזור להשקיט ולהשתיק את המיינד הקופצני, פליטות הפה והמחשבות הטורדניות.

בנוסף, נקודה מעניינת זו הצמידות של השמש צמודה לכוכב השבת אנטרס, הלוא הוא לב העקרב. והירח יצמד לכוכב השבת אלדברן, הלוא הוא עין השור. כוכבי השבת הם כוכבים קבועים (בניגוד לכוכבי הלכת) עם אנרגיות חזקות. וכשכוכב לכת נצמד לאחד מכוכבי שבת ועוד בזמן ליקוי – מדובר באנרגיות עוצמתיות שהן קטליזטורים לשינויים. במקרה זה כשעין השור לא רואה מה מסתתר בלב העקרב המסתורי, ייתכן והוא יפגע. במקרה הזה הפגיעה יכולה להצביע על התחזקות הקורונה (אולי גרסה "משודרגת" שלה) ומנגד גם מדברים על חיסונים מסוכנים (כי מדובר בניסיון ראשון של חיסונים עם הנדסה של RNA). כמו כן נראה שאנחנו עומדים שוב בפני סגר נוסף (גם בארץ וגם במקומות אחרים בשאר העולם) אבל הפעם האזרחים לא יקבלו את זה בברכה כמו בפעמים הקודמות. תתכוננו למחאות בכל העולם נגד הדיכוי, הפגיעה בפרנסה, נגג חוקים דרקוניים של ממשלות וכעת גם נגד חיסונים בכפייה.

ליקוי נוסף בציר תאומים-קשת צפוי לנו רגע לפני סוף השנה (ב-14.12.20) וכמה ימים אחרי תגיע הצמידות של שבתאי ויופיטר שיסמלו את כניסתה של 2021 ואולי של עידן חדש וטוב יותר…

מזל טוב לכל הקשתים האהובים! אם יש משהו שאפשר תמיד ללמוד מכם זה אופטימיות שהכל בסוף יסתדר לטובה. ויהי כן!

 

כל הזכויות שמורות למתן אליגור Ⓒ

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה