ירח מלא באריה – הנהיגו את עצמכם לעבר השינוי

מחר ה-28.1.21 בשעה 21:15 (שעון ישראל) יחול הירח המלא הראשון לשנת 2021. הירח הזה יהיה במזל אריה המלכותי, כשההיבטים המתוחים של הירח הזה, במרכזם זווית ה-T סקוור, ישפיעו לפחות על מהלכם של השבועיים הקרובים.

כדי להבין את התקופה הזאת, תחילה אסביר את המתח בין הירח באריה אל מול השמש, שבתאי ויופיטר שבדלי תוך כדי התמקדות בצדדים המוארים של השניים.
השמש בדלי נמצאת בצמידות לשבתאי ויופיטר ומנסה לבנות חברה יותר שוויונית, צודקת ומוסרית. הירח באריה מחפש לפעול ולהוביל דרך הרגש, מתוך אהבה והכרה.
השמש היא שליטת מזל אריה אבל כשהיא נמצאת במזל דלי היא חלשה. היא עוסקת בתהליכים חברתיים לטובת החברה אבל לא מספיק מרוכזת בעצמה ולכן מאבדת מהמרכז שלה. הירח הזה בא להזכיר לשמש להחזיר אליה את המרכז ולא לאבד אותו דרך הניסיונות לשינויים חברתיים. בנוסף הוא מזכיר לה לא להתנתק מהרגש ושללא הכוונה והנהגה המשימות הללו לא יצלחו.
בנוסף לשמש, יופיטר עוזר לנו להרחיב את התפיסה החברתית שלנו ובכך לנסות ולהגיע לחברה יותר שוויונית וצודקת. בעוד ששבתאי מספק יציבות ותמיכה לביטוי הרעיונות החדשים הללו.
המולות בין כוכבים אלו נועדה לעזור להבניה חברתית חדשה משולבת ברעיונות יצירתיים, שיעזרו לנו הן כפרטים והן כמכלול לצאת מהמצב החברתי וחוסר הבהירות ההנהגתי שאליו הגענו.

אני חושב שרבים מאיתנו בחודשים האחרונים מסתכלים על הממשלה שלנו ועל ממשלות רבות ברחבי העולם ורואים משבר מנהיגות. מכאן עולות שאלות רבות וחשובות – איפה כל פעם המנהיגים שלנו נכשלים? האם הגיע הזמן לשנות את השיטה כולה? איפה אנחנו כאינדיבידואלים יכולים לשנות את התמונה? מהם המקומות שבהם אנחנו צריכים לקחת את הכוח אלינו בחזרה וללמוד להנהיג את עצמנו? איך אנחנו יכולים להתנגד לשליטה? איך נוכל להתנגד לאי שוויוניות? ואיפה אנחנו צריכים ללמוד יותר לאהוב? לאהוב את עצמנו ולאהוב את האחר ששונה מאיתנו. כל אלה ועוד שאלות שצפות כעת חזק עם הזוויות המתוחות הללו.
למעשה אני רואה כאן דרישה חזקה לשינוי הקיים – מה שהיה הוא לא עוד מה שיהיה! לכך גם מוסיפה הזווית הלוחצת עם הכוכבים אורנוס ומאדים במזל שור (שמשלימה את ה-T סקוור).
שור, בתור מזל אדמה יציב מקבל ממש רעידת אדמה כשאורנוס ומאדים חורשים אותו ועוד מקבלים זויוות קשוחות מדלי ואריה. אורנוס ומאדים עוזרים לניפוץ של כל מסגרות השליטה שהיו עד כה. ואם תשימו לב אנחנו רואים באמת ממשלות ברחבי העולם נופלות בזו אחר זו. אלו דברים שמוכיחים לנו שוב ושוב שהאסטרולוגיה עובדת. המסגרות הישנות מתחילות להישבר. וגם במדינה שלנו, אלו לא יהיו "עוד בחירות" או "סבב 4", הפעם זה הרבה יותר מזה. אנחנו עוד לא מבינים את זה ברמה הזאת, אבל אני מאמין שאחרי הבחירות הללו ואיזה ממשלה שלא תקום תהיה חייבת לשנות משהו בשיטה לטובת האזרחים, כי אחרת היא לא תשרוד.

לכל הבלגאן, הדרמות, השינויים המפתיעים וגם השינויים שקיווינו להם ועוד לא הגיעו (ואולי הופתענו בגלל שלא הגיעו) אחראים הכוכבים הללו במזלות הקבועים. ודווקא בזמנים אלה הם רוצים להזכיר לנו להישאר מקורקעים, להתאזר בסבלנות כי תהליכים לוקחים זמן ובסופו של דבר להתחבר למימד הלב ובכך להגיע לתובנות הנכונות לכל אחד מאיתנו. (מקורקעים = שור, לב = אריה, תובנות = דלי)
כשנצליח להגיע להנהגה שרואה באמת את טובת הציבור, רואה בכולם שווים, ופועלת מתוך הלב – נדע שהגענו ליעד. אבל עד שזה יקרה,  מוטלת עלינו החובה להתאחד בקבוצות על בסיס עניין משותף ויחדיו להנהיג את עצמנו. כן, גם עכשיו זה אפשרי להתגבש בקבוצות מתוך הסגרים – בדיוק לשם כך יש לנו את המרחב האינטרנטי והאפליקציות השונות. בימים שבהם יש ניסיונות להפחיד ולהפריד אותנו, אלו הזמנים להפגין אחדות למרות השוני בין כולנו. כי בסופו של דבר כולנו שווים וההפרדות הן דבר מהונדס ונמצאות רק במיינד. החברה חינכה אותנו מגיל צעיר לקבל את המציאות בה גדלנו כמו שהיא בלי להעלות תהיות לגביה. אם אנחנו רוצים להיות חופשיים אז אנחנו צריכים לשחרר את עצמנו ואת גבולות המחשבה שלנו. אני מאמין שהעולם שאליו אנחנו צועדים הוא עולם חופשי יותר של אהבה, קבלה והבנה. אבל עדיין יש לנו דרך ללכת בה… אז בואו כולנו נהיה השינוי שאותו אנחנו רוצים.

נקודה נוספת שמעניינת בזמנים אלו זו הצמידות של ונוס לפלוטו בגדי. הם אמנם לא יוצרים זוויות לשאר הכוכבים בזווית ה-T המתוחה, אבל ונוס היא שליטת מזל שור וכשהיא בצמידות לפלוטו היא גם מוכנה לחתוך ולסיים את כל מה שהיא נקשרה ואהבה אותו עד כה (כולל מבנים ישנים שכבר לא מתפקדים) ולהכין את עצמה לאהבה חדשה ושונה (במיוחד כשתעבור לדלי כמה ימים לאחר מכן). וזו עוד אינדיקציה מבחינתי שאנחנו עומדים להיפרד מהמוסדות הישנים ששלטו באנושות עד כה. מתי כל זה יקרה? סבלנות… בינתיים הם מתפוררים, שימו לב לזה בשבועות הקרובים (גם אם חלק מהדברים קורים מאחורי הקלעים).

נקודה אחרונה, אך חשובה לציון זו הזווית של נפטון לצמתי הירח שנמשכת כבר כמה חודשים ועוד תלווה אותנו לאורך פברואר. ציר תאומים-קשת מדבר בין השאר על התקשורת. נפטון מדבר על חוסר בהירות ואשליות. בימים אלו יותר מתמיד יש תחושה של ערפול בכל הנוגע לענייני התקשורת. בעיקר אני מדבר על תעשיית התקשורת והמדיה. אנחנו שואפים להגיע לאמת אבל היא מתעתעת בנו. אז אל תבטחו בשום מידע שאתם נתקלים בו בשלב זה – לא מהתקשורת הממוסדת ובטח לא מהרשתות החברתיות. אולי זה נשמע קצת קיצוני, אבל ההיבטים הללו מחזקים לי את האמונה שבהרבה מהמידע שאנחנו נחשפים אליו פשוט משקרים לנו. ודווקא המקום הזה אולי יעזור לנו להתחבר אל האמת הפנימית של עצמנו ולא לחפש אותה בחוץ. ומוטב כעת להניח לאמת הרחבה יותר.
כמו כן, החל משבת תתחיל גם נסיגת מרקורי (לא לפני שיעצור) שיוסיף גם הוא לבלבול ברשתות וגם בתקשורת הבין אישית. ולכן אזהרות הנסיגה תקפות כבר מעתה לגבי חתימה על חוזים, קניות ברשת, תקלות בסלולארי ובמחשבים וכו. תדאגו לגיבויים ותעברו גם את הנסיגה הזו בשלום.

בתוך כל ההיבטים האלה צריך להבין שהתמונה כרגע לא יכולה עדיין להתבהר וצריך לחכות בסבלנות (לפחות עד מרץ-אפריל). בשורה התחתונה אני מאחל לכולנו לנסות לאהוב יותר את עצמנו ובכך לאהוב את האחר והשונה מאיתנו ומתוך כך להתאחד ולשנות את המציאות. בנוסף, אני מאחל לכל הדלאים שחוגגים את יום הולדתם החודש המון מזל טוב!

הגיבו עם פייסבוק

שלחו תגובה